Valvoja: barbarossa

Kokoelma on aika laaja, levyjä ja sinkkuja yhteensä yli 600. Kai niitä on kohta jo 700.

) ja lisää tulee hankittua ihan liian useesti
Mutta minkäs teet

Kasetteja, Vinyylejä, sinkkuja ja cd-levyjä.

ja eka cd Joanna Johnsonin levy, jonka nimeä en muista... vai olikohan se Anja Niskasen cd ennen tuota Joannaa..

Captain Jack oli mun ehdoton lempibändi silloin vuosien 1996-1997 tienoilla. Onneksi en tajunnut niitten kappaleiden sanoituksista mitään. Levyn kansilehtikään ei ollut mikään kovin yksimielinen... 

Niistähän se kaikki lähtee! Minun ensimmäinen cd:ni oli Jason Donovanin Ten good reasons. leenalle siitä kiitos
Taattua Stock-Aitken-Waterman -tuotantoa. Kestää kuuntelua vieläkin!

). Ensimmäinen CD-äänite puolestaan oli Taikapeiln eka levy.
Violette kirjoitti:Poltettuja levyjähän nyt ei tietenkään lasketa, eihän?
)
) vain vinyylimuodossa. 

Onhan noita ehkä 10, ja ensimmäinen levy taisi olla Kiss Fm sellainen sekalainen. 

siellä on muuten jopa se kymppiboksi tohon hintaan, joka muuten on hinnaltaan viiden kympin tienoilla..

, sitten noita euroviisukokoelmia, 60-luvun Simbly the best, Ultra Bra, The Who, Pertti Hietasta ym. ym.
. Ne on vieläkin tallella jossain vanhusten vintillä, pitäisi mennä ne sieltä penkomaan pois.
Aikoinani kun tulin ulos kaapista niin isoveljeni sanoi että olisi se pitänyt arvata jo sun musiikkimausta.. 

tonywerner kirjoitti:Tämä oli meikäläisen ekoja lp-hankintoja. Kysyin paikallisesta levykaupasta levyn saatavuutta, ja myyjä huusi levytelineiden yli toiselle: "Onko meillä vielä sen hirveän äijän levyä varastossa?"
Minäkin olen tuon samaisen levyn onnellinen omistaja ja onhan tuota kantta tullut 'ihailtua'. Äijän 'Hey you'-singlen kannessa on myös näin hemaiseva kuva

). Rahaa levyihin on uponnut elämän aikana paremmankin asunnon käsirahan verran - ei uskalla edes ajatella sitä.

TAIDAN PITÄÄ MUSIIKISTA.....

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa