Valvoja: barbarossa

tonywerner kirjoitti:Evan - Under Your Spell
Warner Music Finland
Julkaisupäivä:: 25.10.2006
website: http://www.evan.se
"2000-luvun Vangeliksen", Evanin, toinen studiolevy edustaa mahtipontista, romanttista ja dramaattista kasarihenkistä syntsapoppia. Itse kappaleensa säveltävän, sanoittavan, soittavan, tuottavan ja laulavan ruotsalaisartistin omia esikuvia ovat mm. Depeche Mode ja Alphaville, toisaalta myös Demis Roussos ja Aphrodite's Child.
Nyt vielä pitäisi nostaa Evan suomalaiselle albumilistalle 

tonywerner kirjoitti:Evan - Under Your Spell Warner Music Finland Julkaisupäivä:: 25.10.2006
Evanin, toinen studiolevy edustaa mahtipontista, romanttista ja dramaattista kasarihenkistä syntsapoppia.
Itse kappaleensa säveltävän, sanoittavan, soittavan, tuottavan ja laulavan ruotsalaisartistin omia esikuvia ovat
mm. Depeche Mode.

Vuoden levy. Kiitos EVAN. 

Robby kirjoitti:tonywerner kirjoitti:Vanhemmilta bändeiltä olisi mukava saada kokoelmien lisäksi myös muuta tuotantoa CD:llä. Kuten (Free)Style, Secret service ja Army of lovers - mutta ainoastaan viimeksi mainitulta taitaa olla CD-julkaisuina studioalbumeja?
Kyllä Stylen Heaven no7, Daylight Robbery ja Question of time on julkaistu aikoinaan cd:llä. Tuota viimeistä olen metsästänyt kissojen ja koirien kanssa, mutta tuloksetta. Sillä oli monta hienoa biisiä.

Ja Secret Servicen "Aux, deux, magots"-albumi CD:nä kiitos!!! (kirjoitinkohan levyn nimen oikein?)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa