minnie kirjoitti: 
Kuules nyt, tuo sivunlukemisvaikeus yli-isojen kuviesi vuoksi on ollut
varmasti kaikkien Kuppilalaisten ongelmana.
Ilman mitään sen kummempaa "riidanhakuisuutta" täytyy edelleen todeta, että ei ole ollut minulla ongelmana

Miten asia on tullut ilmi, että noin useita (siis lähes? KAIKKIA?) häiritsee?
Toivoisin lisäksi, että nimimerkki minnie ei menisi henkilökohtaisuuksiin tätä asiaa paisutellessaan. Minulla ei mielestäni ole ainakaan tällä kertaa riidanhakuisuutta, vaikka joskus olemmekin olleet minnien kanssa eri mieltä jostakin ASIASTA. Kuten nyt vaikka tällä kertaa tästä asiasta.
Luulin tätä keskustelupalstaksi, jossa jokainen saa sanoa mielipiteensä ja kantansa. Edelleenkin minulla on sellainen
näppituntuma, että nimimerkki minnie liittää runsaasti kuvia viesteihinsä (en edelleenkään väitä että ne olisivat liian suuria tai lukemista hankaloittavia). Minnien viestejä pikaisesti vilkaistuani näin sellaisia mm. pääsiäistervehdyksissä jossa oli parikin erilaista kuvien somistettua viestiä sekä jossain väittelyssä (jossa en itse sillä kertaa ollut toinen osapuoli

) siitä, onko violetti dramaattinen väri tms... siinä oli monta asiaankuulumatonta kuvaa yhdessä viestissä. Tämän enempää en ehdi juuri asiaan paneutua.