Tietääkös kukaan tuollaista ruotsalaispimua, kuin September? Kappalettaan Satellites tehosoitetaan täällä musakanavilla. Jotenkin jää päähän. Toinen kovasti esillä oleva on Similoun hieman outo, mutta kovin tarttuva kipale.Valvoja: barbarossa
Tietääkös kukaan tuollaista ruotsalaispimua, kuin September? Kappalettaan Satellites tehosoitetaan täällä musakanavilla. Jotenkin jää päähän. Toinen kovasti esillä oleva on Similoun hieman outo, mutta kovin tarttuva kipale.
).

Pitänee kaivella se pitkäsoitto jostain netin uumenista.
)

Kovasti oon tykännyt, viime talvena tuli kuunneltua vähän liiankin paljon levyä läpi. 

Vois kokeilla jotain sellaista ruotsalaista musiikkia jolla ei ole kosketusta MF:iin
Tosin mun makuni on ryöpsähtänyt aika pahasti Lena Philipsson -linjalle, etten tiedä sulatanko muuta ruotsalaista musiikkia niin helposti 

Kamalasti juuri tuollaista tanssipoppia, mikäs se yksikin Commodoresia sämpällävä juttu just nyt on, Tell me why taitaa olla nimi.
Ja näköjään ihan kokonaan saa noi biisit kuunnellakin
Sitä en ollut ennen huomannut.
Pari miljoonaa lupamaksun maksajaa enemmän, ja kaikki ohjelmat netissä ja Suomessa ei mitään 

JuhaUK kirjoitti: ykkönen Boten Anna on aika hassu

JuhaUK kirjoitti:http://www.sr.se/p3/topplistor/topplistan/
En löytänyt muuta hyvää kuin Shirley Clamp, ja hups... hää on melodifestivalenista tuttu 

JuhaUK kirjoitti:Toi ykkönen Boten Anna on aika hassu![]()

Talvella iski erittäin kovaa muhun toi biisi ja on ollutkin jo reilun puoli vuotta soittoäänenänikin.
Levyllinen Septemberiä löytyy tietysti myös, vaikka ei mikään järisyttävän hyvä albumi olekaan.

Pete kirjoitti:Anders Johansson (Meant to fly)

Jónsì kirjoitti:Mulla on sen molemmat levyt, aivan loistavaa musiikkia.

Pete kirjoitti:Jónsì kirjoitti:Mulla on sen molemmat levyt, aivan loistavaa musiikkia.
Andersilta on tullut kolmaskin levy, ja silläkin on noin viisi mun korvia miellyttävää hittiä.

tonywerner kirjoitti:Vanhemmilta bändeiltä olisi mukava saada kokoelmien lisäksi myös muuta tuotantoa CD:llä. Kuten (Free)Style, Secret service ja Army of lovers - mutta ainoastaan viimeksi mainitulta taitaa olla CD-julkaisuina studioalbumeja?
Kuka muistaa 1980-luvulta Shanghain? Ihanat "Ballerina" ja "Radio girl" - eurodiscoa ruotsalaiseen tapaan tai Paul Reinin "Lady O"...
Kuinka monelle on tuttu Alexander Bardin Army of loversien ja BWO:n väliprojekti Vacuum? Niiltäkin mulla pari pitkäsoittoa.
Fredrik Kempen molemmat levyt ovat kyllä helmiä levyhyllyssäni! Tuleekohan siltä uutta alpuumia?
"Flight 69" ja muutama muu oli huippuja 
Paulilla (siis oikeasti Pauli Reinikainen) on näppinsä nykyään pelissä isojen artistienkin levyillä säveltäjänä ja tuottajana.

tonywerner kirjoitti:Kuinka monelle on tuttu Alexander Bardin Army of loversien ja BWO:n väliprojekti Vacuum? Niiltäkin mulla pari pitkäsoittoa.
Vaihdoin aina kanavaa, kun sen aikoinaan Jyrkissä tai jossain muussa yhteydessä joutui kuulemaan... 

tonywerner kirjoitti:Jee
Trollin "Jimmy Dean"
Ankie Baggerin "Where were you last night"
Lilin ja Susien "Robert and Marie"

tonywerner kirjoitti:Kuinka monelle on tuttu Alexander Bardin Army of loversien ja BWO:n väliprojekti Vacuum? Niiltäkin mulla pari pitkäsoittoa.
Ei näin sais käydä vanhalle, aidolle AOL-fanille! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa