Rock

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Jotkut meistä viisukuppilalaisista (viisujen lomassa tietenkin) pitävät jonkin verran myös rock-musiikista. Tänne voimme kaikki kirjoittaa aiheesta rrrokk! :rok:

Hassusti sanottiin aiheesta, tai siis soittimista Wikipediassa: "Rockmusiikin keskeisimpiin soittimiin kuuluvat rummut, sähköbasso ja erityisesti sähkökitara." Niinpä niin... ai muka ei enempää soittimia? Joka tapauksessa tänne voisi laittaa kaikkea uutta juttua rokista, ideana siitä diggaaminen, uudet levyt, jopa niiden arvioiminen, kaikki keikkakokemukset myös,mutta myös tiukka vääntö on mahdollista, miten ikinä haluatte, vähän niin kui rokkiin kuuluukiin. Kaikkea Elviksestä R.E.M:iin - ja siltä väliltä: :tuuletus:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Itselleni ihan uusia rock-tuulia on esimerkiksi tämä bändi, jonka levyn haluaisin saada heti hyppysiini:

THE GASLIGHT OF ANTHEM

Kuva

http://www.myspace.com/thegaslightanthem

Kuulostaa rokilta? Kakkosbiisi on aidointa ameriikkaa. Mukavan aito bändi? Saundi on hyvin perus, uskottavuus viipyy, tämä bändi kuulostaa mulle sieluuni uskottavalle. Oon kuullu koko levyn, ostan, kuuluu valikoimiini ilman muuta, hirvittävän amerikalainen saundi ja laulu, josta en pidä yhtäänn, yäk, mut ehkä se tökkäävä laulu on just se mun juttu. Tämän laulajan ääni soi mun nänneissä asti. Tämä on hyvää perusrokkia. Rock-levyjä paljon kuluttavana väittäisin tämän levyn kuuluvan kestokulutustuottteisíini. Toimii joka tilanteissa.

Arvio levystä 9.2

(tämä on editoimaton arvio levystä heti ensikuulemalta, en puutu tuohon jälkikäteen edes kielenhuollon kannalta)
Viimeksi muokannut Juurovissön, 10 Syys 2009, 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Niin saikos tämmösen ketjun perustaa? Jos on jo olemassa, siirtykää ystävällisesti..... :surrur:
Edit: jos ei ole tällaista ketjua vielä, jatkakaamme sitä. :peukku:
Sana rokista on hyvin vapaa....

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Pakko laittaa tämä tänne, koska video on tosi cool, ja biisi on todella tiukka, ja esittäjä on hurjan kiukkuinen
G R A F A | V r a g



Siitä en tiedä, onko tämä rokkia? Minusta tämä on hitsin tiukka video ainakin.
Naurakaa mut pihalle, kun sanon että jotenkijotenkin tässä videossa on kunnon vihaista bulgarialaista asennetta.
Dis riööölli rrrroxxxx! :termari:

Uudestaan, uudestaan! x 10! :kuolaus: :kuolaus: :kuolaus: Tahtoo lisää tätä nannaa!

Biisi lähtee mielestäni kunnolla ryöhyyn vasta 2:30 -jälkeen, jonka jälkeen tämän kiukun soisi jatkuvan vaikkapa 7:00 asti. Eli aika otollinen rokkibiisi, varmaan ja ehkä keikalla Grafa venyttääkin sitä vähän pidemmälle kuin tuon vähän yli 3-minuuttisen pätkän. Tästä hurjasta bulgarialaisesta haluan kuulla ilman muuta lisää! :eeek:
-------------------------

Edit: Olen sahannut biisiä varmaan 20 kertaa putkeen, ja se vaan paranee, ihan tajuttoma hyvä!
Juuro heltyy tämän vaikuttavuudessa: 9.8! Tämän biisin yli ei voi paljon enää mennä, siis videon ja esityksen.
Olkoon tämä minun testamenttini Euroviisuista 2009. Jätkähän on lähes yhtä angstinen, tuskainen, sapekas ja vihainen ku meikäläinenkin. Tosin mä oon viel 20 vuotta tuosta pahempi, ryppyisempi ja lihavempi. UUJEE, mikä tuska!

Tämmösen ku sais elävänä kesytettyä, nii vois tehä vähä meikäpojanboxussaki heikkoo!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Naali »

Tää keskustelu on varmaan mulle sopiva. :heh: Tällä hetkellä on ehdottomasti rokkikausi, vaikka en olekaan mitenkään omistautunut rokille. Eniten nappaa brittirokki, mutta muukin menee vaihtelevasti. Tykkään kaikesta elektrohässäkästä ja omituisista soittimista, mutta myös semmonen vanha kunnon ysäribrittirokki on rakkautta. Seuraan vain niin huonosti mitään medioita, että löydän uusia bändejä hivenen hitaasti ja jäljessä normaalista rahvaasta. Vinkit ovat tervetulleita. :joojoo:

NimiE. Odotan Musen uutta levyä kuin kuuta nousevaa -84
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Hyvä Naali! :rok: Kyllä mäkin odotan Musen levyä innolla, bändin nettisivujen mukaan laaja Euroopan kiertue The Resistance Tour alkaa meiltä Helsingistä ja päättyisi Torinoon joulukuun alkupuolella. Olikos jossakin jo puhetta, milloin viides studioalbumi The Resistance ilmestyy?

Luulisin sen tulevan kokonaisuudessaan esikuunteluun ainakin tänne:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/10617791
Kyseessä on hollantilainen radiokanava, joka julkaisee uutuuslevyjä ennen kuin ne ovat kaupasta ostettavissa. Musiikkia ei voi tietenkään ladata koneelleen ja levyt poistuvat sitä mukaa tuolta kun ilmestyvät kauppoihin. Täällä on ollut myös suomalaisia elektro-levyjä joskus. Minusta tällainen palvelu ei ainakaan omaa levynostointoani vähennä. Saa kotonaan kuunnella levyn rauhassa ennen kuin päättää, ostaako sen vai ei.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kukaan ei puhu rokista? Poistanko ketjun turhana?

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kopioin tämän levy-uutuuksia -ketjuun poustaamani viestin tänne, jonne se ehkä paremmin kuuluu - ja palvelee niitä, jotka seuraavat tätä ketjua:

BAND OF HORSES :ashanti:
Tällainen indie-rockin kuuma bändi löytyi Ameriikasta:
http://www.bandofhorses.com/

Neljä maistiaiskappaletta netissä kuultavana :jaatelo: :
http://www.myspace.com/bandofhorses

:supati: Bändi saapuu Suomeen elokuussa:
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Ba ... 23?ref=rss

Bändiltä on ilmestynyt kaksi levyäkin:
- Cease To Begin (2007)
- Everything All The Time (2006)

Levyt ovat saatavailla myös Suomessa :joojoo::
http://www.levykauppax.fi/search/?q=band+of+horses
http://cdon.fi/search?q=band+of+horses > täältä kandee tilata jos haluaa kannattaa Kuppilaamme


Kuva

Jos jollakulla on piletti loppuunmyydylle Tavastian-keikalle tiistaina 18.8. eikä pääse, lunastan mieluusti lipun :uujee:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Pete »

Thunderstone julkaisee syyskuun yhdeksäntenä viidennen studioalbuminsa, joka kantaa nimeä Dirt Metal.
Sony Music Entertainment Finlandin uutinen
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Kiva uutinen! Ostin kaverilleni Kuopioon mökkituliaiseksi GLASVEGAS-nimisen bändin ekan tuotoksen kuopiolaisesta levykaupasta, kaverini on kovasti brittifani ja matkailee siellä huvikseen pari kertaa vuodesa, sain juuri viestiä levystä, että se kuulostaa vähä Futureheadsilta ja joutuu kestokulutukseen, ei siis kovin huonohko mökkilahja ;)

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mulla on kaksi muistiinpanoa:

1) Pitää muistaa tutustua tarkemmin Kasabianiin. Oon taas jälkijunassa, kun tän tietää kaikki muut paitsi minä. Kiva kuitenkin löytää jotain uutta ja kutkuttavaa. Oon kuunnellut Spotifysta ekaa ja vikaa levyä sillä korvalla.

2) Ostin Manic Street Preachersin levyn Send Away the Tigers, koska se oli halpa ja siinä oli kiva kansi, jossa oli tyttöjä. Järkyttävän kesäinen levy, jota tekisi mieli huudattaa autossa! :uujee: Yleensä tykkään vähän synkemmistä mollibiiseistä, mutta kyllä kesään mahtuu yksi pirteämpikin tapaus. Vielä on päättämättä, onko levy liian tasapaksu tai sliipattu, mutta alkumaku on hyvä. Yllätys sinänsä, koska en odottanut levyltä paljoakaan. :draamaa:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Moi Naali, ja jännät ynnä hienot huomiot Kasabianista ja Manicseista! Ensimainittu ei ole tehnyt meikäläiseen mitään kummempaa vaikutusta, ilmeisesti uusin levy on täyttä jautaa (vissiin Britti-rocklistojen ykkönen?), omistan Kasabianin kaksi levyä.... ovat saaneet jotain poweria sanomaansa sitten ilmeisesti, tai tuottaja on vaihtunut, kenties levy-yhtiökin? En itse pidä niin päälleliimatusta britti-rokista, mutta uuusinta levyä en siis ole kuullut. Bändiä vaivaa jonkinasteinen teennäisyys ja klisheisyys. Toistavat jotenkin ulkoa-opitusti jotain kaavaa. Mutta nämä ovat toki makukysymyksiä.

Manic Street Preachers on itselleni aikamoinen idoli, varsinkin solisti James Dean Bradfield, joka on tehnyt myös soololevyn. Ehkä Manicsit toistavat nykyisin itseään, olisiko jo kaikki tuotanto annettu, ja ideat loppuneet... itse en myöskään uutukaiseen levyyn tykästynyt, toisaalta: fani on aina fani!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rock ei todellakaan ole mun suosikki genre musiikissa, mutta näin viisujen osalta sitä on tullut kuunneltua rockia :heh:
Viimevuoden Turkin viisusta (Deli) pidän ja onhan niitä muitakin, mutta tuo nyt tuli mieleen ensimmäisenä
On rock hyvä olla olemassa... Kaikille jotain :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Pete »

Pitävätkö kuppilalaiset suomalaisen For My Pain -yhtyeen kappaleista?

Minusta hienoja ovat Dancer in the Dark, Rapture of Lust ja Broken Days.

Todella kauniit melodiat noissa biiseissä. :ihana:

Myöskin suomalaisen Entwinen Bitter Sweet on mahtava! :joojoo:


Herkemppöö cee-ossoo. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Nyt aiheeseen 69 Eyesin uusimman lätyn, "Back in Blood" levyarvostelut. Bändi ei varsinaisesti ole mitenkään mikään suosikkini, mutta mielestäni onnistunut kunnioitettavasti valitsemallaa tiellä.

Nyt-liitteessä niiden uusin - yllätys, yllätys, nehän on varisnaisia tyylitiedon Tonavia siellä - tyrmättiin ja kriteerinä oli, että bändin tuotokset on lainaklisettä kliseen päälle, eikä osaa tehdä sitä tavalla, josta laina ei paista läpi. - No itseä tällainen kiinnosti tietenkin heti, sillä kuvauksesta päätellen kyseessä oli jälleen levy, joka vihelsi totaalisesti ohi sellaiseen alkuperäisyyttä fetisoivalta ja modernismiin itsensä hirttävältä porukalta, mitä Hesariin on pesiytynyt, porukalta, joka ei ymmärrä populaariestetiikasta yhtään mitään (edes sen vertaa, että huomaisivat itse arvioinneissaan ja makuvalinnoissan toistavansa 1960-70-lukujen kliseitä, mutta se on toinen juttu).

Kaistan arvostelussa ilmoitetaan, että levy on lapsellista pelleilyä typerien sanoitusten kanssa."Joka toisen kappaleen nimessä toistuvat sanat ”blood” tai ”dead” jossain muodossa, joten siltä osin lipsahdetaan koomisuuden puolelle." Siis oikeasti, eikö tälläkään arvostelijalla käy edes mielessä, että tässä on käynnissä tietoinen, viihdyttävä, taidokas leikki????

Tällä kertaa on kuitenkin niin onnekkasti, että levy on tehty Jenkeissä, ja sitä on arvosteltu myös siellä. Tilanne on juuri niin kuin Jussi 69 Soundissa toteaa: Jenkeissä ymmärretään paljon paremmin, miten asioille voi nauraa, myös itselle tai edustamalleen tyylilajille, ilman että kyse on tyhmästä vitsistä, vaan omasta tekemisen lajistaan, rock/popestetiikan yhdestä oleellisesta ytimestä. Rapakon takainen arvostelija, kanadalainen, kehuu samaa levyä siitä että se häpeämättä työstää loistavasti valitsemiaan aineksia, tyylitietoisesti juuri niin kuin pitää.

Kunpa meillä joskus musiikkikriitikkojen, erityisesti pop/rock-puolella yleistietämys olisi sen verran suuri, että osaisivat tarkastella teoksia niiden lähtökohtien asettamilla ehdoilla, sekä niiden sisäisen onnistumisen suhteen omassa kontekstissaan että suhteutettuna laajempiin yhteyksiin. Nyt tällaista normaalikritiikiltä vaadittavaa ammattitaitoa tapaa edelleen valitettavan harvoin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tähän aiheeseen oli pakko tarttua, koska The 69 Eyes sattuu olemaan yksi lempibändeistäni.

Suomalaiset kriitikot ilmeisesti eivät ole tajunneet jutun juonta ollenkaan. :shock: Ihmeellistä, että tällä kertaa amerikkalaiset ovat fiksumpia.

Mua ärsyttää NIIN paljon nuo kaksi arvostelua. Paljonkohan nuo kriitikotkaan on tutustuneet The 69 Eyesiin, kun vaikuttavat noin tietämättömiltä? :jupinaa: Bändin jätkät ovat sanoneet, että haluavat tehdä sellaista musiikkia, jollaista itse tykkäisivät kuunnella. Lainaukset ja kunnianosoitukset muiden artistien tuotannolle ovat siis täysin tietoisia, samaten myös tuo "kliseisyys."

Mitä taas levyn veri-tematiikkaan tulee, nimi "Back In Blood" tarkoittaa paluuta The 69 Eyesin juurille. Kaksi viime levyä "Devils" ja "Angels" oli enemmän sellaista jenkkimeininkiä ja kaupallisempaa, kun taas nyt ollaan palattu oikeasti synkempään tyyliin. On siis ihan luonnollista, että biiseissä puhutaan verestä ja kuolemasta. :heihaloo: Se on kyllä totta, että bändin sanoitukset on aina olleet hieman kieli poskessa väsättyjä, mutta se on vain osa biisien viehätystä.

Itse olen sitä mieltä, että "Back In Blood" on parhaita kuusysien levyjä ikinä. <3 Mä en todellakaan ole sellainen fani, jonka mielestä kaikki bändin tuotokset on kultakimpaleita, vaan myönnän että kahden viime levyn jälkeen tää on huomattava parannus. Tällä albumilla on mukana oikeasti kauniita ja melodisia kappaleita, kuten myös hyviä menobiisejä ja jopa valssi. Mistään tasapaksusta kokonaisuudesta ei siis tosiaankaan ole kysymys. Oon aika varma, että noilla kriitikoillakin on ollut ennakkoasenteita kuusysien imagoa kohtaan ja jos olisivat voineet kuunnella levyn puolueettomasti, se olisi saanut paremman arvosanan.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rammsteinin levy pian pian :uujee: . Tietoa. Hieno kansi. Hieno nimi levyllä.

Kuva
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kivaa! Tähänkin ketjuun tuli viestiä, ta1ja rrrrrokkss. :rok: Joo, komeeta tuo Rammsteinin musiikki. Ois mukava nähdä heidät keikalla joskus!

Sain kaverilta, joka kutsui minut Spotifyihin, vinkin uuteen bändiin (joka on kylläkin tehnyt kolme levyä ja keikkaillut niin Oslossa, Tukholmassa kuin Köpiksessäkin, muttei vielä meillä).

Kaveri mainitsi, että saattaisin ehkä jopa tykätä tästä, ja niin mie ekaks tykästyin, nyt jo melkein hullaantumassa :surrur:

Silversun Pickups (Los Angeles, USA)

Kuva

Julkaisseet levyn 2003, 2006 ja 2009. Uusinta kuuntelen koko ajan, se vain paranee loppua kohti.
Alkaa pudota tää ukkeli kohta näiden genre-luokittelujen kyydistä, tämän bändin kohdalla määritelmä kuuluu näin:
Indie rock | Dream pop | Shoegaze

Kengäntuijotus = Shoegaze = ... "is a subgenre of alternative rock that emerged from the United Kingdom in the late 1980s." Kukahan tuossa tuijottaa kenkiään, keikkayleisö vai bändin jäsenet? :hihi:

Joskus harvoin must´ tuntuu... että mä olen pudonnut kokonaan kärryiltä. Joka tapauksessa komeeta musiikkia tämä Silversun Pickups. :joojoo:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kuva

M A N B O Y

Karo Broman - Vocals, Bass
Antti Majuri - Guitar
Toni Sinisalo - Drums

Ai, että mä sitten tykkään tästä porilaisbändistä (nyttemmin helsinkiläistynyt). Varsinkin uusin levy Deus Protector Noster on todella komeaa melankolista rockia. Yhtye kuulostaa hyvin omalta itseltään. Helppoahan se on kuulostaa, kun ovat kyllä oman genrensä taitavimpia Suomessa! Tunnelma ja soittamisen tatsi on mielettömän upeaa, sitä on vaikeaa kuvailla!

Pojat olivat Musen ja Placebon lämmittelybändinä pitkin Eurooppaa menneenä vuonna. Edellisen levyn synkemmät sävyt (joista pidin myös) ovat saaneet jatkoksi vähän valoisamman saundin tällä uudella levyllä (no, tänä vuonna julkaistua kai voi sanoa uudeksi)...
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Juurovissön kirjoitti:Joo, komeeta tuo Rammsteinin musiikki. Ois mukava nähdä heidät keikalla joskus!
Jos oot nopsa 21.9 aamuna varaamaan itsellesi lippuja niin toiveesi toteutuu

Rammstein keikalle Suomeen helmikuussa
:tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

No jopas jotakin! :uujee: Rammstein Suomeen! Varmaan näyttävä lava-show luvassa... ainoa ongelmahan tuossa on, että kun liput ovat huhun mukaan 75 euroa.... :kups:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hinta ei sinänsä mua nyt yhtään haittaa, koska käsitykseni on että kyseessä on jälleen entistä isompi shöy, mutta se kylläkin, että konsertti sijoittuu keskelle koululaisten hiihtolomaa :miettii: :aivanmaassa:

Mutta vielä Rammstein spämmiä: uusi sinkku "Pussy" on kaupoissa ensiviikolla ja kansi on tässäkin hieno.

Kuva

Ja promoa tulevasta videosta voi katsella täällä :heh: :
http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... d=62884982
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ :rofl: Suorastaan hilpeää! Neljännellä vasemmaltahan on lähes samanlainen vatsa kuin meikäläisellä. :shock: Tosin yläosa mulla on vähän latteampi, ei noin muodokas. Menikö jo K-18-puolelle? :heh:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mikähän teitä porilaisia vaivaa? Nimittäin tänä iltana Tavastialla esiintyvä ihan mahottoman hyvä Magyar Possekin tulee sieltä? Manboykin tulee sieltä, kaikki tulevat sieltä! :hiphei: Puhukaa minulle, mikä on Suomen kuumimman rock-kaupungin salaisuus?
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rammsteinin Pussy-video on sitten ehkä paras musiikkivideo ikinä :rofl: , sitä ei voi edes linkittää tänne, kun se on täyttä K18 pornoa.


Schönes Fräulein, Lust auf mehr?
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Schnapps im Kopf, du holde Brau,
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Juurovissön kirjoitti:Mikähän teitä porilaisia vaivaa? Nimittäin tänä iltana Tavastialla esiintyvä ihan mahottoman hyvä Magyar Possekin tulee sieltä? Manboykin tulee sieltä, kaikki tulevat sieltä! :hiphei: Puhukaa minulle, mikä on Suomen kuumimman rock-kaupungin salaisuus?
Me vaan osataan. Pori on Suomelle sama mitä Suomi on maailmalle! :heh:

Meil On Dingo, meil on Yö, meil on Mamba :heh:
Ja meil on joku Magyar Posse :mitvit:

Ja muuten, mä olin lukiossa ton Manboyn Karo Bromanin kanssa samaan aikaan. Ja Majurin Anttikin on tuttu tapaus.
Tai oli, sillon 16-18veenä :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Ole onnellinen siitä kaikesta, nimiRock Gente! :ihana:
Jostain syystä porilaiset osaavat rockin soitannan. Yksi bändi luo toisen, ja niin edelleen! Minusta ketju on aina hienoa!

Jostain syystä kaikki merkittävä rock-musiikki tulee Porista :peukku:
Jostain syystä kaupunkeja ei vielä Suomessa arvioida rockin mukaan. Pori - Suomen Liverpool!
Magyar Posse, joka on kotoisin Porista, tekee hyvin elokuvallista musiikkia, hyvin melodista, ilman vokalisteja! Järkyttävän taitavaa!

Manboy: ihan tajuttoman taitavaa! Parasta indie-rockia Suomesta!
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Jos sitä rokkia viisuihin pitää saada, niin sitten mielummin jotain Manboyn kaltaista. :joojoo:
Deep Insightin Dangerouskin on ihan loistobiisi. :peukku:

http://www.youtube.com/watch?v=-g37Xt8_eEI

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Viikatteen uusin levy on hieno! :joojoo:

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Rock

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Hei nimiPuuro Juurovissön, mitä olit/olet mieltä Musen uusimmasta levystä?
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Vastaa Viestiin