Ultra Bra

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Valvoja: barbarossa

Ultra Bra

ViestiKirjoittaja Huilumies » 31 Tammi 2012, 10:17

Kai nyt tällä bändillä on pakko olla oma ketjunsa jossakin täällä Kuppilassa?! Mutta en haullakaan löytänyt sitä täältä Musiikki-osastolta :shock: (Jos joku mode tietää onko, lisätköön tämän viestin sinne, kiitos.)

Joka tapauksessa! Mahtava ”paluukonsertti” eilen illalla Jäähallissa, Haaviston kampanjan tueksi! :tapu: :tapu: 11+3+1 biisiä, ja kaikki (sekä kaikki 1 biisin esittäneet artistit) vain 20 €:n hinnalla! :peukku:

Biisilista eilen, minulla on tapana laittaa nämä ylös jonnekin mistä löytyvät:

1. Heikko valo
2. Savanni nukahtaa
3. Haikara
4. Ilmiöitä (Tuulivoimaa)
5. Musta, niljaisten lehtien kaupunki (en aluksi tiennyt nimeä, kiitos Magnum)
6. Pärnu
7. Tyttöjen välisestä ystävyydestä
8. Hei kuule Suomi
9. Lähetystyö (Panama)
10. Älä soita tänne enää koskaan
11. Vesireittejä

Encore I:
12. Hauki
13. Sinä lähdit pois
14. Minä suojelen sinua kaikelta

Encore II:
15. Kahdeksanvuotiaana

Kylläpä minulla oli kyyneleet silmissä Sinä lähdit pois –biisin aikana…

Lopetuskin oli hieman surumielinen, mutta muistutti maailman realiteeteista. Tai vaikka jotkin uhat, laulussa kuvatut, ovat ehkä poistuneet, muita on tullut tilalle…

Kiitos järjestäjille!!! :tapu:
Viimeksi muokannut Huilumies päivämäärä 31 Tammi 2012, 16:36, muokattu yhteensä 2 kertaa
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Ultra Bra

ViestiKirjoittaja Magnum » 31 Tammi 2012, 11:12

Huilumies kirjoitti:5. (en tiedä nimeä)

Musta, niljaisten lehtien kaupunki

Keikka oli hyvä ja keikkaseura oli erinomaista. Sain hyvää vastinetta tuhlaamilleni 28,5 eurolle.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Weewa » 22 Helmi 2012, 15:20

Voihan Ultra Bra sentään. :tuuletus: Olin itsekin tuolla keikalla ja se oli ehdottomasti yksi parhaimpia keikkoja, joilla olen ollut. Olin nuorena, 12-15-vuotiaana, todella kova UB-fani. Osasin kaikki laulut ulkoa ja lauloin meillä kotona kuulokkeet korvilla kovaan ääneen "Ei kerta kaikkiaan tehdä mitään mitä Keskusta-puolue haluaa!". Lauloin jopa niin kovaa, että äitiä nolotti, koska paikallinen kunnallispoliitikko oli meillä kylässä... :puna: Sitten fanitukseni koki pientä laskua, koska olin kuunnellut biisit puhki, mutta onneksi muutama vuosi sitten löysin bändin uudelleen ja nykyään pystyn kuuntelemaan kivuttomasti Ultra Brata jälleen. :joojoo:

Suosikkibiisejäni ovat Vesireittejä, Pärnu, Sokeana hetkenä, Kirjoituksia, Lähettäkää minulle kirjoja, Siirrän sokeriastiaa.... :surrur: Loistavia lauluja! <3
Party for everybody, dance. ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pete » 22 Helmi 2012, 17:07

Minun suosikkini ovat "Kirjoituksia", "Savanni nukahtaa", "Sinä lähdit pois" ja "Minä suojelen sinua kaikelta". :peukku:
When you get to my planet, comets will be wagging their tails.
Pete
Press
Press

ViestiKirjoittaja Aancon » 22 Helmi 2012, 17:56

Minun suosikkini ovat "Kaikki on hetken tässä", "Vesireittejä", "Säkeitä Erwin Rommelille", "Poika vuoden takaa" ja "Älä soita tänne enää koskaan". :peukku:
"The game we're playing is life, love's a two-way dream" - Björk
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Paluu Musiikki