Tähdet tähdet

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tuntuu ihan randomilla näitä esiintyjiä putoavan. Kuinkahan paljon mahtaa äänestäjiä olla oikein...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Evelinan fanit ei ollu hereillä, tai sitten luottivat liikaa et muut äänestää jatkoon :eiei:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tai sit Evelinalla ei ollu riittävästi niitä faneja, johtuen nuoresta iästä. Minäkään en ollut edes kuullut hänestä ennen tätä ohjelmaa. Toisaalta Benjaminilla niitä äänestäjiä tuntuu riittävän. Ehkä tän ohjelman yleisö on naisvoittoisempaa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Arttu, kumarran edessäsi. Aivan huikea monilahjakkuus! Jos maailmassa on yhtään oikeutta, Wiskari voittaa tämän skaban. :uujee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Voisiko joku kertoa minulle miten Johanna Försti on saanut eniten ääniä?
En ymmärrä. Mielestäni on kovin tönkkö lavalla. :puna:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sattumalta. Kuten Pete Parkkonen viime viikolla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Katsoin tämän hiphopjakson vasta nyt. En ymmärrä lajityypistä mitään enkä tunne noita biisejä, joten toisin kuin muista, Eini ei minusta ollut täysin sietämätön - ainakaan kunnes tuli niitä parempia. Mikko yllätti myönteisesti etenkin niissä lausuntaosuuksissaan. Oikeastaan ainoa ihan kamala oli Antti, ei mitään Boombasticin mehevyyttä (se onkin ainoa biisi jonka näistä tunsin). Johannan kehuttu esitys ei minuun niin kolahtanut, ehkä kun en tunne sitä originaalia niin odotin jotain räpimpää eikä tuollaista venytettyä nau'untaa. Enkä tiedä oliko Benjaminillakaan se vokaalipuoli niin hallussa, mutta lava kyllä ja lavaliikehdintä. Evelina - ihan ok mitä nyt hengästyi, väärä pudotus. Arttu ja Pete omilla tavoillaan omaa luokkaansa tässä jaksossa. Arttua katselin siellä jumppasalilla että nopeastipa oppii persettä heiluttamaan, vai lieneekö harjoitellut jo aikaisemmin.
Viimeksi muokannut Rousku, 23 Loka 2016, 03:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

70-lukujakson biisit (ikään kuin vuosikymmen olisi jokin musatyyli :roll:):

Arttu Wiskari: Behind blue eyes / The Who
Johanna Försti: September / Earth, Wind and Fire
Mikko Alatalo: Piano man / Billy Joel
Benjamin: R-A-K-A-S / Tapani Kansa
Eini: Burning love / Elvis
Antti Ketonen: Kung fu taistelee / Frederik
Pete Parkkonen: Hold the line / Toto

Olisikohan Einin vuoro pudota :miettii:. En oikein usko, että tuo biisi häneltä sujuisi, eikä äänestävää fanikuntaa ehkä ole tarpeeksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Eiköhän jatketa samaa linjaa mielenkiintoisimpien esiintyjien pudottamisella ja seuraavana lähtee Wiskari...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Huh... pitäisiköhän ihan katsoa livenä? Piti kyllä lähteä illalla kyläilemään. Ehkä voisin koettaa vain selvittää Wiskarin numeron ja pistää siihen pari ääntä esityksiä kuuntelemattakin. Nimittäin menee tänään miten tahansa, ansaitsisi aikaisempien esiintymistensä perusteella jatkaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Taidan ihan mielenkiinnosta katsoa miten Parkkonen suoriutuu Hold the line'sta. Legendaarinen biisi, tykkään Totosta järkyttävän paljon. Wiskarin vedon katson luonnollisesti aina.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olin sitten äänestämässä Arttua jatkoon :)

Benjamin ei osaa laulaa pätkääkään, mutta heiluihan tuo näyttävästi. Antti tänään parempi kuin ennen (biisi tarpeeksi simppeli hänelle), mutta ei silti kovin hyvä. Eini lauloi Elviksensä paremmin kuin etukäteen pelkäsin, mutta ihan pökkelö tuo oli lavalla. Missä lantion liike? Antin olisin tähän mennessä nähdyn perusteella pudottanut mieluiten, mutta ei Einin lähtö suuri vääryys ole sekään.

Johanna kuulosti tänään pahalta ja oli stailattu pieleen, mutta kokonaisuus ajatellen hyvä että pysyi vielä mukana. Ooppera voi jopa sujuakin. Mikolta odotin tällä kertaa kelpo esitystä, biisi on niin hänen omaa aikaansa, ja sain mitä odotin. Peten Toto vähän muuta kuin odotin, mutta ihan toimi. Arttu jylhä ja komea.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

1. Arttu Wiskari - ihana, vilpitön, uskottava ja liikuttava paluu lapsuuteen. Hieno ääni. Ja mitä virtuositeettia kyvyssä virittää eri jaksoissa erilaisia tunnelmia. Miksi Arttu on aina pudotuksessa? Samastako syystä kun nyt on pudonnut kolme naista peräkkäin? Liian ruma äänestävien naisten äänestettäväksi eikä nauti Johanna Förstin tapaan kyldyyri-ihmisten arvostusta?

2. Pete Parkkonen - oli sähköinen esitys. Mutta hiukan epistä, että Pete näköjään saa valita biisinsä itse aina äänelleen ja tyylilleen sopivaksi. Vaikka genret vaihtuu, niin genrejen sisällä pääsee valitsemaan istelleen sopivia, tavallaan haasteettomia biisejä, eli ei varsinaisesti heittäydy. Tästä peintä miinusta.

3. Johanna Försti - En erityisemmin innostunut. Näytti kyllä ihanasti 1970-luvun äidiltäni marikemkon metsänvihreässä emännänessussaan saunanjälkeinen huivi päässä, mutta en osaa yhdistää sitä näkyä Septemberiin ja muutoinkin oli laiska performanssi Johannalta. Miksaus ehkä pielessä, koska myös kuulosti etenkin alkuun vaimealta ja haparoivalta.

4. Mikko - autenttinen vanhan viihdyttäjämiehen suoritus, mutta ei erityisen liikuttava virnistelyineen
5. Eini - meni ohi mutta ehkä ihan ok suoritus
6. Benjamin - Tapani Kansa laulaa alkupeärisen upeasti, eli vaikka Benjaminin koreografia oli hauska niin ei riitä mulle :draamaa: - kevätjuhlissa tai opiskeijasketsissä oltiin.

7. Antti Ketonen - ei riittävän hauska, ei riittävän terävä, ei riittävän macho, ei riittävän mitään, jälleen turha esitys Antilta.

Väärä putosi jälleen ja Artun kohtelu äänestyksissä järkyttävää :shock:

E: tyytyväinen, että Rouskunkin mielestä Johanna ei kuulostanut priimalta, ei ollut omiani siis.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Eini veti sitten parhaan vetonsa (ja yllättävän hyvin enkuksi), mutta silti putosi. Noh, mieluummin hän kuin Arttu. Ooppera on seuraavaksi ja mielenkiintoista, että Alatalo ja Benjamin ovat vielä mukana. Oiskohan (tahattoman) hauskaa ens viikolla luvassa?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja andre06 »

SAARA JATKOSSA! :uujee: Eikä tarvinnut olla sing-offissa! :draamaa:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Ehkä tuolla toisessa kisassa...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Elvis »

1.Arttu Wiskari: Behind blue eyes - Taas kerran upea veto Artulta. Tulkitsi kappaletta kauniisti. Tanssijoille myös plussaa. Miksi hän oli taas pudotusuhassa? En vaan käsitä.

2.Pete Parkkonen: Hold the line - Samoin Peteltä huikea veto. Hyvä biisivalinta. Odotan innolla Peten oopperaa. :peukku:

3.Mikko Alatalo: Piano man - Hienoa kuulla Mikonkin laulavan muuta kuin suomihittejä. Hänen äänensä sopi mielestäni tähän. Hän olisi kuitenkin saanut olla vakavamalla naamalla.

4.Johanna Försti: September - Ihan hyvä veto. Johanna voitaisiin mielestäni stailata paremmin. Toisaalta tämä stailaus oli ihan teemaan sopiva.

5.Benjamin: R-A-K-A-S - Viihdyttävä ja hauska hyppelyshow. Hauskaa kuulla, kun Benjamin laulaa suomeksi. En kyllä ihan kestä niitä "rintakarvoja" :rofl:

6.Eini: Burning love - Kiva kuulla myös Einiä englanniksi. Yllättävän hyvin veti, mutta toisaalta ymmärrän miksi putosi. Ei ollut illan vahvimpia esityksiä. Miksei Eini vetänyt kunnon discoshowta?

7.Antti Ketonen: Kung fu taistelee - Tylsä biisivalinta ja liian pehmeä esitys. Olisi joutanut pois pelistä.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^^ Vähän ehkä off topicia. :roll:

Sääli, jos Eini putosi jo tässä vaiheessa. :lohduton: Äitini kyllä kertoi, että oli niin iskelmällinen ote joka jaksossa, että kaiketi tää oli ihan odotettavissa. Harmittaa jotenkin silti, vaikken katsokaan tätä show'ta.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Serduchka kirjoitti:^^^ Vähän ehkä off topicia. :roll: .
Hieman. :hihi:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Happy »

Sen kerran kun Eini vetää hyvän vedon.. niin mitä on palkaksi.. todella väärin hänen putoamisensa :jupinaa:

Miten kauan tuon Antti Ketosen annetaan jatkaa tuolla.. on ollut joka viikko ylivoimaisesti heikoin :jupinaa:

Jakson parhaimpia oli yllättäen Pete, Arttu, Mikko ja Eini, WOOW mitkä vedot :tapu:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ihan kiitettävästi Parkkonen lauleskeli Totoa. Wiskari oli sen sijaan välttävä. Mitäänsanomaton biisivalinta. :roll:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Oopperabiisit:

Arttu Wiskari: Herttuan aaria La donna è mobile – oopperasta Rigoletto
Johanna Försti: Yön kuningattaren aaria Der Hölle Rache – oopperasta Taikahuilu
Mikko Alatalo: Nemorinon aaria Una furtiva lagrima – ooperasta Lemmenjuoma
Benjamin: Caro mio ben – Antiikin aaria
Antti Ketonen: Figaron aaria Largo al factotum – ooperasta Sevillan parturi
Pete Parkkonen: Figaron aaria Se vuol ballare – oopperasta Figaron häät

Miksi Artulle tenoriaaria? Bassona minä hänet olen kuullut, ja oikein odotin saada kuullakseni jotain sen mukaista :draamaa: Johannan tehtävä näyttää ylivoimaiselta, tuohan menee niin kamalan korkeallekin. Halutaanko saada pudotettua kisasta? Ei silti, Antilla on laulutaitoonsa nähden jokseenkin yhtä ylivoimainen urakka, mutta lienee fanijoukkojakin. Hahmo kyllä tavallaan sopii hänelle. Peten pitäisi viedä jakso mennen tullen, biisi käy hänelle kuin nenä päähän.

Edit: Kuuntelin tuon Artun viimekertaisen uusiksi, no ehkä ei basso kumminkaan, mutta ei tenorinakaan pitäisi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Pete kyllä saa erittäin hyvin noita biisejä omaa laatuaan tukemaan. Biisissä rokihkosta laulamisesta ei tosiaan ole niin haittaa, kun tunnelma on niin käskevä ja sitten varmasti pääsee tanssimaankin. Arttun ääniala, tosiaan?? - muutoinhan tuosta saa erittäin hersyvän esityksen. Mutta mitä Mikko aikoo tehdä Una furtiva lagriman kanssa? Korostaako itse oopperakappaleen komiikkaa vai pyrkiikö ihan pokalla siihen sydämiämurskaavaan kauneuteen, mitä biisi edustaa. Epäilen, ei ainakaan äänellisesti pysty jälkimmäiseen, emme *ehkä* tule kuulemaan orgastista M'ama - hän rakastaa minua - kohtaa, joten farssi varmaan on käsillä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:Miksi Artulle tenoriaaria? Bassona minä hänet olen kuullut, ja oikein odotin saada kuullakseni jotain sen mukaista :draamaa:
:uujee: Rousku kuuntele tämä - Ei ollenkaan välttämättä tule olemaan Pete joka tulee viemään jakson.
http://www.katsomo.fi/#!/jakso/33008011 ... ta-ooppera
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Noh, ihan kohtalaisen lupaavaa... mitä nyt korkeimmissa kohdissa vähän vaikeuksia. Kyllä minusta joku baritoniaaria tuntuisi luontevammalta (myös soundin takia), mutta olisiko itse halunnut laulaa juuri tuota? Äänestävä yleisö ehkä tykkää tuollaisesta tuttuakin tutummasta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ Jos pitää veikata luulen että itse halunnut, sujuu sen varran hyvin kuitenkin että epäilen vähintään pitkäaikaiasta suihkulaulamista - ei näitä voi verrata oikeisiin oopperalaulajiin. Baritonien kipaleet eivät ole niin tunnettuja - luulisin että Waltteri Torikkakin olisi päässyt enemmän loistaman omassa jaksossaan, jos baritoniaarioilla olisi valmista populaaritarttumapintaa. Näin ei juuri ole. Carmenin Votre toast, esitetty jo ekalla kaudella ja sen kohdalla, ranskan kieli ei ole helppoa, jollei ole i kieleen harjaantunut niin lisää haastetta. Vastaavia hittejä ei tule nyt äkkiseltään mieleen.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Niin joo, jos ei saa laulaa uusiksi aarioita, jotka jo edellisillä kausilla on laulettu, ja pitää silti olla (todella) tunnettuja, niin eihän tästä tule mitään :draamaa: Kaikki tunnetuimmat jututhan on jo laulettu. Olisihan niitä rooleja; voisiko niistä vain valita jotain helppotajuista? Valentinin Avant de quitter ces lieux Gounod'n Faustista, sopivasti lyhenneltynä? (Tuokin vielä, ettei ohjelmassa juuri mitään kokopitkää lauleta.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hui että, en ole mitään jaksoa jännittänyt niin kuin tätä oopperajaksoa!

Ei h...vetti, mä en kestä noita Veitolan kommentteja vouvaavista kasettimankoista. :rofl:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Pete oli kyllä nyt vähän pettymys :draamaa:. Ei löytänyt kunnolla soivaa rintaääntä. Arttu ihan hyvä joo, Johanna ei likikään niin kamala kuin pelkäsin. Anttikin pärjäsi tällä kertaa. Mikko ja Benjamin hirveitä. Benjamin varsinkin, ei ilmeisesti yhtään kuule itse, kuinka nuotin vierestä vetää.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

klaus-12 kirjoitti:No, menipä ainoa syy katsoa tätäkin ohjelmaa kun Markku putosi. :heh:
No, menipä ainoa syy katsoa tätäkin ohjelmaa kun Mikko putosi. :heh: Jospa se Benjamini tippuisi ensi viikolla. :hiips:
Žvižej fucked up the solo

Vastaa Viestiin