Tähdet tähdet

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

WildDance kirjoitti:Erika on ihan mieletön! :kups: :rakkaus: Tänäänkin herkistyin kyyneliin. Uskomatonta.
No näin on! Mieheni, joka ei näistä mistään musiikkikisaviihteestä perusta laisinkaan meinasi tarttua puhelimeen ja äänestää. Olisi pitänyt, käsittämätön vääryys ettei ollut viiden parhaan joukossa.

Naiset ihan ylivoimaisia, miehet jäivät katveeseen nyt, vaikka kaikki olivat niin hyviä, ettei myötähäpeästä ollut häivähdystäkään. Paitsi Tomi Metsäketo, joka hoitikin sen kiusaannuttamisen ihan koko rahan edestä. Uhka vai mahdollisuus? päädyn siihen että pieleen meni.

Erika Vikman – Hello (Adele) - täysin puskista tuli kyllä Erikan kyky tulkita ja äänensä syvät ja herkät sävyt. Alussa harvoinpa kuulee niin elämänmakuista, totuudellista tulkintaa.
Erja Lyytinen – Alone (Heart) - Erja on kyllä kehittynyt laulajana, saanut voimaa ja rohkeutta. Täydellistä ja loistava biisivalintakin.
Jannika B – Always on my mind (Elvis) - ensin olin epäuskoinen, mutta lyhyessä ajassa onnistui kääntämään kokonaan puolelleen, tämän oman vesionsa voimin
Nelli Matula – I have nothing (Whitney Houston) - onpa Nelli taitava
Elias Kaskinen – Tears in heaven (Eric Clapton) . Herkkää, Eliaksella ihana ääni
Veeti Kallio – All of me (John Legend) - koskettahan se, kun aikuinen mies hempeilee
André Linman – Kärleken väntar (Kent) - tykkäsin tavallaan Andren avoimesta tulkinnasta alkuperäisen lakonisuuden sijaan, mutta toisaalta en sitten kuitenkaan.
Mikael Saari – Olet puolisoni nyt (Samuli Putro) - hengästynyt, musikaalimainen, yliyrittämisen makua, kun tämä on alilaulettava biisi
Janna – Lupaan olla (Nopsajalka)- upea biisi meni kyllä tukkooon


Tomi Metsäketo – I want to know what love is (Foreigner)- feikki ja töksähtelevä ihan liian monessa kohtaa, koomista sanojen loppujen venyttämistä ja falsetti kuulosti kissantappamiselta. Sinällään tietty miamivice ja epäaitoutta korostava mauttomuus ovat ominaisia 1980-luvulle, mutta ne olivat taitavia laulajia. Tomi ei osannut. sketsihahmo Ylviksestä, eikä se tainnut kuitenkana olla tarkoitus (jos oli, niin sitten nappisuoritus)
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja jamira »

Olkoon miten ammattilaisia hyvänsä, mutta mielestäni aika moni sortui tässä jaksossa valitsemaan itselleen liian vaikean biisin samoin kuin moni alottelija tekee esim idolsin koelauluissa. Itse laulajana en vaan pystynyt esimerkiksi Nellin tai Erjan esitystä hehkuttamaan koska molemmilla ei ollut laulu puhdasta, biisit olivat liian vaikeat heidän äänilleen. Erika oli siinä ja siinä. Ja kun otetaan liian vaikea, tekninen laulu, tunne kärsii kun esittäjä ei pysty keskittymään tarpeeksi sen ilmaisuun. :eiei:


1. Jannika B - Jakson paras, kosketti. Ei överi missään muodossa. Laulu hyvää.
2. Erika Vikman - Olihan hän hyvä.
3. André Linman - Pidän hänen äänestään ja pidin esityksestä. Lavalla voisi olla luontevampi.
4. Mikael Saari - En ihan syttynyt niin kuin oisin toivonut. Jotenkin ei vaan sopinut lauluun tämä tyyli niin hyvin kuin alkuperäinen. Mutta hyvä.
5. Elias Kaskinen - Herkkä ja koskettava, mutta jotenkin persoonaton samalla.


6. Nelli Matula - Tyttö osaa laulaa, mutta biisi oli liian iso.
7. Erja Lyytinen - Sama kuin edellisellä. Jokin häiritsi äänenkäytössään paljon.

8. Janna - On ollut pliisu
9. Tomi Metsäketo - On ollut jotenkin jopa limainen. Aitous puuttuu.
10. Veeti Kallio - Ala-arvoista laulua. En tiennyt ennen kisaa että on näin huono laulamaan. Osaako hengitystekniikkaa yhtään?

Viime viikolla top 3 oli minulla Erja, André ja Mikael. Bottom 3 Veeti, Jannika ja Elias. Joten muutosta edellisviikkoon oli kyllä. :draamaa:

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Parhaat tällä kertaa Elias, Erja ja Nelli. Vaikea laittaa muita paremmuusjärjestykseen, mutta kommentoin sitten kaikkia esiintymisjärjestyksessä.

Andre oli paljon vapautuneempi kuin ekassa jaksossa, aluksi ei meinannut tunnistaa samaksi. Loppujen lopuksi hän kuitenkaan ei saanut biisiin omaa aitoa juttua, vaan oli aika esittämistä ja puristusta.

Erikan esitys oli parempi kuin viimekertainen. Yllätyin kyllä äänivaroista, tämä on varmaan paras esitys Erikalta, mitä olen kuullut ikinä. Mutta alusta alkaen häiritsi mm. kömpelö ääntäminen. (Ja itseäni häiritsi myös Veitolan kommentit Erikan yksityiselämästä. Minua ei kiinnosta tuollaiset asiat kun seuraan laulu- tai heittäytymiskilpailua. Mutta tämähän ei ole Erikan vika.)

Mikaelilta tyngäksi jäänyt esitys, ei paljon päässyt esittelemään äänivarojaan. En tiedä kuka nämä biisivalinnat tekee, mutta jos on ollut artisti itse, niin harmi että hän tuhlasi tämän mahdollisuuksia täynnä olevan ”genren”, laulamalla tämmöisen töks töks -kappaleen.

Jannika B:llä kovin aikuisen ja tätimäisen oloinen esitys. Äänessä on turhaa hönkimistä ja ”vuotamista”, se ei nyt tähän biisiin riittänyt.

Elias yllätti, todella luonteva ja herkkä esitys. Elias näköjään osaa laulaa ja luoda tunnelmaa. Mitä siitä että on claptonmainen. Minusta ihan puhtaasti, irrotettuna alkuperäisestä, tämä oli paras ja aidoin esitys.

Erja yllätti täysin äänivaroillaan. Ehkä kun blues-kappaleita ei vain lauleta tällä tavalla, en ole ennen tajunnutkaan että Erja pystyy laulamaan noin komeasti. Erja sai haltuun hyvin tällaisen isottelevan, pullistelevan kappaleen. Olisin halunnut kuulla lisää, varsinkin tässä tuntui että aika loppui kesken.

Nelli todisti vedollaan että hän osaa. Olihan tämäkin karaokea ja vanhanaikaista ja ei ehkä mitään omaa, mutta mietin että kuka nuorista naislaulajistamme pystyisi teknisesti samaan. Saara Aalto tietenkin mutta pystyykö esim. Sanni, Eveliina ja ketä niitä onkaan…

Veetillä olihan se ihan herkkää, mutta edelleen vähän tönkköä. Olisko Veetin paras genre se stadionrock, joka on tulossa ensi kerralla?

Jannalla ei mitään vikaa laulussa, mutta ei mitään ihmeellistäkään, aika väritön, unohdettava esitys.

Tomi... :heh: Muutama sekunti esitystä ja nauroin jo vedet silmissä. Täähän on parempi kuin Pirkka-Pekka :repeilee:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Eniten odotin miten Erja vetää tuon Alonen ja ei oikein jäänyt muistijälkeä menikö se niin hyvin kuin olin toivonut..pitää kuunella vielä uudestaan myöhemmin. Muuten esitykset eivät oikein sykähdyttäneet. Erika osasi imitoida hyvin Adelen biisin ja laulaminen kuullosti popilta ei tyypilliseltä tangolaulajan ääneltä mutta minuakin häiritsi hänen englannin ääntäminen. Nellille ihan liian iso biisi koska ääniala ei riittänyt alkuunkaan vaikka muuten laulu oli ihan OK. Muista ei mainittavaa sanottavaa... OK Tomi oli kamala.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 706
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Jos teemana on rakkaus, niin sen ois pitänyt kuulua esityksissä.
Erika Vikman pääsi Adelen hienolla biisillä tällää ketaa loistamaan. Muiden osalta tunnepuoli jäi parhaimmillaankin tekniikan jalkoihin.
Erja Lyytinen oli teknisesti hyvä, mutta tunne ei oikein välittynyt.
Nelli Matulan esitys pelkkä tekninen suoritus, tunnetilan saaminen vaatis ihan toisen tason laulajaa.
Mikaelilla ihan väärä biisi, ei päässyt ekan jakson tasolle.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10693
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Tässä vielä minun listaus eilistä vedoista. Erikan veto on minusta yksi parhaista koko ohjelmahistoriassa. Hieman minua harmittaa, että emme kuulleet yhtään biisiä Céline Dionilta. :heh: Hänellä on kuitenkin aika suuria rakkausbiisejä.

01. Erika Vikman – Hello
02. Nelli Matula – I have nothing
03. Erja Lyytinen – Alone
04. Jannika B – Always on my mind
05. Elias Kaskinen – Tears in heaven
06. Veeti Kallio – All of me
07. André Linman – Kärleken väntar
08. Mikael Saari – Olet puolisoni nyt
09. Janna - Lupaan olla
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Euroviisut on genrenä 19. marraskuuta, guruna toimii Krista Siegfrids. :joojoo:

https://areena.yle.fi/tv/opas?t=2017-11-19
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8121
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä kuuntelin tämän viikon Mikaelia mieluummin kuin viime viikolla.

Kivaa, että Nelli ja Erja tuntuivat onnistuvan. Ovat nousemassa mun suosikeiksi.

Tomilla tais tulla lauluäänen rajat vastaan.

Oli aika tasainen erä nyt, vaikea panna paremmuusjärjestykseen. Bottom 3 oli ehkä Veeti, Tomi ja Janna. Tai kenties Tomin tilalla André. En tiedä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8121
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

klaus-12 kirjoitti:Euroviisut on genrenä 19. marraskuuta, guruna toimii Krista Siegfrids. :joojoo:

https://areena.yle.fi/tv/opas?t=2017-11-19
Harmi, että vasta tuolloin (näyttäis olevan jakso 7/9). Vähemmän kisaajia, mikä tarkoittaa vähemmän euroviisuja laulettavaksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41935
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

WildDance kirjoitti:Tässä vielä minun listaus eilistä vedoista.
Listaltasi puuttuu Tomi. Onko hän niin alhaalla että tippuu sivun alareunan kautta ulos? Vai haluatko aktiivisesti unohtaa kuulemasi?

En ole vielä(kään) ehtinyt kuulemaan näitä...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10693
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Rousku kirjoitti:
WildDance kirjoitti:Tässä vielä minun listaus eilistä vedoista.
Listaltasi puuttuu Tomi. Onko hän niin alhaalla että tippuu sivun alareunan kautta ulos? Vai haluatko aktiivisesti unohtaa kuulemasi?

En ole vielä(kään) ehtinyt kuulemaan näitä...
Oho niin unohtuikin. :heh: Mutta Tomi oli siis minusta jumbo. Todella kiusallinen esitys.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Seuraavat kappaleet kuullaan sunnuntaina:

Veeti Kallio - Born to run (Bruce Springsteen)
Mikael Saari – Show must go on (Queen)
Erika Vikman - Welcome to the jungle (Guns `N Roses)
Elias Kaskinen - Highway star (Deep Purple)
Jannika B - Amaranth (Nightwish)
Nelli Matula - Are you gonna go my way (Lenny Kravitz)
André Linman - You give love a bad name (Bon Jovi)
Janna - Highway to hell (AC/DC)
Tomi Metsäketo - Enter sandman (Metallica)
Erja Lyytinen - Final countdown (Europe)

Lauri Ylönen toimii vierailevana tuomarina. :joojoo:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

Jakson kaksi puntarini
1.Mikael 5/5
2.Erja 5/5
3.Nelli 5/5
4.Andre 5/5
5.Jannika 4/5
6.Janna 4/5
7.Tomi 4/5
8.Elias 4/5
9.Erika 3/5
10.Veeti 2/5
Selvästi parempi jakso, kuin ensimmäinen.
Mika ja Erja edelleen parhaat.
Nelli petrasi valtavasti.
Veeti edelleen heikoin.
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8121
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Paljon kivoja biisejä tulossa ens viikonloppuna... jee.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/2 ... 0_vd.shtml

Seiskan tietojen mukaan Tomi Metsäketo ei jatka ohjelmassa ahdistelukohun takia.

//MTV vahvistaa asian.
Viimeksi muokannut klaus-12, 21 Loka 2017, 13:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8121
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No voi pahus. Sinne meni Metsäkedon tulkitsema Enter Sandman...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Minusta tämä oli vähän turhaa..Olisi ollut hienoa kuulla Metsäkedon veto illalla. :draamaa:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

Mitä h******ä te kaksi Elvis ja hr47 valitatte. Seksuaalinen ahdistelu on vakava asia. Tuo diskaus oli Metsäkedolle täysin ansaittu.
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Sex, drugs and rock'n roll ei ole enää aikoihin toiminut. Ne on noi iskelmälaulajat, jotka sikailevat oikein urakalla, oli kyse raparyyppäämisestä, huumeista tai bändärien tai ihan kenen vaan ahdistelusta. :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41935
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olikos tuo Jannika B jonain vuonna Suomen viisuraadissa, vai sekoitanko johonkuhun jolla oli samantapainen nimi?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8121
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

janiwolf kirjoitti:Mitä h******ä te kaksi Elvis ja hr47 valitatte. Seksuaalinen ahdistelu on vakava asia. Tuo diskaus oli Metsäkedolle täysin ansaittu.
Mä vähän arvelinkin, että jotain tällaista vastausta olisi luvassa. En mä Metsäkedon toimia vähättele, vaan harmittelen koko tapahtumaketjua joka johti tällaiseen lopputulokseen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

Aa Anteenksi ylireagoin vähän. :puna:
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

https://www.is.fi/viihde/art-2000005418924.html

Janna ei esiinny illan lähetyksestä äkillisen sairastumisen johdosta.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8121
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

:shock: Oho, kylläpä nyt ohjelmaa ja kisaajia koetellaan. Ellei ihmeitä satu, taitaa Janna olla poissa seuraavankin viikonlopun, sillä pitäishän esiintyjän kai ehtiä harjoitella ja muuten valmistautua viikonlopun esitykseen. Pikaista paranemista Jannalle. Nyt meni biisilistalta sitten Highway to Hell. Mutta Show Must Go On...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11923
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja sziget »

Nukuin alkujaksot, myöhäistä arvioida Metsäketoa neutraalisti. Äkkilähtö oli ainoa vaihtoehto. Ei lynkata mutta toivotaan, että tästäkin joku jotain oppii.
ta1ja kirjoitti:Sex, drugs and rock'n roll ei ole enää aikoihin toiminut.
Seksi, viina ja some vielä sinnittelee. Kannattaa ehdottomasti mennä kännissä nettiin vonkaamaan ja suuttua, jos vastaus on kielteinen. Myöhemmin voi tarkistaa Seiskasta, mitä tapahtui.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jaksoarvio. Yleisestiottaen mentiin aivan ylikierroksilla, mikä kostautui uskottavuuden puutteena. Naiset veivät.

1. Nelli Matula - Are you gonna go my way (Lenny Kravitz)
Nylon beat rokkaa. Mimmienergia toimi täysin. Nelli on mahtava. Tapahtumaa oli, mutta tämä ei ollut se esitys, jonka yhteydessä olisi Veitolan kannattanut ottaa sähellys esiin.

2. Erika Vikman - Welcome to the jungle (Guns `N Roses)
Överi ja siksi mahtava, koska tähän se sopi. Gunnareiden tämä biisi sallii tällaisen ja Axl itsekin sikaili seksuaalisen herutuksen kanssa. Vaaran tunne oleellinen osa genreä, Erikan oleminen all over the place onnistui nostamaan vähän niitäkin ajatuksia. Sovitus olisi voitu nostaa korkeammalle, Axl:n korkealla kulkeva kimitys keskeinen osa biisin tenhoa ja nyt sitä ei vaadittu.

2 Jannika B - Amaranth (Nightwish)
Jannika oli ihana. Alun nasaali hieman mietitytti, mutta sen jälkeen toimi. Jos Erika oli överi&mauton niin Jannika tyylikäs, mutta molemmat veivät vastakkaisilla tavoilla maaliin kokonaisuutensa.

4. André Linman - You give love a bad name (Bon Jovi)
Laulusuoritus komea, vähän hapuilua esityksessä, mutta vähän enemmän keskittymistä ja omistamista kuin Elias Kaskisella.

5. Erja Lyytinen - Final countdown (Europe)
Erjalla ei laulu kulkenut ja muutoinkin vähän sitä sun tätä, toisaalta biisi on niin urpo, että sen aknssa saakin sekoilla. ja loppu oli hieno.

6. Elias Kaskinen - Highway star (Deep Purple)
Deep Purple on aina ja päällimmäisenä muusikkojen bändi, ei show-ryhmä eikä viihdyttäjä. Elias lauloi hyvin, mutta esityksestä puuttui omistaminen ja arvokkuus tilalla duracelpupupojan sähellystä. Eikä kitaroiden kanssa tehdä tällaisessa mitään euroviisu-katoamistemppuja. Joko soitetaan läpi biiswin tai sitten ei. Koulumusikaalissa oltiin.

7. Mikael Saari – Show must go on (Queen)
Odotin tätä ja toivoin, että saadaan koskettava lopetus. Kaikki oli valmiina sitä varten, mutta valitettavasti näin ei käynyt. Kelpo suoritus vaikeasta biisistä, mutta toisaalta liki kaikki eiliset biisit olivat laulullisesti todella vaikeita. Mikael liian arka tulkitsija, ehkä teknisestikin liian haastava kuitenkin kun tunnelma jäi ulkokohtaiseksi ja vähän vaisuksi

8. Veeti Kallio - Born to run (Bruce Springsteen)
Näiden nuorten lahjakkuuksien kanssa veeti on vaikeuksissa, jotenkin hukassa eikä löydä itselleen sopivaa tapaa tehdä tätä.
Viimeksi muokannut ta1ja, 23 Loka 2017, 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Huikeita esityksiä kaikilta jokaisessa jaksossa tähän mennessä. Vaikea sanoa vielä tässä vaiheessa kuka tulee menestymään. Eniten on yllättänyt Nelli Matula, ehkä tosin siksi että on ollut ainakin minulle suht tuntematon esiintyjä. Ja Erika Vikman on osoittanut, että muunkinlainen muusiiki kuin tango taipuu.

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja jamira »

1. Erika Vikman - Ääni sopi tähän loistavasti ja eleet oli kuin Axl Rosella konsanaan. Aivan huikeaa heittäytymistä Erikalta.

2. André Linman - Huikea ääni ja uskottava esitys.

3. Elias Kaskinen - Ehkä stailaus olisi voinut olla vielä rokimpi (muuten hyvä mutta kasvoista liian babyface ilman ehostusta rajumpaan). Mutta laulusuoritus ja esitys todella hyviä!

4. Mikael Saari - Ehostus oli huikea ja lauloi hyvin. Jotenkin vaan oli ehkä hieman liian kylmä ja etäinen.

5. Jannika B - Aivan huikea look ja asu! Jannika myös heittäytyi kunnolla. Mielestäni hänen äänensä ei kuitenkaan riittänyt biisiin. Tähän tarvitsee tietyntyyppisen vahvaäänisen laulajan tai kuulostaa vähän karaokelta.

6. Nelli Matula - Nelli lauloi ihan hyvin mutta mielestäni hänen lookinsa ja lavaesiintymisensä eivät olleet tarpeeksi stadionrockia. Jotenkin liian mietittyä ja popprinsessamaista kaikesta huolimatta.

7 Erja Lyytinen - Final countdown on valintana vaan niin klisee ja huono. Erjan laulusuoritus oli myös aika kehno naisen yleiseen tasoon verrattuna.

8. Veeti Kallio - En ymmärrä mitä tekee kilpailussa. Hänen paras vetonsa tähän mennessä mutta silti hän on jotenkin jopa koominen.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8121
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En tiedä, miksi Ylönen nosti juuri Nellin "sähläämisen" tikun nokkaan, ei se minusta eronnut muiden esityksistä siinä suhteessa, mutta ehkä ne tuomarit näkivät jotain mitä tv-yleisö ei.

Muuten oli oikein mainion viihdyttävä jakso, eikä mielestäni huonoja esityksiä ollut.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8121
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hra47 kirjoitti: Muuten oli oikein mainion viihdyttävä jakso, eikä mielestäni huonoja esityksiä ollut.
Tuossa kun uusintaa katselin, niin täytyy vielä erityismainta antaa Erikalle. Ylivoimaisesti viihdyttävin ja hauskin esitys!
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin