http://www.ot.fi/Story/?linkID=125460
Toivottavasti Elin pärjää.
Pitää kattoa illalla.

Valvoja: MrMemory

Tuolla ei sitten vissiin ole mitään ikärajoja. Hyvä niin. 

Hienoa! 

. Toinen artisti (Nainen) lauloi hyvin ...en enää muista hänen nimensä mutta oli huippu laulaja. 

Tosin luulen, että kaivavat taustat ennen pitkää esille ja ei pääse kisassa kovin pitkälle...
entropia kirjoitti:Mitä hittoo Geir tekee tuolla? Eikä ne edes tunnistanu sitä, vaikka eihän se kyllä mikään iso tähti ole.Tosin luulen, että kaivavat taustat ennen pitkää esille ja ei pääse kisassa kovin pitkälle...

Robby kirjoitti:entropia kirjoitti:Mitä hittoo Geir tekee tuolla? Eikä ne edes tunnistanu sitä, vaikka eihän se kyllä mikään iso tähti ole.Tosin luulen, että kaivavat taustat ennen pitkää esille ja ei pääse kisassa kovin pitkälle...
Eipä taida herraa juuri kukaan Ruotsissa (tai Suomessa tai Norjassakaan) tunnistaa viisupiirien ulkopuolelta. Mutta musta oli nyt aikamoinen rimanalitus edes tyrkyttäytyä tuonne...

Jaahas, siellä sitten on oikein kunnon Suomi-edustus! Elinin osallistumisessa ei nyt ole mitään outoa, mutta tuo Geir vähän ihmtetyttää. Eikö miehellä sitten ole voimassaolevaa levytyssopimusta tai tarpeeksi keikkoja täällä Suomessa? 

Liian lahjakas se Suomeen ois ollutkin.
Robby kirjoitti: Mutta musta oli nyt aikamoinen rimanalitus edes tyrkyttäytyä tuonne...

Drömartist 

vasta 16 v ja näin hyvä jo. Jeeeee Elin 

Varsinkin sitten, kun se edustaa Ruotsia viisuissa.
Toivon toki hienoa uraa tälle upealle artistille. 

Olen melko varma, ettei Elin olisi päässyt Suomen Idols-karsinnoissa edes jatkoon, koska "ei oo niinQ persoonaa". Hänen sijastaan jatkoon olisi päässyt joku laulutaidoton "persoonallisuus". 

Wadde kirjoitti:Mua vähän harmittaa jos menetämme Elinin Ruotsiin.Varsinkin sitten, kun se edustaa Ruotsia viisuissa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa