Minun mielestäni Ilkan kaikki valinnat sopivat erittäin tiukasti siihen pirtaan, mikä hänen edustamansa tyylilaji on - ne ovat kaikki biisejä, jotka voisivat soida peräkkäin Rumban listalla tai Helsinki-radiossa. Jotain PMMP:tä ei todellakaan voi pitää yllättävänä valintana - se on hyvin samanlaista musiikkia kuin Neljä Ruusua oli ja nauttii täysin samojen piirien arvostusta. Jos taas yhtään olet seurannut raskaamman musiikin jaotteluja niin esimerkiksi se mainitsemasi Uniklubi ON erittäin rohkea valinta
. Sillähän on teinibändin leima, eikä se todellakaan nauti minkäänlaista uskottavuutta, eikä sitä missään tapauksessa lueta metalligenreen eikä sitä todellakaan voi mainita jossain Imperiumin laudalla, missään sarakkeessa. Gunnaritkin, btw, ovat siellä sarakkeen "muu musiikki" alla, kun taas Tarot on metallia. Jos nämä niputtaa samaan nippuun niin silloin kyse on juuri siitä, että koko rokkigenre on niin vieras, että kaikki on sitä samaa heviä silloin jos kitara on pikkuisenkin säröllä.Minusta on itseasassa täysin kummallista, että juuri tuota monipuolisuutta korostetaan kun Ilkan kuoron ansio oli nimenomaan tuossa tyylillisessä linjakkuudessa.

?? se toinen kuoro-ohjelma "kilpailu"han oli aivan wmmmmmaahtavan upea, mm. Äänipäät from Keskipohjanmaalta, Vetelistä... ja Könsikkäät Hesast .... stadisttt...... nelonen saa olla myös melkein täysin kiinni... enhän minä katso juuri muuta kuin Yle Tv1 ja Tv2:sta, ja niitäkin vain talviaikaan ....!!!! joo, että sevverran ja siks k..rpii tuon luvan korkea hinta, sehän on kaikille sama, niin Jorma Ollillalle, kaupungin johtajallemme kuin minulle pienelle vähävaraiselle....kin...... .... miten esimerkiksi hblt - väestö on huomioitu tarjonnassa, kyllä on piru vie homoelokuvat edelleenkin hyvin harvassa ..... ! ! !