Aste voittoon!
Valvoja: MrMemory

Lahti oli myös hyvä, vaikka ne naissolistit eivät mitenkään erityisen hyviä olleetkaan. Helsinki ja Kuopio vois mun puolesta lähteä tänään.

Colby kirjoitti:Tänään pidin eniten Pihtiputaan kuorosta. Vantaan solisti oli vallan ihanaLahti oli myös hyvä, vaikka ne naissolistit eivät mitenkään erityisen hyviä olleetkaan. Helsinki ja Kuopio vois mun puolesta lähteä tänään.
, Vantaalla hyvä solisti muutoin ihan tyhmää. En mä tiedä miksi katson tätä enää.

.. Pihtipudas oli saanu pudota
. Toivon Oulun voittoa finaalissa! Mieluummin rahat syöpäpotilaille kuin johonkin bänditoimintaan. Suvi on artistina kyllä paljon parempi kuin Pete!

Ja mä en ole ollut vielä tässä kuorosodassa yleisössäkään
Ouluun voitto 

.. Kyllä Suvin kuoro ansaitsi voittonsa, kun he olivat parempia tänään kuin Peten kuoro.

Jos ois ollu pelkistä esityksistä kyse, niin kyllä Pete ois vieny.

Colby kirjoitti:Pihtipudas oli myös tänään Oulua parempi, mutta Suvin persoona ja "myyvämpi" hyväntekeväisyyskohde ratkaisivatJos ois ollu pelkistä esityksistä kyse, niin kyllä Pete ois vieny.
Varsinkin Putaan viimenen veto oli upee 

romualdo kirjoitti:tämäkin lempiohjelmani on sitte ohi tämän kevään osalta... loistavaa laulua, Ruamjai oli suosikkikuoroni vahvasti kalevalahenkisine lauluineen
.

gentedimare kirjoitti:IHANAA KAIJA KOO![]()
![]()
Harmi vaan, että taitaa olla ensimmäisen kahden joukossa lähtijöissä. Ei noi pääkaupunkiseutulaiset tuolla yleensä kauaa pysy![]()
Ja Lordi voittaa niin, että rytisee![]()

ta1ja kirjoitti:Miten se ekalla kaudella oli, eikö Mikki Kausteen kuoro tullut espoosta ja eikö se melkein voittanut, tojaksi tuli. Hyvät sovitukser ja esitykset, hyvällä maulla mutta silti yleisesti puhuttelevat niin n kyllä näe estettä sille, että kaijakin menestyy, onhan se johtajana aika lailla yleisesti tunnetumpi ja vähemmän pääkaupunkilaiseksi itse leimautunut kuin Mikki.
Sitten en ihan täysin tulkitse mihin noilla röhönauruhymiöillä Lordin kohdalla viittaat, mutta itse pahoin pelkään, että Lordi saattaa hyvinkin olla ensimmäisten joukossa lähtijäitä, niin syvällä sekin on joutunut viisuhuuman jälkeen rämpimään ja niin ikävään sävyyn sille naljaillaan. Sinällään en edes tiedä kuinka viisas veto oli ylipäänsä lähteä taas viihdekisaan, mutta ei kai sillä mitään uskottavuutta menetettävänä enää ollutkaan. Mun mielestäni hieno homma, ja hyväksi kuorosodalle, ehkä väriä kun oli jo viimekaudella anemisoitumassa pois. Siis mielenkiinnolla odotan miten klaaraa oman konsptinsa ja kuorolaulukisan törmäyksen.
Kyllä siellä tulee kuule koko Rovaniemi elämään nämä viikot kuoronsa kanssa. Ihan taatusti. Ei ole mitään väliä sillä, että Lordi on saanut muualta jotain naljailuja. Rovaniemi ei omaansa hylkää. 

Kaija
Ressu
Jonsu
Hanna
Jussi 

Ticoshay kirjoitti:Vihdoinkin taas kunnon nimiä eikä mitään luusereita jota paljasjalkainen stadilainen ei tiennyt. LoiriKaija
Ressu
Jonsu
Hanna
Jussi

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa