.. Olen niin kyllästynyt Heikkiin
..Valvoja: MrMemory
.. Olen niin kyllästynyt Heikkiin
..

Darhen kirjoitti:Serduchka kirjoitti:Idols olisi saanut kyllä jatkua ainakin johonkin muuhun tasanumeroiseen kausilukuun kuin 4... Vihaan numeroa 4![]()
Siis mahtaakohan tämä nyt sitten olla tässä todellakin tämä Idolsin historiaToivottavasti ei ja tämä X Factor on vain yhden kauden mittainen
Idols on kaiketi tauolla, mutta X Factorin ei todellakaan tarvitse jäädä yhteen kauteen, sillä se on miljoonastibiljoonasti Idolsia parempi formaatti!
Ja Tanssii tähtien kanssa, jo heti ensi syksynä. 

Briteissähän on sanottu jo kokonaan hyvästi Pop Idolille X Factorin alkamisen jälkeen. En tosin tiedä miten tulee toimimaan Suomessa, kun jo etukäteen pelottaa minkälaisia ryhmiä ne tulee löytämään sieltä.
Toivottavasti kuitenkin ihmiset innostuvat uudesta formaatista ja saadaan paljon porukkaa koelauluihin, joista tuomarit saavat sitten valita kelpo porukan finaaleihin. Varmaan Suomessa tullaan näkemään yhdeksän finalistia, jolloin jokaisella tuomarilla olisi kolme "suojattia". Noh, en tosin ihmettelisi jos tämäKIN formaatti mennään vesittämään Suomessa, niin että finalisteja on kuusi ja kaksi tippuu heti ensimmäisessä livelähetyksessä, tai jotain muuta vastaavaa.
Odotan kuitenkin innolla X Factorin mahtipointisen tunnusmusiikin kuulemista suomalaisessa tv-lähetyksessä. 

Tommi kirjoitti: ja X Factor extran Jukka Rossi.

Alexander kirjoitti:Muiden tuomareiden nimet ei kyllä tunnu yhtään tutuilta.

gentedimare kirjoitti:ÄKS FAKTOR!!!![]()
Että mua risoo toi maikkarin mainos!! Siis onko pakko ääntää ÄKS FAKTOR?!
Se olis sit eks fäktöör
Tai jotain sellasta 

Siitähän tuossa uutisessa juuri kohkataan, että koelaulut alkoivat tänään Kuopiossa. 

Ehkä kuolen...TENK.

TerMari. kirjoitti:Duo Marinadi jo innolla valmistautuu..

gentedimare kirjoitti:Okei, Simonilla on oikeus valittaa, hänhän ei muistaakseni olisi niitä jatkoon päästänyt ees koelauluissa...
Simon siis on itse pitkälti vastuussa tämän kauden pilaamisesta, kun teki edeltävällä viikolla saman mokan vaikka olisi voinut päästä eroon Lloyd Danielsista. Simon kylmästi ajattelee vaan oman kolmikkonsa pärjäämistä, kun luultavasti olettaa ja on oikeassa siinä, että kaikki muut tuomarit heittäisivät ulos Lloydin tai John & Edwardin, jos nämä päätyvät kahden vähiten ääniä saaneen joukkoon jonkun hänen kilpailijansa kanssa. Mulla on mennyt kaikki kunnioitus Simonia kohtaan tällä kaudella, kun se on kylmästi todistanut pelaavansa tätä peliä välittämättä siitä pääseekö parhaat mahdollisimman pitkälle, vaan ainoastaan yrittää manipuloida omat suojattinsa mahdollisimman pitkälle.
Sitten se voi aina sanoa, että halusi vaan antaa lopullisen valinnan katsojille, jotta kukaan ei voisi syyttää sitä taktikoimisesti. 

.
Itselläni on huomenna toinen koitos.

Toivottavasti "no comments" pärjäsi hyvin, ja että ainakin hänelle jäi mukava muisto, jos ei muuta 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa