gentedimare kirjoitti:Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa

Valvoja: MrMemory

gentedimare kirjoitti:Mä en voi käsittää miten se Samuli on teidän mielestänne niin hyvä? Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa ja sitten kun se laulaa, niin se on sellasta muminaa peruna suussa
Eipä se Eliaskaan nyt mikään supertähti ole, mutta selkeesti parempi kuitenkin

gentedimare kirjoitti:Mä en voi käsittää miten se Samuli on teidän mielestänne niin hyvä? Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa ja sitten kun se laulaa, niin se on sellasta muminaa peruna suussa![]()
Eipä se Eliaskaan nyt mikään supertähti ole, mutta selkeesti parempi kuitenkin
missään vaiheessa ei Samulin "hyvyys" oo mulle auennu. Ihmisenä varmasti mukava, mutta artistina todella mielenkiinnoton ja laulu juurikin tuollaista genten kuvailemaa muminaa peruna suussa. Ehkä hänestä sitten muutaman vuoden koulimisella jonkinnäkösen artistin saa.. 

.
Samuli ja Leena olivat aivan ylivoimaisia. 

gentedimare kirjoitti:En ole kyllä helluntalaista nähnytkään, mutta siitäkin huolimatta äänestäisin Eliasta, jos viittisin rahojani tämmösiin ohjelmiin tuhlata
Onneksi sinä et. 

silti toivon kuiteski et elias voittaa tai samapa tuo..parempi silti ku samuli.
Mä taas luulin, että ne melkein pudottivat hänet sieltä kaikessa teennäisyydessään
Mutta minähän arvaan muutenkin aina väärin, kun luulin Samulinkin putoavan heti kaapistatulon jälkeen 

tonywerner kirjoitti:gentedimare kirjoitti:Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa
Miksi tämä on mielestäsi negatiivinen asia? Mä olen aina inhonnut laulajia jotka hoilottavat suu niin ammollaan, että kitapurjeet väräjää

Enkä katsonu sanoja mistään
Tiesittehän kaikki myös, että kappale kertoo prostituutiosta 

Olihan esitys hieman erikoinen ja vähän kotikutoinenkin, mutta ainakin yritystä piisasi eikä se mun silmissä ihan metsään mennyt. Oon varmaan kattonut lähetystä taas pinkkien kännykkälasieni läpi.

tonywerner kirjoitti:Ehkä siksi, kun en muutenkaan kuuntele kovin tarkkaan kappaleiden sanoja?

American Idolin koelaulukierroksilla on aina noita "nyyhkytarinoita" kans ja ne on superärsyttäviä!
En usko myöskään, että kummankaan levy kävisi erityisen hyvin kaupaksi ja potkut levy-yhtiöstä ois tulossa pakollisen ekan levyn jälkeen kumminkin 

. Ellei ihmettä tpahdu, tulen kiertämään kilometrien päästä voittajan levyn. Aivan sama kumpi se on.
Colby kirjoitti:Elias oli kuitenkin kerran ohjelman aikana jopa ihan hyvä (Maailma on kaunis),
joten jo siitäkin syystä voitto kuuluu hänelle.

(Kommentti oli siis tarkoitettu kuvaustilanteen ideoijalle, ei noille pojille. Ne tekee kuten pyydetään.)

Eikö Suomen poptaivas ole jo täynnä näitä anssikelajuhatapiojaniwickholmilkkamikäliekooparposia? Kai se nyt voittaa kun on niin turvallinen ja ihku ja se ainoa, jolla olisi mitään mahdollisuuksia olla jotain uutta ja ennennäkemätöntä Suomessa jää kakkoseksi. Tosin niinhän Idolsin ekaa kautta lukuunottamatta kakkonen on aina kerännyt paremman menestyksen. 

Samulille parempi näin. Viva el Taskinen! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa