escan kirjoitti:Ollaanpa sitä nyt jo niin tähtiä, että..![]()
![]()
hmm..

Valvoja: MrMemory
escan kirjoitti:Ollaanpa sitä nyt jo niin tähtiä, että..![]()
![]()

BronZe kirjoitti:gentedimare kirjoitti:Okei, Simonilla on oikeus valittaa, hänhän ei muistaakseni olisi niitä jatkoon päästänyt ees koelauluissa...
Simon on nimenomaan se, jolla EI ole enää oikeutta valittaa niistä. Viime tuloslähetyksessä Simon nimittäin päätti viedä tilanteen deadlockiin, kun vastakkain olivat John & Edward ja yksi kisan parhaimmista Lucie Jones.Simon siis on itse pitkälti vastuussa tämän kauden pilaamisesta,

Mä niin odotan tän alkua!!!! 

Jee! 

Tommi kirjoitti:Tuomaristossa Renne Korpela
Korppila

Soppis kirjoitti:Loistavaa, että täältä löytyi jo "pitkä" kolmen sivun ketju ohjelmalle, joka alkaa huomenna!
Niin miekiin, ihanata! 

. Ensimmäiset 45 minuuttia esitellään tietysti pelkästään tuomareita ja juontaja saa varmaan ohjelma-aikaa edestä ja takaa. 

Huuuuuuu- uuu tää on vielä pahempaa kun aikuisten ihmisten käsitys omista kyvyistään on mitä on 

Se ei kuitenkaan halunnut, että sitä kuvataan telkkariin ja ei halunnut jatkoonkaan... niin miksi ihmeessä se tuli paikalle
Jotenkin ylimielinen

kwak kirjoitti:Illan paras komediapläjäys oli sen tunnustuspisteen nainen:
"Mutta onneksi minulla on mies, aviomies, josta en luovu, ellei meille tule jostain syystä avioero"
Ai hyvä jumala!

kwak kirjoitti:"Mutta onneksi minulla on mies, aviomies, josta en luovu, ellei meille tule jostain syystä avioero"
Niin no, kyllähän tästä ohjelmasta jäi jotain käteen. Aivan loistavaa allekirjoitusmatskua Kippolalaisille ainakin.
, mistäköhän noita saa?

gentedimare kirjoitti:Mä olin Lindan kanssa vähän samalla linjoilla tästä 16-vuotiaasta pojasta. Pete vai? Jotenkin jäi etäiseksi....
ja mä tajusin tuosta, että tod. näk. minä ja Linda ei koeta asioita samalla tavalla. Minusta se vaikutti lupaavan tunteikkaalta ikäisekseen ja äänikin soi nätisti. Se poikaryhmä taas oli ihan hauska, mutta sellainen kepeä väliaikanumero lähinnä.kwak kirjoitti:"Mutta onneksi minulla on mies, aviomies, josta en luovu, ellei meille tule jostain syystä avioero"

"Linda Brava", "Linda Brava", "Linda Brava" vain toistelivat uutisankkurit ja toimittajat :P

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa