kwak kirjoitti:"Mutta onneksi minulla on mies, aviomies, josta en luovu, ellei meille tule jostain syystä avioero"
Ylivoimaisesti ohjelman paras osa.Valvoja: MrMemory
kwak kirjoitti:"Mutta onneksi minulla on mies, aviomies, josta en luovu, ellei meille tule jostain syystä avioero"
Ylivoimaisesti ohjelman paras osa.
ta1ja kirjoitti:gentedimare kirjoitti:Mä olin Lindan kanssa vähän samalla linjoilla tästä 16-vuotiaasta pojasta. Pete vai? Jotenkin jäi etäiseksi....
ja mä tajusin tuosta, että tod. näk. minä ja Linda ei koeta asioita samalla tavalla. Minusta se vaikutti lupaavan tunteikkaalta ikäisekseen ja äänikin soi nätisti. Se poikaryhmä taas oli ihan hauska, mutta sellainen kepeä väliaikanumero lähinnä.

escan kirjoitti:Kunhan jatkossa on enemmän koelauluja, niin tämä on minun kevääni suosikkiohjelma!

Linda 

Tuomarit vaan jauhaa shaissee koko shown ajan.

youkka kirjoitti:Huoh!
, mutta onhan se aivan selvää että tuollaine karsinta on aikalailla hedelmäpeliä, paitsi että luulisin, että siellä osa on näitä jo aiemmin löydettyjä jotka sitten "osallistuvat" niihin alkukarsintoihin. Olettaisin että näin on, suhteet yms.
youkka kirjoitti:Ja palataanpa sitten siihen marraskuiseen lauantaiaamuun.

gentedimare kirjoitti:Ootte te kyllä niin ihania, kun jaksatta jauhaa tosta tuomarien näyttämisestä. HEI HALOO, uus ohjelma Suomessa, tottakai tuomarit esitellään kunnolla ja kerrotaan idea tietämättömille. Vai luuletteko te, että 900 000:sta suomalaisesta kaikki on tietoisia siitä, mikä tämä ohjelma on.![]()
Mulle ei ainakaan tullut yllätyksenä, että laulajia näytetiin Suomen historian ensimmäisessä jaksossa noin vähän. Muistatteko silloin 2003 kun Idols alkoi... Silloinhan ei ekassa jaksossa näytetty varmaan ensimmäistäkään laulusuoritusta![]()
Minusta ohjelma oli kokonaisuudessaan varsin viihdyttävä ja informatiivinen ja ensi viikolla päästään sitten kunnolla itse asiaan
gentedimare kirjoitti:ta1ja kirjoitti::heh: ja mä tajusin tuosta, että tod. näk. minä ja Linda ei koeta asioita samalla tavalla. Minusta se vaikutti lupaavan tunteikkaalta ikäisekseen ja äänikin soi nätisti.
Ääni soi ihan kivasti, mutta tämä on kuitenkin Xfactor, mulle ei oikeen huokunut siitä pojasta, ainakaa vielä, yhtään mitään. Se vaan laulo

UFOPOLI kirjoitti:youkka kirjoitti:Ja palataanpa sitten siihen marraskuiseen lauantaiaamuun.
Kuulostaa täsmälleen samalta toimintamallilta kuin Idolsissa. Tarkistitko muuten varmasti, ettei allekirjoittamassasi sopimuksessa kielletä kertomasta valintaprosessista? Itse ainakin muistelen jotain tällaista Idols-paperissa aikanaan nähneeni...
Omalla logiikallani ajattelisin, etten ole paljastanut enempää, mitä televisiosta näytettiin. Paitsi tietenkin tuon lauantain massakarsinnan. Pitäisiköhän kuitenkin tarkastaa vastuuni 

Viihdeohjelmahan tuo on eikä mikään reilu kilpailu.
grey_gardens kirjoitti:Tässä teille Xfactoria: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ohhoh ... katso-kuva
NSFW NSFW !!

Vielä en kyllä oikein suokkaria näistä löytänyt. Muita kuin ihanan LINDAN. 

Vaikka tosin ehkä se ensimmäinen niistä lauloikin ihan hyvin. Erityisen paljon tykkäsin siitä oranssipaitaisesta 16-vuotiaasta sekä siitä ujosta mustamekkoisesta tytösta, upeat äänet heillä 

Todella ärsyttävä se Renne. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa