http://www.tv3.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=99

Valvoja: MrMemory

Täytyy yrittää muistaa seurata tätä. Kiitos vinkistä. 

vertaansa vailla blokattuja biisejä
.
Toivottavasti Anna nähdään vielä joskus melodeilla.

Viime vuoden UK:n X-Factorin kolmoset Same Difference ovat niin viisuisalla linjalla uudella sinkullaan, että oksat pois!

Albumin nimikin on "Pop".

Täytyy kyl myöntää, et toi niiden biisi oli ihan hyvä, vaikka viime kaudella mukana ollessaan olivat tooosi keskinkertaisia. Viime vuonna oli muutenkin aika heikko taso. Tänä vuonna taso onkin aivan uusissa sfääreissä ja edelleenkin oon sitä mieltä, etten ole koskaan missään vastaavassa ohjelmassa todistanut näin kova tasoista finaalistijoukkoa. Ja nyt Rachelin pudottua viime viikolla, viiden kärjessä on melkein viisi parasta. Jos Austin olisi mukana Eoghanin tilalla, niin olisi viisikko paras mahdollinen, mut tyytyväinen täytyy tähänkin olla. Mukana siis ovat vielä...

BronZe kirjoitti:Mä olin jo ihan varma, et JuhaUK olis hehkuttanu täällä X-Factorin käynnissä olevaa kautta,![]()
Oikeasti paras kausi ikinä, ja ihan oikeaan tahtiin minusta ovat tippuneet, paitsi Laura-raukka, joka joutui olemaan se uhrilammas, jonka varjolla saatiin kertoa katsojille että äänestäkää nyt, tai suosikit tippuu
(hieman haiskahtaa tuotannon manipuloinnille aina, varsinkin kun Danniilla oli ainoana kolme kilpailijaa jäljellä).
). Austin oli liian tyrkky, se jos olis ollu vähän nöyrempi niin sitten sitä olisi ollut helpompi kannattaa. Murcian lahja Britannialle, Ruth on aivan ihana
Minusta huonoin nyt on ehkä Diana, joka on kuitenkin voittajasuosikki... mutta mua alkaa nyppiä sen sammakko-kurkussa-maneerit liikaa, tulee vähän Dolores O'Riordan fillikset myöskin... Mutta luulenpa että final 3 ovat Diana, JLS ja Eoghan. Alexandrakin on upea, ja Ruth, mutta eivät ehkä ole tarpeeksi omaperäisiä voittaakseen.
AIvan ilo on katsoa häntä joka viikko ja kuunnella kommentteja, jotka eivät kuulosta tuotannon käsikirjoituksesta tulleilta latteuksilta!

, tuomarina viisujumalatar Carola Häggkvist 

ja The way you make me feel 

jos ei pidä varaansa. Sieltä löytyy sitä " oman jutun " etsimistä ja tunteiden paloa vaikka muille jakaa.

Se oli sitä Alexandraa, jota mä oon koko kauden odottanut.
Sain naputeltua tänään mun excel-taulukkoon kaikki esitykset paremmuusjärkestykseen jaksottain ja pisteytin ne myös kouluarvosanoin. Tältä näyttää kaikkien kahdentoista finalistin keskiarvot. (Suluissa olevaan numeroon on otettu huomioon myös tuloslähetysten esitykset.)
JLS on viime jaksoissa ollut niin hyvässä vedossa, joten kärkisija saattaa vielä mennä niille, jos ne jatkaa samalla tavalla. Tosin kunhan JLS tai Alexandra voittaa, ni mä tuun olemaan enemmän kuin tyytyväinen.
Ihan huikean hyvä kausi tää kyl on ollu. 

JuhaUK kirjoitti:IhanaaViime vuoden UK:n X-Factorin kolmoset Same Difference ovat niin viisuisalla linjalla uudella sinkullaan, että oksat pois!
![]()
![]()
Kuinka voisin olla pitämättä, kun siinä on suosikkisointukulkunikin ja kaikkea (jokseenkin saman on saattanut kuulla pari kertaa myös erään kotimaisen bändin tuotannossa
)
Tottakai ostamme levyn 

Itselläkin tosin albumi vielä ostamatta 

Katten-Gustaf kirjoitti:Kevin on kyllä aivan loistava Ruotsin Idolissa. Jos se ei voita perjantaina, niin ei voi kuin ihmetellä, missä ne ruotsalaiset uittaa korviaan...
Alice on sinänsä oikea pari Kevinille finaaliin, että veti kyllä molemmat biisinsä paremmin perjantain lähetyksessä.
Pakko sen on, on kuitenkin niin symppis, karismaattinen, samettiääninen ja säteilevä artisti.
Varmasti oikein nätti ja suloinen tyttö, mutta mun mielestä vaan laulunlahjoiltaan melko keskinkertainen. Onhan sillä nätti ääni, tosin aina saan olla pelkäämässä loppuuko äänivarat kesken. Jos naispuolisista kilpailijoista verrataan, olisi Anna Bergendahl ollut paljon parempi valinta. 

Toi Kevinin "You're The Voice" on pakko ainakin kollata jälkikäteen finaaliesityksistä...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa