Valvoja: MrMemory

toivottavasti näkyy suomen televisiossa
edes joskus

Olisivat valinnet jonkun joka on jo tunnettu nimi Jenkkien musiikkimarkkinoilla, eikä tätä nirppanokkaa jota sinne väkisin halutaan tunkea. 

Mahtava valinta! Sydämellinen nainen, joka myös osaa sanoa sanottavansa. Minä pidän! 

gentedimare kirjoitti:Mulla on vaan yksi huoli, miten amerikkalaiset tulee samaan selvää Cherylin voimakkaasta aksentista??

gentedimare kirjoitti:
Cheryl on korvattu Nicolella....

Toki veikkaan, että ainakin sinne 20miljoonaan olettivat avausjakson yltävän

Mutta enpä silti taida enempää seurata tätä. Liian amerikkalainen minun makuuni, syy miksi en ole jaksanut American Idoliakaan koskaan katsoa. Brittiversioo ei voita mikään!

Se tummaihoinen mies tuntui ihan joltain Randy-kloonilta, oli aika turha lisä tuomaristoon. Nicole Schechingchinognanannganganaa-mikälie taas oli ihan jees, pakollinen horo.
Taso ei nyt toistaiseksi päätä huimannut, mutta se lopussa esiintynyt Melanie ja ensin James Brownia vetänyt iäkkäämpi mies olivat ainoat vähänkin mielenkiintoiset kilpailijat. Kyllä tätä voisi ihan ruveta seuraamaan. Vielä kerran: Simon! 

Aintsu kirjoitti:mutta se lopussa esiintynyt Melanie

. Dexterin viimeisin esitys oli kaikkea muuta kuin hyvä.. Christan olis Nicole saanut mieluummin valita. Stacy, Josh & LeRoy taas pääsivät ihan ansiosta jatkoon! Stacy on niin loistava
. Osasinkin odottaa Brianin, Marcusin, Chrisin & Phillipin jatkoon pääsyä. Näistä miehistä mun suosikkeihini kuuluu Marcus, jolla on tosi hyvä ääni. Onneksi Brennin ei päässyt livefinaaleihin.. Hänestä en juurikaan pitänyt yhtään.
Simonen pääsyä jatkoon ihmettelin
.. Hän vaikuttaa aika diivalta. Jatkoon pääsivät myös Drew, Rachel & Tiah. Drew on aivan loistava! Varsinkin hänen koelauluissa vetämänsä Justin Bieberin kappaleen hän veti todella hyvin
. Rachelista pidän myös. Caitlin oli Pariisissa suuri pettymys. Odotin häneltä enemmän, mutta sain pettyä

..
.. Itse olisin halunnut heidät vielä jatkoon InTENsityn tilalle. Heidän esityksestään en juurikaan pitänyt. Oon sitä mieltä, että tässä yhtyeessä on ihan liikaa jäseniä. Lakoda Rayne & The Stereo Hogzz pääsivät hyvien esityksien jälkeen jatkoon.
Stacy jätti hieman kylmäksi.
Hänen kappalevalintansa ei tullut mulle suurena yllätyksenä & tosi hyvin hän veti sen. Pidän tosi paljon hänen äänestään. Drewn esitys oli myös aivan upea!
Molemmat Melanie & Drew ovat tosi hyviä laulajia. Rachelin esitys jäi hieman näiden kahden varjoon, mutta hyvin hän veti jälleen kerran. Tiahin kappalevalinta oli aika riski & esityskään ei kauhean nappiin mennyt. Simonen esityksessä taas oli ihan liikaa niitä tanssijoita & eikä hänen laulusuorituksensa juurikaan vakuuttanut.
Uskon, että näillä molemmilla tulee olemaan hyvä tulevaisuus musiikin saralla.

Tää on vaan niin hauska
(mutta kyllä kai se Nicole ihan oikein lopulta teki)

Drew oli jälleen kerran erityisen hyvä. Stacy oli paljon parempi kuin viimeksi
. Lakoda Rayne tytöt lauloivat uskomattoman hyvin yhteen. Marcus oli todella hyvä & en edes yllättynyt, et L.A valitsi hänelle Bobby Brownin kappaleen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa