Itse kyllä ihan alusta asti arvelin, ettei Ruotsi tule menestymään.
Valvoja: MrMemory

Valkealalainen kirjoitti:Sen sijaan se Georgian kappale... Eihän siinä varsinaisesti mitään vikaa ollut, ihan OK sekin oli. Mutta että voittamaan meni..!Siitä muuten tuli ihan mieleen We Don't Wanna Put In.

Mut näähän onkin Junnuviisut.. Ruotsi ja Venäjä ois voinu pärjätä ite Euroviisuissa noilla biiseillä, ei näköjään sit Junnujen kisassa 

Serduchka kirjoitti:Minusta se oli just hyvä. Tosiaan siitä tuli Putin-biisi mieleen.![]()

Darhen kirjoitti:Serduchka kirjoitti:Minusta se oli just hyvä. Tosiaan siitä tuli Putin-biisi mieleen.![]()
Molemmat ovatkin yhtä originelleja ja hienoja kappoja.

Venäjä KATYA RYABOVA - KAK ROMEO I JULIETTA ****
Armenia DALITA - WELCOME TO ARMENIA ***
Valko-Venäjä LIDIYA ZABOLOTSKAYA - ANGELY DOBRA ***
Lähettäisivätpä joskus aikuistenkin Euroviisuihin yhtä hyvän kappaleen!

Ei se olisi kivaa jos ns. aikuiseen muottiin lapsen esittämät kappaleet veisivät kärkisijat. Tämä on rohkeasti lasten laulukilpailu.

Tosin tää kysymys pyöri mulla mielessä jo aiemmin tänävuonna. 

Happy kirjoitti: Kappaleen sitten voitti tuo ihme Candy Music, ensivuoden yrittäjille tiedoksi, että tehkää mahdollisimman lapsellinen kappale, laulakaa vaikka karkeista yms, niin voitto on taattu.
, eikä huumeista ja teiniangstista itkevät lissut.Esimerkiksi ääntenlukijatkin olivat vastenmielisen oloisia, ja heidän pisteidenluku oli aivan järkyttävän kuullosta! Tenavat yrittivät olla niin coolia että, mutta mulla vaan nousi kamalan myötähäpeän tunne.

Alankomaat RACHEL - TEENAGER *****
Venäjä KATYA RYABOVA - KAK ROMEO I JULIETTA *****
Ukraina KRISTALL - EUROPE *****

. Ruotsi jäi tuloksissa ihan liian alas. Alankomaiden kakkossijaa en voi ymmärtää, kun ei se kappale mikään kauhean hyvä ollut. Venäjän kappaleesta pidin myös erityisen paljon 

Darhen kirjoitti:PS: Molly Sanden oli illan kohokohta, taidan ruveta faniksi.Loistavasti laulettu kaunis biisi.
![]()
![]()
![]()
3 , Aivan jumaloisen kaunis lauluääni, edusti Ruotsia juonioriviisuissa vuonna 2006 ollessaan 14-vuotias. Lisäksi Molly taitaa myös seurustella Ericin kanssa. 

Serduchka kirjoitti:Molly se tässä eukko oli eikä Sirusho.

Darhen kirjoitti:Serduchka kirjoitti:Molly se tässä eukko oli eikä Sirusho.
Serdu on mustis.
Molly on ihan väärää seuraa Ericille, minä olen se oikea.

ESC93 kirjoitti:Molly on ihan väärää seuraa Ericille, minä olen se oikea.![]()
Tuossa mun avassa meidän ajoissa otettu hääkuvakin todisteeks Düsseldorfista.
Okei, menee off topiciks. Parempi lopettaa hyvissä ajoin jo.

Erityisen mukavaa oli kuitenkin puntariykköseni Hollannin toinen sija. Nyt vähän harmittaa kun en muiden kiireiden vuoksi ehtinyt lähetystä seurata, mutta jos vaikka ensi vuonna.
) koko kisan mut youtubest nopee selasin esityxet,kyllä kokonaisuutena oisin toivonu voiton venäjälle
valko-venäjän biisistä kyllä pidin kuiteski eniten..voittaja ja toinen ei ihan omaan makuuni..

+ Viisut + kirjoitti:Ruotsilta tullut englanninkielinen versio, Crazy.

Happy kirjoitti:+ Viisut + kirjoitti:Ruotsilta tullut englanninkielinen versio, Crazy.
Tää on paljon parempi versio! Miksei ne voinneet laulaa siellä tällä versiolla???
Erik, nyt otat tähtäimeen vuoden 2013 MF:n voiton!

ESC93 kirjoitti:Erik, nyt otat tähtäimeen vuoden 2013 MF:n voiton!![]()
![]()

Happy kirjoitti:Onko sitten Candy Music mukamas Georgiaa??

+ Viisut + kirjoitti:Happy kirjoitti:Onko sitten Candy Music mukamas Georgiaa??
25% saa olla muuta kieltä. Tosin tuotakaan sääntöä tuskin ei noudateta kovin tarkkaan, esim. Moldova
. Kannatan mielummin jotain Teenage Eurovision (13-19v), kuin jotain muksuviisua, ei vain iske.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa