Kaliopi (Калиопи)

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Lempialbumisi Kaliopilta?

Kaliopi (1986)
0
Ei ääniä
Rođeni (1987)
0
Ei ääniä
Oboi me (2000)
0
Ei ääniä
Ako denot mi e noḱ (2001)
1
10%
Najmila (2002)
0
Ei ääniä
Ne mi go zemaj vremeto (2004)
1
10%
The Best Of (2007)
1
10%
Želim ti reći (2008)
2
20%
Oblivion (2009)
0
Ei ääniä
Poraka (2010)
0
Ei ääniä
Poruka (2010)
5
50%
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Kuva

Eli jospa siirrymme Crno i belo -ketjusta yleisempään Kaliopi-keskusteluun puhumaan kaikesta muusta mun vaimooni ja hänen musiikkiinsa liittyvästä kuin tämän vuoden viisusta :) Olen ymmärtänyt, että täällä on muitakin faneja kuin minä ;)

Hah, ihanaa perustaa ketju jossa voi päästää kaiken hehkutuksen ja kuolaamisen valloilleen ilman pelkoa että porukka kyllästyy ylisanoihin ja hypetykseen :heh:

Btw. Kaliopin virallisilta sivuilta voi ladata muutamia hänen biisejään ja musiikkivideoitaan omalle koneelle :ihana: Löytyy tabista Media Gallery (tai Медиа галерија, jos katselee sivuja makedoniaksi). Vähän pienikokoinen on kuva niissä videoissa kyllä. Ja täältä löytyy ladattavaksi Crno i belo, Black And White sekä Черное и белое (eli saman biisin venäjänkielinen versio). :)

Jaanpa lopuksi videon, joka itkettää mua joka kerta. (Näköjään mun parin viikon takainen kommenttini k.o. videoon on saanut tykkäyksiä ja noussut Top Comments -ykköseksi :shock: ) Biisi on kroatiaa enkä edes ymmärrä sen sanoista kuin jokusen sieltä täältä, mutta toi tunne :parku: (Biisin nimi, Stine, on jonkun naisen nimi.)



Jakakaahan tekin lempibiisejänne Kaliopilta, uutisia, kuvia, kaikkea mahdollista! :rakas:

Blogini Kaliopin lyriikat ja niiden käännökset on juuri sitä mitä otsikossa sanotaan :) Eriteltynä (lista täydentyy sitä mukaa kun käännän biisejä):

Albumi Melem (2013)
Vučica
Melem

Albumi Poraka / Порака (2010)
01. Poraka / Порака
02. Ne sum kako ti / Не сум како ти
03. Tvoja / Твоја
04. Ti / Ти
05. Pej mi / Пеј ми
06. Dojdi / Дојди (feat. Rambo Amadeus)
07. Zemi me / Земи ме
08. Bam baram bam / Бам барам бам
09. Denot se budi / Денот се буди (feat. Marko Vozelj)
10. Ako još ikad padne snijeg (feat. Edin Karamazov)
11. Zasekogaš / Засекогаш

Albumi Poruka (2010)
01. Poruka
02. Ja nisam kao ti
03. Tvoja
04. Ti
05. Pjevaj
11. Zauvijek

Albumi Želim ti reći (2008)
05. Probudi me

Albumi Ne mi go zemaj vremeto / Не ми го земај времето (2003)
02. Koga prokleto ti trebam / Кога проклето ти требам
13. Toa sum jas / Тоа сум jас

Albumi Rođeni (1987)
B5. Rođeni

Muut
Crno i belo / Црно и бело
Ljubičice
Leo / Лео
Viimeksi muokannut wulfila, 16 Joulu 2012, 21:39. Yhteensä muokattu 26 kertaa.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Kiitoookseeeeeet tästä ketjusta! :ihana: toivottavasti kukaan ei vaan pääse kyllästymään vuodatuksiin ja kuolaamiseen nimittäin mähän aijon olla äänessä tässä ketjussa!! Takaan sen! Sen verran ihmeellinen nainen että huhhuh :kups: <3

Ensiksi sanonn että Crno i belo on musta paljon parempi livenä kun tossa musiikkivideolla, hyvä molemmissa, mutta ääni ja etenkin se kiljunta pääsee parhaiten esille livenä! ;) TYKKÄÄN! 12 pistettä crno i belolle multa!<3

Tässä toinen suosikkini:


ihanan tommonen kesäinen biisi ja Kaliopi on ihan tyrmäävän kaunis! <3

Näyttäisin teille muuten ihanan kuvan , ku keksisin miten saan koneelta tähän kuvan..?

ps. lopuksi näin tyhmänä kyselen että kuinka mä saaan tuon fontin laitettua silleeen että toi ite video näkyy? ettei tarvii avata uutta sivua.
Viimeksi muokannut Valeria, 02 Kesä 2012, 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:toivottavasti kukaan ei vaan pääse kyllästymään vuodatuksiin ja kuolaamiseen nimittäin mähän aijon olla äänessä tässä ketjussa!! Takaan sen! Sen verran ihmeellinen nainen että huhhuh :kups: <3
Kyl :ihana: Mulla meinas oikeesti silmät pudota päästä kun näin Crno i belon musavideon eka kertaa, eikä se edes ole niitä kaikkein kuolattavimpia mitä hän on tehnyt (vaikka no joo, se kirkaisukohta siinä videossa on kyllä sellainen että sain ties mitä ajatuksia ja mielikuvia... :puna: Koska voiko olla mitään seksikkäämpää kuin tuo nainen, se ääni, ja flyygeli? :rakkaus: )
Valeria kirjoitti:Ensiksi sanonn että Crno i belo on musta paljon parempi livenä kun tossa musiikkivideolla
Kaliopi on aina livenä jotain ihan käsittämätöntä. Ja mitä se olisikaan jos olisi livenä siellä paikan päällä, huh :kups:

Ja joo, Ljubi on hassu biisi :heh: Tommonen ihme lallatus ja läppä musavideo ja kuitenkin biisissä on semisyvälliset sanat (sikäli mikäli Google Translate käänsi yhtään sinnepäin; biisihän on kroatiaa jota en oikeastaan osaa). Video on muuten kuvattu Ohrid-järven maisemissa, eli Kaliopin synnyinseudulla :)

Tekniikkasta: Youtubevideoita pystyy upottamaan koodilla [youtube] (tähän väliin videon url) [/youtube] :) Suoraan koneelta ei voi kuvia laittaa, vaan kuvan pitää olla jossakin netissä, sitten toimii [img] -koodi samalla tavoin kuin tuo youtubekoodi ja muutkin. Lisäohjeita löytyy BBCode-oppaasta.

Itse olen ladannut kuvia Bloggeriin, jos en enää muista mistä olen ne koneelleni ladannut, tai jos niitä on pitänyt esim. pienentää että mahtuisivat tänne foorumille. Paljon muitakin (kätevämpiä) paikkoja kuville on, tuo nyt sattuu olemaan itselleni tutuin.

Tuli mieleen, että voisin linkittää yhden aika oleellisen biisin (joskin pidätän oikeuden laittaa alkuperäisen levytyksen sijaan uudemman ja liveversion, koska *kuolaa*) :D Biisi on vuodelta 1987, sen nimi on Rođeni mutta se tunnetaan nimellä Bato, ja se on ex-jugomaissa evergreen. Kroatiankielinen on tämäkin, luultavasti siksi koska serbokroaatti oli Jugoslaviassa se lingua franca jota kaikki osasivat. Videossa liveveto Zagrebissa vuodelta 2010, ja bonuksena alussa Kaliopi vähän juttelee kroatiaksi ennen kuin alkaa laulaa <3 Ja meinasin kirjoittaa vaikka kuin pitkän tekstin kaikesta mikä tossa esityksessä on ihanaa mut ehkä vaan katsotte sen itse ja huomaatte :D



"Ni Bog ni vino ne mogu baš sve, uvijek će biti onako kako je - nekom će suze, nekom biseri, vjeruj mi, rođeni."
"Neither God nor wine can do everything, always it'll be as it is - some become tears, some pearls, believe me, darling." <3 <3
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti: Koska voiko olla mitään seksikkäämpää kuin tuo nainen, se ääni, ja flyygeli? :rakkaus: )
Ja ottaen huomioon kuitenki että Kaliopi on.. mitähän se nyt oli, oliko 45 vuotias? Anyway, hyvin säilynyt yksilö! :rakkaus:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
-sirr
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 01 Kesä 2012, 23:26

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja -sirr »

Joo kyllä Kaliopi upeana laulajana sekä persoonana ansaitsee ihan oman ketjunsa ja hyvä että sellanen löytyy nyt, kiitos siitä! :rakkaus:

Itsekään en pahemmin ymmärrä Kaliopien sanotuksista (paitsi enkunkielisistä) mutta eipä se nyt niin välttämätöntä kun hänen tulkinta kappaleista on niin vahvaa ja vaikuttavaa :) Paljon on hyviä biisejä joista tykkään ja isketäänpä nyt alkuun joku tähänkin iloksi! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CG_lV2m9zmQ

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Ja ottaen huomioon kuitenki että Kaliopi on.. mitähän se nyt oli, oliko 45 vuotias? Anyway, hyvin säilynyt yksilö! :rakkaus:
Joulukuussa 46v (synt. 28.12. 1966). No meitsi on aina tykännyt vähän (tai paljon...) vanhemmista naisista, eli mun näkökulmasta toi ikä on vaan plussaa... Tykkään myös ihan sikana sellasista kuvista, missä se ikä vähän näkyy, eikä ole niin paljon meikkiä ja/tai photoshoppia tms. Tai en tiedä mistä johtuu että se yleensä näyttää kuvissa nuoremmalta :D Mutta siis mun suosikeista esimerkkeinä vaikka tämä ja tämä :rakkaus:

Sinänsä kyllä ihan hauska että Kaliopilla on vähemmän ikäeroa mun mutsiini kuin minuun. Ja mulla vähemmän ikäeroa Kaliopin poikaan kuin Opiin itseensä :roll: Tai ei näissä ikäeroissa mun mielestä mitään omituista ole, mutta kaikki muut ei aina ihan ymmärrä että "miten voit kuolata melkein viiskymppistä naista" :heihaloo:

Yllä linkattu Овој чуден свет ("Tämä outo maailma") on mahtava biisi, soi mulla usein mp3-soittimessa :) Tossa melodiassa on mun mielestä myös jotain kovin suomalaista. Ja noi sanat :ihana:

EDIT. Späm späm. Löysin eilen yöllä jotain mikä räjäytti tajunnan (taas kerran).



Tää on varmaan paras biisi mitä koskaan on tehty, soi mulla repeatilla tällä hetkellä. Ja Kaliopi on niin kaunis tossa videossa etten kestä :rakkaus: Mutta siis toi biisi, voi jumala. :kups:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Ja mulla vähemmän ikäeroa Kaliopin poikaan kuin Opiin itseensä
Tähän takerrun.. Mä oon yrittäny joka paikasta ettii että onko Kaliopilla lapsia. Ilmiselvästi siis ainakin poika on. Minkä ikäinen minkä niminen kerro kaikki! :tapu: onko muita lapsia Kaliopilla? Ihanaa ku joku tietää, oon aina halunnu tietää tästä! Ku oon vaan tienny siitä että se ON OLLUT naimisissa Romeo Grillin kanssa, eronnnut 1,5 vuotta sitte, ja ilmeisesti nyt ei ole ketään..?
wulfila kirjoitti:mutta kaikki muut ei aina ihan ymmärrä että "miten voit kuolata melkein viiskymppistä naista" :heihaloo:
Oon kuullu tuota samaa niin monet monet monet ja monet kerrat ku kuuntelin ja kuuntelen edelleen Kaija Koota, siinä alkuvaiheessa se tuntui olevan monille ongelma.. En tiiä miks. Että tiedän tasan miltä susta tuntuu! Mutta ku ne vaan on nii.. AITOJA! Kattelen paljo mieluummin Kaija Koota tai Kaliopia kun jotain Lady Gagaa (tarkotus ei oo loukata jos joku kuuntelee), koska jos mä kunnolla jotain fanitan, niin mä haluan tutustua ihan siihen ihmiseen, en pelkästään artistiin. Haluan tietää sen luoteensta ja yksityiselämästä (kuten ylempää voi huomatakkin :mrgreen: )

Ja nuo kuvat mitä laitoit.. Ai herrajjumala miten joku voi olla noin kaunis! :rakkaus: varsinki tuo eka!!!!! <3

tänne loppuun vielä mun muutama suosikki kuva:

http://i9.aijaa.com/b/00887/10295595.jpg
http://i9.aijaa.com/b/00295/10295596.jpg
http://i11.aijaa.com/b/00448/10295597.jpg
http://i7.aijaa.com/b/00692/10295598.jpg

:rakkaus:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Mä oon yrittäny joka paikasta ettii että onko Kaliopilla lapsia. Ilmiselvästi siis ainakin poika on. Minkä ikäinen minkä niminen kerro kaikki! :tapu: onko muita lapsia Kaliopilla?
Tässä haastattelussa Kaliopi kertoi että poikansa täyttää kesäkuussa (tässä kuussa!) 21 vuotta, eikä maininnut muita lapsia eli ilmeisesti on vain tuo yksi vuonna 1991 syntynyt poika. Pojan nimeä ei mistään löydy, mutta sinänsä ihan hyväkin; vaikka äiti on julkkis, ei poika silti ole eikä tarvitse olla. Samaisessa haastattelussa Opi kertoo että hänellä on kaksi ex-aviomiestä. Toinen heistä on tosiaan Romeo Gril, mutta toisesta ei ole mullakaan mitään tietoa. Sellaisen käsityksen mä kyllä oon saanut että Opi ja Romeo olis eronneet jo 1996 tai niillä main, koska silloin kun Kaliopin Samo ti ei päässytkään edustamaan Makedoniaa viisulavalle asti niin hänellä oli omien sanojensa mukaan muutenkin vaikea elämäntilanne: "I wasn't prepaired for so many bad things at the same time then. In 1996 I had a divorce, I was alone in Switzerland without my family and friends, I lived an anonymous life there and I wasn't singing." Jos siis oletukseni siitä että Romeo oli kahdesta aviomiehestä ensimmäinen pitää paikkansa. Oletus perustuu siihen että nuo kaksi tapasivat jo Kaliopin ollessa 16-vuotias ja soittivat samassa bändissä silloin 80-luvun lopulla. Kauheeta spekulointia toisen yksityiselämällä kyllä nyt :/
Valeria kirjoitti:Kattelen paljo mieluummin Kaija Koota tai Kaliopia kun jotain Lady Gagaa
Heh, ei sillä etteikö nuoremmatkin naiset voisi olla nättejä. Mutta kyllä mun makuni on sellainen että se ikä tuo jotain lisää siihen ulkoiseen olemukseen, jotain sellaista...karismaako se sitten on? mitä nuoremmilla ei vaan voi olla, oli sitten kuinka nätti naama ja kroppa tahansa. Ehkä tää on niitä asioita mitä on mahdoton selittää.
Valeria kirjoitti:Ja nuo kuvat mitä laitoit.. Ai herrajjumala miten joku voi olla noin kaunis! :rakkaus:
Arvaapa mihin muuhun mulla on fiksaatio kuin kasvojen ryppyihin? Noihin käsiin :puna: (No ehkä mun avattaresta olis voinut arvatakin...) Sitten joku valokuvaa Bakussa tällaisia kuvia... Kuolen mm. tolle kirkkaanpunaiselle kynsilakallekin tossa :surrur:

Aikamoiseksi fanityttöilyksi osoittautui tämä ketju :heh: Mutta ehkä siitä pitää syyttää Kaliopia eikä meitä, mitäs on niin ihana <3
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Pojan nimeä ei mistään löydy, mutta sinänsä ihan hyväkin; vaikka äiti on julkkis, ei poika silti ole eikä tarvitse olla.
Niinhän se on.. Julkkisäidit yleensä suojelevat jälkeläisiään ja muuta perhettä julkisuudelta, ettei just lehdet pyöri niidenkin ympärillä, ja hyvähän se :)
wulfila kirjoitti:Sellaisen käsityksen mä kyllä oon saanut että Opi ja Romeo olis eronneet jo 1996
Ai näinkö on :mitvit: ku mä katoin tästä videosta > http://www.youtube.com/watch?v=-CrwcrNu_jc, että Kaliopin puheista sais ihan eri kuvan: 0.50-0.59 ! Puhuu puolestatoista vuodeta.. Sanoo vielä että "I'm free!" Mutta ku tuolle sanoit niin Romeon kanssa tuli se ensimmäinen ero, et tää taitaa olla sit se toinen tuoreempi ero..? :lohduton: voi voi.. kuka on noin ihanasta naisesta ottanut eron.. :eiei:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:ku mä katoin tästä videosta > http://www.youtube.com/watch?v=-CrwcrNu_jc, että Kaliopin puheista sais ihan eri kuvan: 0.50-0.59 ! Puhuu puolestatoista vuodeta..
Ai juu. En tosiaan tiedä missä järjestyksessä nämä oli, mutta ilmeisesti Opi on siis eronnut järjestyksessään ensimmäisestä miehestään silloin 1996 paikkeilla ja toisesta puolisentoista vuotta sitten (vasta :eeek: ). Tarina ei kerro, oliko Romeo järjestyksessä ensimmäinen vai toinen, mutta kuten sanottua, mä oletin että hän olisi se eka. Ainakin ne muuttivat yhdessä sinne Sveitsiin (tosin, syy voisi toki olla pelkästään sekin että soittivat samassa bändissä).
Valeria kirjoitti:kuka on noin ihanasta naisesta ottanut eron.. :eiei:
Voihan se olla niinkin päin että Kaliopi otti eron miehestä joka ei ollutkaan tarpeeksi ihana hänelle ;) No mut joo. Menee vähän sellaiselle alueelle missä en viittis spekuloida ihan hirveesti. Jotain yksityiselämää saa julkkiksellakin olla.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Tää on ihana! :ihana:



Kaliopi näyttää suosivan peugeotteja ku oon jo kahdessa musiikkivideossa pongannu peugeotin! Lieneekö Opilla itelläkin peugeot? :heh:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Tää on ihana! :ihana:
On muuten ihana myös makedonian kielellä ;) Sama video toki. Toi koko 2010-vuoden albumi on tehty sekä kroatiaksi (Poruka) että makedoniaksi (Порака). Täältä voi muuten ladata koneelleen ton videon (Не сум како ти, ja se filmikelan kuva siin nimen perässä). :)


Valeria kirjoitti:Kaliopi näyttää suosivan peugeotteja ku oon jo kahdessa musiikkivideossa pongannu peugeotin! Lieneekö Opilla itelläkin peugeot? :heh:
Se oli k.o. automerkin mainoskasvona Makedoniassa :) Aiheesta oli juttu hänen virallisilla sivuilla, näköjään vuosi sitten jo. Ihana toi kuva missä se istuu auton eessä btw :mrgreen:

P.S. Ai nii, kun oli noista unista puhetta tuol toises ketjus, niin tulihan se Opi munkin uniini viime yönä. Mutta vähän outoja mun unet tosiaan on :heh: Olin siis jossain (ilmeisesti viisu)tapahtumassa, missä ekaks katsottiin valkokankaalta kun Engelbert Humperdinck laulaa :roll: Sitten tulikin Kaliopi ihan livenä "lavalle" laulamaan Crno i belon, lauloin mukana eli jopa unissanikin osaan sen biisin kertsin sanat :heh: Se lava oli siis semmonen iso kenttä vaan, ja yleisö oli eristetty aidan taakse. Sitten siinä eturivissä joku tyttö vahingossa pudotti hiuspinninsä aidan toiselle puolelle, niin Opi nosti sen pinnin siitä sille, halasi sitä aidan yli ja pussasi poskelle. Meitsi oli et harmi kun mulla ei ole hiuspinnejä :heh: (Tähän mun tukkatyyliin ei tulis mieleen kyl et mihin kohtaan laittais minkään pinnin...) Mutta alitajuntani paljasti taas luonteensa kun laulettuaan ton yhden biisin Opi alkoikin ratsastaa jollain pienellä hevosella/ponilla ympäri sitä kenttää :shock: Että sellainen show. :roll:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Mutta alitajuntani paljasti taas luonteensa kun laulettuaan ton yhden biisin Opi alkoikin ratsastaa jollain pienellä hevosella/ponilla ympäri sitä kenttää :shock: Että sellainen show. :roll:
Mahto olla näky! Mulla tuli heti mielikuvat, ah ihanaa! :tuuletus:

Huuto.netistä bongailin ku sielä on tän vuoden viisusinkkuja myynnis, joitaki sinkkuja on kaksin kappalein, sitten vana odotellaan joskos Crno i belokin saapuisi joukkoon! :joojoo:



^Tää on kans ihana! :ihana: jajaja tosssa se toinen peugeottikin! ;)
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Tässäkin on Peugeot, vaikka biisi on vuodelta 2001:



Ihana ku toi tyttö ja Opi tos lauleskelee toisilleen että "Дали ме сакаш?" (Dali me sakaš), eli "Rakastatko minua?" :ihana:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

^ Kaliopi ei näytä yhtään iteltään! :o mutta aha unelma olis kuvata Kaliopin kanssa musiiikkivideo! :rakkaus:
Kaliopiltahan pitäis tänä vuonna tulla uus levy..?

edit:


mikä biisi on kyseessä tuossa 1.23 kohalla :o
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ Oon muuten kuolaillut tuotakin haastattelua vaikka en paljoa siitä ymmärräkään. Noi korkosaappaat! :kuolaus:
Valeria kirjoitti:mikä biisi on kyseessä tuossa 1.23 kohalla :o
Kyseessä on biisi nimeltä Ти eli Ti (eli "Sinä"). Siinä on hauska misheard-kohta heti alussa, kun Opi laulaa että "Tи си мој свет", kuulostaa ihan kuin se sanoisi että "Tissi, moi! Sweat!" :heh:



Ja ne musiikkivideot, mitä siinä oli tuon biisin aikana, olivat Oblivion sekä Ljubičice. Jälkimmäisessä on hieman nuorempi ja kovin nätti Kaliopi :kaunis:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Späm :mrgreen: Ljubičice livenä Kroatian TV:ssä:



Tai no livenä ja livenä, taitaa olla playbackkina :shock: Mutta silti ihana, ihana Kaliopi :ihana:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

^^ Ai kato joo siis tajusin väärin! Aattelinki että ei tuo musta valkonen pätkä kyllä oo Ti-biisistä, että sitä oon kuunnellutki jo mutta sitä mustavalko kohtaa ei löytyny, mutta siinä piiiitkäs videos olikin ihan eri musiikki ku video! :rofl: kukaan ei saa mun sepustuksista selvää varmastikkaa.. mutta pää pointti oli se.. että KALIOPI ON IHANA! :ihana:

Ja oiih ihana biisi tämä! :rakkaus:

Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ Jep <3

Ja lisää hauskoja hetkiä viisujen tiimoilta (mukana mm. Gaitanan hattu):



"No, I'm not normal." :heh: :ihana:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:
Voii ihanaa oon nähny ton videon! Ja mulla on tosta videosta niin paljo sanottavaa! :surrur: Ensiks.. vaikka Kaliopi väittää että sillä on "tosi tosi tosi huono englanti" niin se lausuu sitä paljo paremmin ku minä, ja sen takia just saanki Kaliopin enkusta tosi hyvin selkoo! :mrgreen: (mikä on tosi harvinaista, en yleensä ota mistää enkusta mitää selvää..)

Ja toi on ehkä paras ikinä ku toi Maltan edustaja alkaa laulaan "e-e-e-e-e-e-e" Kaliopi ihana jammailee mukana <3 aaaaw ku se on niin söpö :ihana: Kaliopin ilme kohassa 0.18 ku se ei osaakkaan laulaa vaikka alotti varmalla asenteella :uujee:
"and..?"
"that's it."
"oh, it's enouhg?"


Ja nyt alat kertomaan mitä kummaa tapahtuu tuossa 0.58 kohalla, mikä toi juttu nyt on ja mitä MITÄ :rofl: ??

Ah ihana tuo 1.15 kohta ku Kaliopi ei saa mitää muuta sanottua ku "Malta Malta Maltaaa.." :mrgreen: :rakkaus:

Ja täytyyy sanoa että mä RRAKASTAN tuota Kaliopin naurua, ah! :ihana: ku Kaliopi sanoo että se ei oo normaali ja se mies päälle että "sellasen käsityksen mä sain" niin sen jälkeinen nauru, ihana!

IHANA NAINEN!
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:vaikka Kaliopi väittää että sillä on "tosi tosi tosi huono englanti" niin se lausuu sitä paljo paremmin ku minä, ja sen takia just saanki Kaliopin enkusta tosi hyvin selkoo!
Heh, no mun mielestä sen enkun aksentti on kyl tosi söötti. Etenki ku sanojen lopussa on ng (esim. "song") ni sinne tuleekin k eli "sonk" :D jne. Mutta kyllähän siitä huomaa että vaikka se ei englantia oo vissiin opiskellut kauheesti, ni se kuitenkin puhuu sujuvasti monia (muita) kieliä (ainakin siis saksaa ja serbokroaattia, that much I know) ja on kielellisesti lahjakas, mitä musikaaliset ihmiset siis monesti ovat, aika luovasti se nimittäin ratkaisee tilanteita joissa se ei osaa jotakin asiaa englanniksi sanoa.
Valeria kirjoitti:Ja nyt alat kertomaan mitä kummaa tapahtuu tuossa 0.58 kohalla, mikä toi juttu nyt on ja mitä MITÄ :rofl: ??
Kaliopi siis tapasi mm. Gaitanan Ukrainassa viisujen alla. Aiheesta löytyy myös pidempikin video:



Myös tämä on samalta reissulta:


Valeria kirjoitti:Ja täytyyy sanoa että mä RRAKASTAN tuota Kaliopin naurua, ah! :ihana:
Kuin myös :ihana: Bongaatko tästä biisistä maailman ehkä seksikkäimmän naurahduksen? :



Ihana kun toi biisi on tollanen (melo)dramaattinen ja surullinen ni toi naurahduskin on niin bittersweet etten kestä :rakkaus: :kups:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Bongaatko tästä biisistä maailman ehkä seksikkäimmän naurahduksen? :



Ihana kun toi biisi on tollanen (melo)dramaattinen ja surullinen ni toi naurahduskin on niin bittersweet etten kestä :rakkaus: :kups:
Tarkotatko tuota 2.55 kohalla, tai siinä..? Mulla oli ehkä odotukset pikksen korkeemmalla odotin että sieltä tulee kunnon nauru kesken biisin :mrgreen: mut anyway... ihana :rakkaus:

Tää on ihan paras!! :tuuletus: Kaliopi on aiva yli nättinä ja muutenki tuo sen nauru! :rakkaus: mun lemppari naurukohtaukset on 0:10 ja 2:26 :ihana: Kaliopilla muuten tosi aistikas ilme tossa alussa! :mrgreen:
"I divorce myself" jonka jälkeen ihana tuossa nauraa sohvalla :surrur:
Repeen aina ku tuo nukke kysyi että tappoiko Kaliopi sen exän ja Kaliopi ihmettelee että "näytänkö mä murhaajalta?" :D



wulfila kirjoitti:Heh, no mun mielestä sen enkun aksentti on kyl tosi söötti. Etenki ku sanojen lopussa on ng (esim. "song") ni sinne tuleekin k eli "sonk" :D
Tos videos minkä laitoin niin huomaa kyllä kans tämän! Kaliopi sanoo "darling" niin se ääntää sen "darlink" ihana :mrgreen: :rakkaus:
Ja ah tuo Kaliopin ilme ku nukke puhuu koeajosta XD :hali:
"Darling.."
"Yes?"
"Do you love me?"
"Are you rich?"
"Yes."
"I love you" ah ihana pari :heh:
Kaliopi loppuun vielä ihan normisti: Okei :D
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Tarkotatko tuota 2.55 kohalla, tai siinä..?
Sepä juuri :ihana:
Valeria kirjoitti:Tää on ihan paras!! :tuuletus:
Joo toi Terry Vision -pätkä on kyl hands down hauskin video mitä koko tän vuoden viisuissa saatiin aikaan :rofl: "How can I divorce myself?!" :repeilee:
Valeria kirjoitti:Kaliopilla muuten tosi aistikas ilme tossa alussa! :mrgreen:


Tuosta tuli mieleen yks kuva... :rakkaus:

Kuva

Toikin ilme on aika sellanen... No, sanotaan vaikka näin että jos tuo nainen katsoisi mua tolla ilmeellä niin olisin makuuhuoneessa (tai sohvalla tai vaikka keittiön pöydällä) alle sekunnissa :mrgreen:
Valeria kirjoitti:Kaliopi sanoo "darling" niin se ääntää sen "darlink" ihana :mrgreen: :rakkaus:
Vähänkö ois ihanaa joskus istua naamakkain Kaliopin kanssa ja sit se sanois meitsille että "Hey, darlink" :heh: :ihana: :ihana:
Valeria kirjoitti:"Darling.."
"Yes?"
"Do you love me?"
"Are you rich?"
"Yes."
Just paras kun Terry kysyy että "Are you rich?" ja sit Kaliopi miettii hetken ja on sillei et "...Yes." Ihan paras se miettimistauko siin :heh: Mutta kuten sanottu, toi koko "Kaliopi meets Terry Vision" on vaan aivan liian hulvaton pätkä :D Terry nyt on toki aina hauska, mut tossa on hyvää just se et molemmat heittää sitä läppää; esim kun samainen käsinukke tapasi Islannin edustajat niin läpänheitto oli enimmäkseen Terryn heiniä, Greta ja Jonsi keskittyi lähinnä nauramaan Terryn jutuille. :) Kaliopi vaikuttaa ihmiseltä jolla oikeesti on loistava huumorintaju, ja se onnistuu myös heittämään läppää esim. kielimuurista huolimatta :ihana:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Kuva

Toikin ilme on aika sellanen... No, sanotaan vaikka näin että jos tuo nainen katsoisi mua tolla ilmeellä niin olisin makuuhuoneessa (tai sohvalla tai vaikka keittiön pöydällä) alle sekunnissa :mrgreen:
Ah mikä ihana! Täydellinen! :ihana: Tarkoitatko että oikein on kutsuva katse :mrgreen:

wulfila kirjoitti: Kaliopi vaikuttaa ihmiseltä jolla oikeesti on loistava huumorintaju, ja se onnistuu myös heittämään läppää esim. kielimuurista huolimatta :ihana:
Nimenomaan! Vaikuttaa oikein hulvattomalta ihmiseltä! Kaikinpuolin ihana :ihana: ja se on just söpöö se sen ääntäminen -ng loppusissa väärin, iiiiiihaha se on! :tuuletus: :surrur:

Anteeks oikeesti jos joku kyllästyy mun sanoihin ku koko ajan toistan ja toistan JA TOISTAN miten ihana nainen onkaan kyseessä.. :puna: Mutta mutta.. mä en vaan saa sitä silmistäni irti!!
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Tarkoitatko että oikein on kutsuva katse :mrgreen:
No ai vähänkö :mrgreen: :surrur:
Valeria kirjoitti:Anteeks oikeesti jos joku kyllästyy mun sanoihin ku koko ajan toistan ja toistan JA TOISTAN miten ihana nainen onkaan kyseessä.. :puna: Mutta mutta.. mä en vaan saa sitä silmistäni irti!!
No hei tää ketju on vähänniinko sitä varten :heh: Ne joita tää kuolaaminen ja hehkutus vois ärsyttää tai kyllästyttää niin hehän eivät ketjua lue (tai jos lukevat niin oma vika :mrgreen: )



Tässä vielä biisi josta nappasin tuon allekirjoitukseni. Kuolaan tota videoo ihan satanolla, mutta onpahan myös hyvä biisi ja hyvät sanat <3
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:

Tässä vielä biisi josta nappasin tuon allekirjoitukseni. Kuolaan tota videoo ihan satanolla, mutta onpahan myös hyvä biisi ja hyvät sanat <3
Ah toi oli kyllä ihana! :ihana: Kaliopi tollanen iiihanan pirtee ja kaunis ja pössöö :kups:
Tänne vaan lisää biisejä tulemaan niin Valeria lataa koneen muistin täyteen Kaliopia ;)

ah! :shock: :rakkaus:


Tähän kuvaan oon ihan in LÖÖV ja kuola valuu.. :mitvit: :rakkaus: (tietokoneen taustakuva ;))
Kuva

Ps. Onko kukaa käyttäny tuota aijaa.com sivustoa..? Sielä saa ladata sinne sivustolle kuvan ja siitä suoraa kopioida kuvan url-osoite :)
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Tänne vaan lisää biisejä tulemaan niin Valeria lataa koneen muistin täyteen Kaliopia ;)
Käskystä :D Allaolevan biisin myötä tulin lopulta siihen tulokseen että vibratoa ei voi (nais)laulaja koskaan käyttää liikaa :mrgreen:



Ja tuo linkkaamasi Poklanjam ti sve ("Annan sinulle kaiken") on kyllä kans aivan ihana biisi :ihana:

Mulla on tietokoneen taustakuvana toi yksi minkä linkitin jo aiemmin, eli tämä. Aiemmin oli semmonen slideshow, että puolen tunnin välein vaihtuu kuva, ja kone valitsee aina randomilla jonkun kuvan Kaliopi-kuvakansiostani :) Mutta sit laitoin ton ainakin toistaiseksi pysyvästi, kun se on vaan niin :rakkaus: :surrur: kuva.
Valeria kirjoitti:Ps. Onko kukaa käyttäny tuota aijaa.com sivustoa..?
En oo käyttäyt :sorivaan: Mutta kätevä se vaikuttaa olevan :joojoo:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Mulla on tietokoneen taustakuvana toi yksi minkä linkitin jo aiemmin, eli tämä. Aiemmin oli semmonen slideshow, että puolen tunnin välein vaihtuu kuva, ja kone valitsee aina randomilla jonkun kuvan Kaliopi-kuvakansiostani :) Mutta sit laitoin ton ainakin toistaiseksi pysyvästi, kun se on vaan niin :rakkaus: :surrur: kuva.
Voii tuo ihana! :ihana: Aamu alkaa hyvin ku on hyvä taustakuva heti ku koneen avaa, saa siitä virtaa tulevaa päivää varten ;) <3

NYT TULEE KUVIA JOTKA ON HETKELLISESTI RAJOITTANUT MUN NORMAALIA AJATTELUA :mrgreen:

Kuva
Kuva
Kuva

:rakkaus: :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Aamu alkaa hyvin ku on hyvä taustakuva heti ku koneen avaa, saa siitä virtaa tulevaa päivää varten ;) <3
Kyllä niin on että näin on :mrgreen:
Valeria kirjoitti:KUVIA JOTKA ON HETKELLISESTI RAJOITTANUT MUN NORMAALIA AJATTELUA :mrgreen:
Sitä on liikkeellä :D Varsinki noi vikat:
Valeria kirjoitti:Kuva
:ihana:

...Also, späm späm :mrgreen: Meitsin arkistoista löytyy mm. tällaisia ihanuuksia:

Kuva
Kaliopi ilman paitaa? Yes thank you! :kups:

Kuva
Nappasin snapshotin youtubevideosta. :ihana:

Kuva
Tossa kuvassa on ihanaa koko kokonaisuus, taustat ja kaikki. Ja tietty noi kengät, kuolen :rakkaus:

Kuva
Myöskin vähän vanhempi kuva... Toi ilme :kups:

Kuva
Snapshot Порака-musavideosta. Lempikuviani ihan vain koska käsi :mrgreen:

Kuva
Ja tästä olikin jo puhetta aiemmin... :puna:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Nyt kommentoin sun kuvasi ;) <3
wulfila kirjoitti:Kuva
Kaliopi ilman paitaa? Yes thank you! :kups:
Tää on kyllä oikeesti ihan superkaunis!! :kups: Mulla on toinenkin "Kaliopi ilman paitaa?"-kuva :mrgreen: tässänäin:
Kuva

wulfila kirjoitti:Kuva
Tossa kuvassa on ihanaa koko kokonaisuus, taustat ja kaikki. Ja tietty noi kengät, kuolen :rakkaus:
Oi vitsit en oo tällästä ennen nähnykkään! :shock: SUPERHIENO :surrur: joo ja just toi kokonaisuus osuu hyvin tälle kuvalle, tykkään tosta taustastaki! Ja toi penkki.. just tollanen ihana :D ei mikään perus punaseksi maalattu puutarhapenkki :P
wulfila kirjoitti:Kuva
Myöskin vähän vanhempi kuva... Toi ilme :kups:
Tääkin on sellanen kutsuva ilme siis..? :mrgreen: :rakkaus:
wulfila kirjoitti:Kuva
Snapshot Порака-musavideosta. Lempikuviani ihan vain koska käsi :mrgreen:
Onko SULLAKIN joku rakkaussuhde Kaliopin käteen :peukku:
wulfila kirjoitti:Kuva
Ja tästä olikin jo puhetta aiemmin... :puna:
Minä en tiedä mistään aiemmista puheista.. Joten KERRO! :tuuletus: :tapu: tsihihi.
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Vastaa Viestiin