You-tulokset (Ruotsi 2013)

Sanoituskilpailukausi 2013
Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

:ruotsi: :ruotsi: :ruotsi: :ruotsi: :ruotsi: :ruotsi: :ruotsi: :ruotsi:

Kuva

Tällä kertaa rakkaan länsinaapurin kisan voitto kolahtaa kirjeen muodossa ESC93:n postilaatikkoon. nkorppi jeesusteli itsensä jälleen toiseksi jättäen himmeimmälle pallille Tomppa-rumiluksen. :joojoo:

Neljän ulpparin täydentämä tulosliuska näyttäös täten tältä:

:voitto: ESC93 - Kirje 76
:hopea: nkorppi - Jeesus 64
:pronssi: TomppaJr - Ruma mies 59


4. akuankka13 - Oodi oksennukselle 51
5. Serduchka - Malmön muistan 47
6. Edward Sibelius - Postapokalyptinen aamupala 35
7. Miguli - Elokuu 28
8. Tom Tom - Euforinen sinfonia 24


Kiitos kaikille mukana olleille! :hali: Laulettakoon vielä perään itse voitto kirjelmä:



Kirje

Arjessani paiskin, ohjelmani kammottaa
Listani vain pitkittyy ja hikivirta kiihtyy
En apuja mä saanutkaan

Aamulla postin vilkaisen, juon sumpin pois
Ja yskäisen, kun kirjeen siinä nään
En uskoa voi:

Tutulta näyttää, se tutulta näyttää
Sun käsialas nostattaa karvaa
Käsialas nostattaa karvaa...

Sain lähettämäs kirjeen, kauniin rakkauskirjeen
Sä saavut pian takaisin, kauan odotin!
Sain rakkauskirjeen

Nyt hymynkare nousee, se virran tuo mun toimintaan
Edustuskuntoon sonnustan tän läävän nyt
Kun parhaimpaa vain tahdon tarjota
Sä ansaitset sen, jep

Se tutulta näyttää, se tutulta näyttää
Sun käsialas nostattaa karvaa
Käsialas nostattaa karvaa...

Sain lähettämäs kirjeen, kauniin rakkauskirjeen
Sä saavut pian takaisin, kauan odotin!
Sain rakkauskirjeen

Hei, kultani mun
Sut jälleen nään (Rakkain, rakkain)
Sut jälleen nään (On aikaa siit)
Sä komea oot...

Kun saavut kotiovellein, ilo repeää:
Sä hukut suudelmiin

Sain lähettämäs kirjeen, kauniin rakkauskirjeen
Sä saavuit viimein takaisin, kauan odotin!
Sain rakkauskirjeen
(Saavuin, saavuin, mä saavuin)
Viimeksi muokannut ESC93, 16 Loka 2016, 01:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Kuva

Niin että tältä siis tuntuu voittaa puntariykkösen kisa. :kups: <3 Taso nyt oli vähän mitä oli, mutta käy se näinkin. :heh: Kiitos! :surrur: :voitto:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onnittelut ESC93:lle! :tapu: Paras voitti! :peukku:

Omaan sijoitukseeni olen ihan tyytyväinen. :mrgreen: Tosin tämän tasoisessa kisassa olisin voinut olla aihevalinnallani paljon korkeammallakin, mutta toteutukset voittivat aihevalinnat tällä kertaa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Olisin sijoittanut kärkikolmikon hieman toisella tavalla, mutta onnea kuitenkin ESCille! :peukku:
Nkorpin hopeaputki on uskomattoman huonoa tuuria, jonka soisi jo pikkuhiljaa taipuvan voittoihin. :lohduton:

Sinänsähän kilpailu oli melko heikkotasoinen kärkikolmikkoa lukuun ottamatta. Olisin halunnut nähdä enemmän sellaisia sanoituksia, joissa olisi ollut muutakin ideaa kuin ihmiseritteillä humorisointi. Kappaleessa olisi kyllä pohjaa riittänyt. Sääli, etten saanut mitään itse aikaan.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36866
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Pönö kilpailu. Paska biisi sai ansaitsemansa ällöimelän voittajan yhdistettynä vielä täysin turhaan homoviittaukseen. Onnea silti voittajalle, enhän minä näitä tuloksia päätä. :heh: Oli myös ikävää jäädä Jeesuksen alle.

Kilpailun yleistaso oli ehkä heikoin moneen vuoteen missään kilpailussa. Minullehan se sopi, sillä kappale muistuttaa minusta ruman kannibalistin pieraisemaa oksennusta. No joka tapauksessa, hyvä että sanoitusmäärä saatiin nousuun. Uudet sanoittajat: tekemällä oppii. :peukku:

Omaa sijaani en olisi ikinä voinut uskoa. Ennen sanoitusten julkistusta olin ihan varma, että tulen jäämään rumalla miehelläni viimeiseksi. Sanoitukset läpi luettuani jopa voitto alkoi houkutella selkäpiissäni. Pidin Kirjettä vahvimpana kilpailijanani, mutta Jeesus tuli vähän puskista. Tosin olen edelleenkin liian isonen sille, niin en yhtään ihmettele.

Outo kisa kaiken kaikkiaan, Ruma Tomppa kiittää kannatuksesta. :sekava: :peukku: :kaunis:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20470
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

ESC93 kirjoitti:Niin että tältä siis tuntuu voittaa puntariykkösen kisa. :kups: <3 Taso nyt oli vähän mitä oli, mutta käy se näinkin. :heh: Kiitos! :surrur: :voitto:
On se kieltämättä aika "On top of the world" -fiilis, kun oman suosikin sanoituskilpailun voittaa. Mieti, miltä minusta tuntui kun voitin nkorpin kanssa kaikkien aikojen suosikkikappaleeni sanoituskilvan. Mutta hei, rutkasti onnea sinne! :tapu:
TomppaJr kirjoitti:Paska biisi sai ansaitsemansa ällöimelän voittajan yhdistettynä vielä täysin turhaan homoviittaukseen.
Kaikella kunnioituksella, eiköhän toi sun jatkuva tämän kappaleen haukkuminen ja Robinin mollaaminen riitä jo. :roll: Kyllähän minäkin haukun inhokkejani, mutta en ihan noin aktiivisesti ja loukkaavasti.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja sziget »

Voittaja oli jopa myönteinen yllätys. Muut mitalistit odotettuja. Migulin Elokuuta pidin jo selvästi parempana kuin hänen debyyttiään. Edward Sibelius voi yllättää vakiomitalistit milloin tahansa, kun vain aamupalaset loksuvat sopivasti paikoilleen.
ESC93 kirjoitti:Niin että tältä siis tuntuu voittaa puntariykkösen kisa. :kups: <3
Mainiota. Vuoden sisällä tuo on onnistunut monelta muultakin (Diggari, UFOPOLI, Hazard, Mattokauppias), itseltäni vain 2007. Sen sijaan puntarikakkoseni kilpailun olen voittanut viidesti peräkkäin (2009-2013).
TomppaJr kirjoitti:Pönö kilpailu. Paska biisi sai ansaitsemansa ällöimelän voittajan yhdistettynä vielä täysin turhaan homoviittaukseen. Onnea silti voittajalle, enhän minä näitä tuloksia päätä. :heh:
Milloin tulosketjuista on tullut näin kielteisiä? Melkein joka kisan jälkeen joku ilmoittaa, että voittaja oli väärä, kilpailun taso surkea ja biisi täysin paska. Vertailun vuoksi katsoin kesän 2010 tulosketjut, ja niissä henki oli aika toisenlainen. Näkeehän sen pistetaulukostakin, että voittaja on harvoin jokaisen suosikki, ja kommenteissa omia inhokkeja saa jo haukkua mielin määrin. (Kirje ei toki ollut Tompan inhokki, päinvastoin.)

No ehkä tämä uusi trendi on vain huumoria, jota tosikot eivät tajua. Tylsempää olisi, jos tuloksiin ei reagoitaisi ollenkaan. Kansa päättää, miten se keskustelee, ja sana on (melkein) vapaa myös tulosketjuissa. Voidaan siis kuvitella, kuinka joku sitkeä sissi voittaa pitkän tauon ja kovan yrityksen jälkeen sydänverta tihkuvalla tekstillä, ja sitten kymmenen äänestäjää toteaa, että väärin meni, voittosanoitus on löyhkäävä kakkapökäle, toivottavasti jää jumboksi Päätösgaalassa. :jupinaa: :mrgreen:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36866
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Pahoitteluni. Epäilen, että kukaan ei vaan ymmärrä enää minun huumoriani tätä biisiä kohtaan. :heh: Yleensä olen aina iloinen kun kisa päättyy ja joku voittaa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16655
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

sziget kirjoitti:Vuoden sisällä tuo on onnistunut monelta muultakin (Diggari, UFOPOLI, Hazard, Mattokauppias)
Oikeassa olet. Piti ihan käydä arkistoilla, jotka kertoivat, että olen tehnyt sen suorastaan neljästi, joista jokaisena kertana varsin lyhyin otsikoin: Tuska, Valo, Utu, Enne :hihi:
sziget kirjoitti:Milloin tulosketjuista on tullut näin kielteisiä?
Arvelisin, että kyseessä on Internetin yleisen negatiivis-kulttuurin vaikutus :miettii:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36866
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kun voitin Italia 2012 -kisan akuankka13:n kanssa, niin se oli silloin puntariykköseni. :mrgreen: Tätähän kukaan ei voinut muistaa, niin ilmoitinpahan vaan.
Meow cat, please meow back.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8928
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Itse olen voittanut (silloisen) puntariykköseni kisat vuosina 2010 ja 2011. :joojoo:
Qaj.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Minä voitin 2011 puntariykköseni kisan. :ihana: :tosion: Tosin szigetin kanssa. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36866
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Alun perin puhuttiin vuoden sisällä olleista voitoista, mutta ihan hyvä että näitä röhkitään tänne nyt enemmänkin. :heh: Tavallaan minä voitin myös 2010 (melkein) puntariykköseni Irlannin, tosin senkin yhteissanoituksena. AIka nopeasti Valko-Venäjä kyllä kaappasi kyseisenä vuotena ykköspaikan ihanalta Niamhilta. <3
Meow cat, please meow back.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: You-tulokset (Ruotsi 2013)

Viesti Kirjoittaja sziget »

TomppaJr kirjoitti:Kun voitin Italia 2012 -kisan akuankka13:n kanssa, niin se oli silloin puntariykköseni. :mrgreen:
Hyvä kun muistutit. Ajattelinkin teitä olevan enemmän kuin viisi, mutta yöllä en jaksanut tarkistaa asiaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Lukittu