Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Euroviisut 2014 Kööpenhaminassa

Carl Espen – Silent storm

*****
28
32%
****
22
25%
***
15
17%
**
11
13%
*
12
14%
 
Ääniä yhteensä: 88

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Seitsemän puntarini ensimmäistä kappaletta ovat huipputasoisia, menee hieman hankalaksi sinne väliin tätä survoa. Todennäköisesti puntarini 3-7 -sijoilla olevien kappaleiden järjestys tulee muuttumaan jatkuvasti. Ei sieltä kukaan varmaankaan tuohon joukkoon enää alempaa nouse. :joojoo: Edelleen rakastan tätä biisiä suunnattoman paljon. <3
Got a fire and a country heart 🔥

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

Taitaa olla ainoa kunnon perusballadi tai sellainen, voisiko tätä luonnehtia pohjoismaiseksi vai mitä...nousi kuitenkin jo kärkikymppiin :)

Avatar
tanko
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 621
Liittynyt: 14 Joulu 2013, 19:16

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja tanko »

Nomoro kirjoitti:Taitaa olla ainoa kunnon perusballadi tai sellainen, voisiko tätä luonnehtia pohjoismaiseksi vai mitä...nousi kuitenkin jo kärkikymppiin :)
Kyllähän Ruotsillakin on perusballadi.
Ihan ok menoa, muttei nyt hirveästi sytytä.
Saara ♕ The Queen
EYPΩVIΣIΩN - Undo my sadness
AᗺBA ✈️ ARRIVAL

Avatar
matsutake
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Huhti 2013, 13:08

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja matsutake »

En voi muuta sanoa, vuoden paras kappale minun mielestäni. Vähäeleisyydessään kaunis kokonaisuus ja laulajan ääni on käsittämättömän upea! ♥
I'm busy doing nothing at all

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja sziget »

Yliherkkä pianoballadi yliarvostetun Silta-sarjan tunnarin Hollow talk jalanjäljissä. Vaikka biisit ovat erilaisia, en usko tyylillisen yhteyden olevan sattumaa, onhan sarjaa toljotettu kaikkialla. Norja hyötyy valtavasti, jos viisua verrataan Belgian äitikalkkunaan. Onhan tämäkin nyyhky, mutta ei niin äklöttävän limaisella tavalla.
Edwina kirjoitti:Unto Unelias esittää silmät puoliksi auki, yön hämyssä säveltämänsä kappaleen.
Valkealalainen kirjoitti:Mikäs laulava rekkakuski tämä miekkonen oikein on? Sellainen mielleyhtymä ainakin tulee.
Tatuoidulta karjulta voisi odottaa karskimpaa otetta, mutta itkevät miehet ovat nyt pop. Linnean High hopes oli kiinnostavampi, Carlin Silent storm tuttua ja turvallista.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

:megafoni: MAINOS! Norjan finalisteja voi Scorewiz-äänestää vielä vuorokauden ajan.

Tässä ketjussa siirrytään tähdittämään voittokappaletta. Vaitelias puhuri oli myös Kuppilan suosikki.
Suosikkisi Norjan finalisteista?

El Cuero – Ain't no love (in this city no more), 1, 2%
Elisabeth Carew – Sole survivor, 2, 4%
Knut Kippersund Nesdal – Taste of you, 6, 12%
Dina Misund – Needs, 2, 4%
Mo – Heal, 3, 6%
Linnea Dale – High hopes, 11, 22%
Charlie – Hit me up, 4, 8%
Carl Espen – Silent storm, 17, 34%
Oda & Wulff – Sing, 4, 8%

Ääniä yhteensä : 50
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Albin »

Olen tätä Norjan kappaletta yrittänyt ymmärtää, mutta ei vain iske minuun. Haluaisin pitää, mutta Carl ei ehkä ole oikea kaveri tätä laulua tulkitsemaan. En jotenkin sisäistä tätä vaikka genrenä pitäisi upota meikäläiseen kuin lusikka puuroon..

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4244
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Tän kohdalla mulle tapahtui ehkä suurin mielenvaihdos tän vuoden viisuissa tähän mennessä. Nyt tämä koskettaa mua joka kuuntelukerralla ja kuuntelemista on vaikea lopettaa. <3
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja skidi »

Eihän tämä millään lailla ainutlaatuinen ole, mutta kaunis kappale kun on, niin annettakoon se anteeksi.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No joo, aloinhan minäkin nyt tätä sitten sietämään. :joojoo: Kolmeen tähteen nostin. (Nyt en enää kommentoi näitä viisuja enempää, tiedän kuinka rasittavaa näitä topiceja on selata läpi kun siellä odottaa jotain "tykkään, kolme"-viestejä. :heh: Enemmän asiaa tulee sitten Henkilökohtaisiin puntaripäivityksiin.)
Meow cat, please meow back.

Avatar
kinnuin
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 21 Maalis 2013, 09:23
Paikkakunta: Ruotsi
Viesti:

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja kinnuin »

Kuulin ensin liveversion ja ajattelin että hirveetä vinguntaa ja annoin kaksi tähteä. Sitten kuuntelin studioversion ja kolahti täysin, tää on vuoden ainoa viiden tähden biisi! Aivan mahtava ja todella koskettaa. :ihana:

Ja vaikka nyt uudelleen kuuntelen/katson liveversion niin ei se vaan vieläkään toimi. Harmi. Mutta itse biisi, ehdoton suosikkini Anno 2014! :surrur:
Yksin laelle vuoren huipun oudon
Mentävä on
Laaksosta yli tummien vuorien
Mun mentävä on

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Kuulin ensin studioversion. Olin lumoutunut.

Silent Stormin alku on kauneinta viisuilua tänä vuonna. Se pianon kilkutus ja intiimi saundi laulajan äänessä, kuin jostain toisesta maailmasta, salaisesta.

No, lumo katosi kun katsoin livevedon.

Huh, miten heikko laulaja onkaan!

Taas tuli todistetuksi se, että joitain lauluja ei saisi koskaan esittää livenä.

Kokonaisuutena en muuten pitänyt edes studioversioista. Melodiaa ja tunnelmaa lähdetään kehittämään väärään suuntaan, keskinkertaiseen ja keskiluokkaiseen. Alku huijaa kuulijaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Jotenkin alan löytää tästä enemmän jotain mielenkiintoista. Kaunis sävelmä, khyllä. Nousussa on. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11302
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Mä olen ns. tajunnut tämän biisin uudelleen. :surrur: Voisin nostaa vaikka puntarin kärkeen - mikään balladi ei ole koskettanut pitkään aikaan näin niin viisuissa kuin niiden ulkopuolellakaan. Sitä paitsi Carlin reppanamainen ja arka lavaolemus on alkanut minun silmissäni kääntyä lähinnä pelkäksi plussaksi, sopii kokonaisuuteen.
Viimeksi muokannut Teräsbekoni, 25 Huhti 2014, 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja JRS »

Norjasta hienoa melankoliaa :draamaa:
Balladi on yksi vuoden parhaista. Hyvin laulettu, kaunis melodia ja kaiken kruunaa koskettava sanoitus.
Laadukas kappale minusta.

Arvosana: 4/5
:norja:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Mega-Geir
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 22 Huhti 2014, 20:20

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Mega-Geir »

Norja on hyvä ja itse laittaisin ehdottomasti top 5. Jopa top 3 hyvin hyvin mahdollinen.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Oon ihan myyty. Tämänvuotisten viisujen myöhäisherännäisen suosikki on tässä. Ihana sävellys, ja kuka voisi olla pitämättä karheantunteikkaasta puuseppälaulajasta? Uniikki ääni.

Yllättävän diippi ja ruohonjuuren makuinen viisuvalinta Norjalta, loistavaa.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Minä taas olen jo kyllästynyt Norjaan. Tämä ei kestä kuuntelua. :eiei: Carlin esitys oli myös hieman tylsä. Finaalipaikka kuitenkin ansaittu tässä joukossa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Ansaittu finaalipaikka. Pidin eilisestä esityksestä paljon ja kylmät väreet meni tämän kappaleen aikana. :shock: Yleisökin näytti pitävän tästä paljon.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Ei tää kyllä säväytä livenä samalla tavalla.. :roll: Silti yksi finaalin parhaista, mutta tuskin ihan voittoon asti yltää, Carl on livenä jotenkin aika epävarma. Tuntuu että sen pitää tehdä kauheesti duunia että se saa pinnistettyä sen kunnollisen äänen ulos. No toivottavasti oon väärässä ja Norja kerää ääniä, onhan tää nyt vuoden parhaimpia ellei paras ballaadi. :surrur:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Carlin livelaulu oli parempaa kuin arvelin, suorastaan tykkäsin. Ei täydellistä, mutta tällä kertaa epätäydellisyys tuntui inhimilliseltä eikä häiritsevältä. Toivoisin niin, että Pohjoismaiden balladimittelössä tämä pesisi Ruotsin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1013
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Kuulin tämän eilisessä semifinaalissa ekaa kertaa kun olen ollut vähän laiska tutustumaan näihin kilpailubiiseihin ennakkoon. Voi miten ihastuin! <3 Tätä jotenkin hiljentyy kuuntelemaan; tämä käy suoraan sydämeen. Upea ääni, upea tulkinta. En voi olla tykkäämättä. Tätä tuli myös äänestettyä eilen ja tietty olen tosi iloinen siitä, että finaalipaikka aukesi. Olisin pitänyt suuren luokan ihmeenä, jos ei olisi auennut. Tämä taitaa just nyt olla suosikkini finalisteista, veikkaan että huomennakin ääneni menee tälle.

Mutta tosiaan, kuuntelua tämä kappale ei välttämättä kovin kauan kestä... En tiiä. Muhun vetoaa suuresti tuo ihana piano ja kaunis laulu ja biisin surumielinen tunnelma, mutta ei kai tässä mittään hirmu erikoista oikein ole. En tiiä. Ihana biisi joka tapauksessa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Rousku kirjoitti:Carlin livelaulu oli parempaa kuin arvelin, suorastaan tykkäsin. Ei täydellistä, mutta tällä kertaa epätäydellisyys tuntui inhimilliseltä eikä häiritsevältä.
Itse asiassa minäkin tykästyin livevetoon, samoista syistä. Nähdäkseni Carl oli ainoa laulaja illan aikana, joka liikuttui laulussaan.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Tämä kappalehan on aivan helmi. Mielestäni sävellys, sanoitus ja tunnelma loksahtavat mahtavasti yhteen. <3

Toivoisin kuitenkin kuulevani tästä esim. Lisa Andreasin (Kypros 2004) version, tai ylipäänsä jonkun laulajan, joka pystyisi tuomaan laulumelodiaan notkeutta, tunnetta, herkkyyttä ja enemmän dynamiikkaa.

Carl ei kosketa mua. Mietin vain kuunnellessani, mitähän äänihuulillensa mahtaa kuulua... Laulutekniikka on varmaan tosi puutteellinen, tai ainakin se kuulostaa minulle siltä.

Harvemmin on euroviisuissa tullut vastaan näin selkeä tapaus siitä, että löytyy oikeasti mielestäni todella hyvä kappale, mutta sillä on liian heikko esiintyjä. Yleensä käy toisinpäin. Toisaalta tämä ilmiö sopii kai hyvin vuoden teemaan, Join us, tavisten esiinmarssi osalliseksi kaikkeen; "hauska" kotikutoisuus kaikessa. (Minua tämä teema ei puhuttele, koska voin mennä milloin tahansa läheiseen karaokebaariin kuuntelemaan. Kun katson euroviisuja, odotan viimeisen päälle hiottuja ammattimaisia kokonaisuuksia, jotka, vaikka suurimmaksi osaksi ovatkin lopulta höttöä sisällöllisesti, on kuitenkin toteutettu hyvin.)
Kymmenen sientä.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4244
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Ansaittu finaalipaikka. Tää herättää mussa enemmän sympatiaa kuin Ruotsi, ja toivon itsekin tämän voittavan Ruotsin. En kuitenkaan usko kovin korkeaan sijoitukseen. Itse pidän paljon, mutten mitenkään älyttömästi.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Carl suoriutui upeasti semissä! Ei mitään merkkiä epävarmuudesta tai kokemattomuudesta! Norja kokosi hienosti kaikki palaset yhteen ja loi erittäin herkän esityksen. En ihmettelisi,jos ensi vuonna kisattaisiin taas Oslossa. Gangstan kyynelkanavat saattavat aueta finaalissa. :heh:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Minäkin lämpenin tälle jo vähän ja jo ennen eilisiltaista. Vaikka kaipasin Carlilta enemmän tulkintaa ja tunnetta, niin eilinen todisti että ei sittenkään. Paremmin lauloi kuin odotin, mutta kerrankin minusta lopun nostatus ei toiminut. Silti pidän nykyisellään kyllä jossain määrin.
PikkuGwyneth kirjoitti:Harvemmin on euroviisuissa tullut vastaan näin selkeä tapaus siitä, että löytyy oikeasti mielestäni todella hyvä kappale, mutta sillä on liian heikko esiintyjä.
Minusta ristiriita ei ole välttämättä esiintyjän ja biisin välillä - joskin supertaitava voisi biisin sisäänrakennetun vaikean ristiriidan ratkaista. Silloin puhuisimme Anthony Hopkinsin näytteleminen The Remains of the Dayssa - tyyppisestä ilmeettömästä ilmeikkyydestä, erityislaatuisesta taituruudesta. Nimittäin Carlin ajatus harmoniaan pyrkimisestä biisissä jossa lauletaan sisäisestä myrskystä on minusta ajatuksena väkivaltainen. Biisin musiikissa on samaa levollisuutta kuin sen Islannin jepen kalastuslaulussa viime vuonna (ja luulenpa että se vähän tähän innoittikin). Mutta Islannin Eythor oli jo ratkaissut ongelmansa ja katseli harmoniasta, biisistä käsin niitä myrskyn ulkopuolelta. Carl yrittää pakottaa ratkaisemattomat ristiriidat harmoniaan, se on väkivaltaista ja äärimmäisen ahdistavaa sellainen, etenkin kun kertoja ei tajua mitä on tekemässä. Sanoituksen sisällön ja musiikin välillä on ratkaisematon kuilu, jonka umpeen kurominen - tai ilmaiseminen vaatisi jotain ihan ekstraa tulkitsijalta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Täällä ei tihkaase. Mä ainakin pääsin ihan täysillä Carlin mukaan. Joillakin mitä syvin tunnemyrskykin voi näyttää ja tuntua siltä, mitä Carl ilmaisi. Mielestäni erittäin tehokasta. Ja tämähän oli "silent storm".
Viimeksi muokannut JuliaS, 09 Touko 2014, 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Like a monument to all the time we spent

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

Minäpä luulenkin, että tämä floppaa. :hihi: Esiintyy ekassa puoliskossa, edellä on Pollapönk ja sen jälkeen Romania. Minusta se ei ole paras paikka Norjalle, tämä oli väkinäinen ja niin pliisu loppujen lopuksi. En pidä enää, ei herättänyt tunteita.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Norja 2014: Carl Espen – Silent storm

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Minusta Carlin laulu ja lausuminen on epäselvää, eikä esityskään iske.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Lukittu