Pisteytä Coming home -tekstit (Malta 2014)

Sanoituskilpailukausi 2014
Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11924
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Pisteytä Coming home -tekstit (Malta 2014)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:malta:

Neljä urhoollista on pukenut sotamuistonsa sanoituksen muotoon. Arpakuutioiden antama järjestys:

1. Kun pelottaa
2. Tunnelin pää
3. Uuteen vapauteen
4. Hyvä päivä

Käännökset ovat täällä. Anna niille pisteet 4-2-1-(0) ja lähetä minulle viimeistään ke 13.8. klo 21. Jos omaa tekstiä ei ole kisassa, yksi jätetään pisteittä. Jos kokoelma-cd:tä ei ole ulottuvilla, musiikki löytyy täältä.

Tästä kilpailusta lähtien pudotuspistesäännön kynnykset ratkaisee äänestäjien eikä sanoitusten lukumäärä. Täsmällinen tieto löytyy sääntö- ja ohjeketjun kohdasta 3.5.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11924
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä Coming home -tekstit (Malta 2014)

Viesti Kirjoittaja sziget »

Pistetaulukko avattu, äänestäneitä 1 + 2. Lainataan sanoituksia:

1. Kun pelottaa
Pelkään liikaa / Rakastaa, koskettaa sisintä sun / Pelkään liikaa / Sammuuko aurinko haavoitetun

2. Tunnelin pää
Mä nään tunnelin päässä valoo / Mut tunneli on pitkä / Ja ääni mun päässä sanoo / Se sanoo: Luovuta, luovuta, luovuta

3. Uuteen vapauteen
Mä kertaan menneen mielessäin / Ja sen tiedän etten enää tekis näin / On vankilassa aikaa aatoksiin, mä aattelin / Jos mun huolit vielä niin toiveet täyttyiskin / Toiveet täyttyiskin

4. Hyvä päivä
On tänään onnenpäivä, ei murheesta häivää, on tänään onnenpäivä, ja onnellinen oon / En iloisempi koskaan, en koskaan, en koskaan, en iloisempi koskaan kuin tänään olla voi

---
1. Paula Koivuniemi - Pelkään (2007)
2. Altis - Tunnelin päässä valoo (2011)
3. Kai Hyttinen - Nosta lippu salkoon (Tie a yellow ribbon round the old oak tree, 1973)
4. Alfred J. Kwak -animaatiosarjan lopputunnari (1989)
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11924
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä Coming home -tekstit (Malta 2014)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:malta:

Äänestäneitä on nyt 3 + 2.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11924
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä Coming home -tekstit (Malta 2014)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:malta:

Tilanne ennallaan, aikaa vuorokausi.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Lukittu