Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Euroviisut 2014 Kööpenhaminassa

Sanna Nielsen - Undo

*****
63
44%
****
34
24%
***
24
17%
**
14
10%
*
7
5%
 
Ääniä yhteensä: 142

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Eipä flopannut, vaikka loppuun asti niin luulin käyvän.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Argh, kuulin vasta finaalin selostuksista, että tämä on ainakin osittain Fredrik Kempen sävellys! :eeek: Kaikesta sitä ihminen voikin erehtyä tykkäämään! :mrgreen: No, kerran näinkin...
Viisu on kyllä kööri-osuuteen asti todella hyvä! Ja siitä eteenpäinkin paljon parempi kuin pääosa Ruotsin viisuista. Mielummin olisin tälle voiton suonut kuin mokomalle karvanaamalle.
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Hyvä ettei tämä voittanut, vaikka aika moni viisufani täälläkin kuulutti tämän voittoa täysin varmaksi jo etukäteen. :raaps: Onneksi ei viisuilla ens vuonna Ruotsissa vaan Itävallassa. <3

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Tä on aika epäolennaista. Mutta katsoessani Empty Roomin videota näytti mielestäni siltä, että Sannan kasvot on muuttuneet todella paljon. Onko kyse vain stailauksesta ja muutamasta vuodesta?
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Ainakin Sanna on laihtunut jonkin verran noista ajoista. On livenä todella hoikka.
What color is your life?

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja toivo »

Onhan tosta empty roomista jo 6 vuotta, kyllä siinä ajassa ihminen muuttuu ulkonäöltään. Ja erilainen hiustyylikin vaikuttaa paljon ulkonäköön ja stailaus sekä meikillä saadaan ihmeitä aikaan. Vai epäilläänkö täällä jotain naamaleikkauksia tms.

...Ja undo on mun mielestä parempi biisi kuin ER. Ja parempi kuin Im in love. Muita viisutyrkkyjä on ole kuullutkaan.

Avatar
janskujep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Heinä 2013, 17:24
Paikkakunta: Utrecht (Helsinki)

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja janskujep »

Oonko mä epätaiteellinen tyyppi vai mitä kun en tajua tämän hienoutta? Mulle tämä on vain hidas viisu muiden joukossa. :puna:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Katsoin sen Melodifestivalenin karsinnan, josta tämä pääsi jatkoon. Ihastuin kappaleeseen ja onhan se vieläkin kaunis, mutta esitys viisuissa oli liian fiini ja kliininen. Jos ottaa äänet pois niin, ettei kuule musiikkia, esitys näyttää tyhmältä.

Sannalla on haltioitunut ilme, hän selvästi uskoo asiaansa ja on aidosti onnellinen siitä, että vihdoin pääsi viisulavalle. Esitykseen hän ei silti saanut sitä onnea ja tunnetta ulotettua. Ammattimaisen tehokasta, mutta niin tylsää. Silti miljoona kertaa parempi kuin unohtumaton, kammottava Heron esitys.

Onneksi ei voittanut.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
MIAU98
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 26 Tammi 2014, 18:00

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja MIAU98 »

sanna oli kuin soma pieni keiju lavalla ,en yllättnyt kolmannesta sijasta :joojoo: ansaittu oli. jos tosin ace wilder olisi valittu niin ruotsi olisi voittanut
It´s A Miracle!!!

Mega-Geir
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 22 Huhti 2014, 20:20

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Mega-Geir »

Kaikille niille pikku peukku ketkä kailotti täällä Sannan floppaavan! Ruotsi heittämällä top3 sijoille ja jos vähäänkään Euroviisuista hiffaa, niin helpot rahat tuli tehtyä. Kiitos Sanna & Ruotsi!

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Mega-Geir kirjoitti:Kaikille niille pikku peukku ketkä kailotti täällä Sannan floppaavan! Ruotsi heittämällä top3 sijoille ja jos vähäänkään Euroviisuista hiffaa, niin helpot rahat tuli tehtyä. Kiitos Sanna & Ruotsi!
Ai nyt se sija kolme on sitten varmasti ok? ;) Eikö Ruotsin pitänytkään olla selvä voittaja? :rofl: :heh:

Mega-Geir
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 22 Huhti 2014, 20:20

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Mega-Geir »

Zimba kirjoitti:
Mega-Geir kirjoitti:Kaikille niille pikku peukku ketkä kailotti täällä Sannan floppaavan! Ruotsi heittämällä top3 sijoille ja jos vähäänkään Euroviisuista hiffaa, niin helpot rahat tuli tehtyä. Kiitos Sanna & Ruotsi!
Ai nyt se sija kolme on sitten varmasti ok? ;) Eikö Ruotsin pitänytkään olla selvä voittaja? :rofl: :heh:
Itse pidänkin sitä ylivoimaisen hyvänä, mutta nämä ovat Euroviisut ja paras ei aina voita....ja siinä tulee juuri esiin se tiedätkö Euroviisuista mitään. Itse en Itävaltaa fanittanut, mutta voittajavetoon sitä pelasin, aika helmi vai mitä ;) Älä ole katkera, mutta Ruotsi ja Itävalta toi todella maistuvat rahat ja summa niin iso etten kehtaa täällä mainostaa :tapu: :tapu:

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Hehee, sori mut mä en ole edes koskaan lotonnut, koska mua ei vaan kiinnosta. Sama pätee vedonlyöntiin. Kyllä mä veikata osaan ilman rahaa ja sen veikkasin kyllä että Ruotsi ei voita tänä vuonna. Itävallan veikkailin kyllä voittajaksi myös. Tiedänkö nyt siis euroviisuista sit kuitenkin? :shock:

Mega-Geir
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 22 Huhti 2014, 20:20

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Mega-Geir »

Zimba kirjoitti:Hehee, sori mut mä en ole edes koskaan lotonnut, koska mua ei vaan kiinnosta. Sama pätee vedonlyöntiin. Kyllä mä veikata osaan ilman rahaa ja sen veikkasin kyllä että Ruotsi ei voita tänä vuonna. Itävallan veikkailin kyllä voittajaksi myös. Tiedänkö nyt siis euroviisuista sit kuitenkin? :shock:
No Ruotsi ei voittajaksi kenenkään lompakkoa olisi kartuttanut (top3 kylläkin), mutta jos tiesit ennen semejä, että Itävalta voittaa nii olisi kannattanut iskeä kiinni. Itse löin kisaviikolla maanantaina Itävaltaa 75 kertoimella :)

Vedonlyönti muissa lajeissa ei niin herkkua, mutta Euroviisuissa on :)

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Kappaleen kauneus on säilynyt koko kevään aikana. Kyllä sen huomasi, miten Sanna nautti lavalla olemisesta. Kyllä kertosäe on todella kaunis. Ainut mikä on mietittänyt koko ajan, on ollut kappaleen loppu. Modulaatio on välillä tuntunut oudolta ratkaisulta ja mietin, jos kappaleella olisi erilainen loppuhuipennus. Mutta jokatapauksessa, ansaitsi sijoittua kolmanneksi.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16169
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Tälle muoville olisi suonut vähän huonomman sijoituksen ihan jo näpäytyksenkin vuoksi. Sanna on kaunis ja upeaääninen, mutku... :draamaa: Toimisi paremmin jos taustoihin toisi vähän eloa, nyt siitä jää möykkymäinen tunne.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2014: Sanna Nielsen – Undo

Viesti Kirjoittaja Roope »

La-su yönä 03:00 yle femmalta Melodifestivalen 2014 - Vägen till Köpenhamn :telkku:

http://ohjelmaopas.yle.fi/tv/opas?t=2015-01-10

http://www.svt.se/melodifestivalen/miss ... valen-2015

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

MF 2014 - Vägen till Köpenhamn

Viesti Kirjoittaja Roope »

Svt1:lta tulee jo puoli kahdeksalta, joten silloin katseltavissa svtplayssa (maarajausvaraus) :telkku:

http://www.svt.se/tv-tabla/

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

MF 2014 - Vägen till Köpenhamn

Viesti Kirjoittaja Roope »

Ohjelma on katseltavissa svtplayssa :telkku:

http://www.svtplay.se/video/2586807/mel ... -kopenhamn

Lukittu