Viisukuppila 12 vee

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Viisukuppila 12 vee

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kuppilalla on tänään juhlapäivä :voitto: :bileet:

Kuva

http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/tekniikka/topic2.html


Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19771
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Viisukuppila 12 vee

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Viisukuppila. 12 vuotta. Aikamoista. :uujee:

Vaikka minulla ei mitään omaa muistikuvaa kuppilan perustamisesta ja palstan ensimmäisistä vuosista olekaan, olen kyllä myöhemmin lukenut viisukeskusteluarkistoista tuon aikaisia keskusteluja. Hyvin on täällä keskusteltu viisuista ja muustakin niin tuolloin kuin nykyäänkin. Vaikka käyttäjäkunta onkin vaihtunut, monet vuosina 2004-2006 aktiiviset nimimerkit ovat nykyisin joko lähes tai täysin täältä kadonneet, on heitä korvaamaan saatu uutta, uuden sukupolven kuppilalaistoa heitä korvaamaan. Onhan se nyt täysin ymmärrettävää, että 12 vuodessa tekijät ovat vaihtuneet, mutta hienoa on, että foorumi on säilynyt.

Itselläni elämässä sai alkunsa aivan uusi suunta vajaat seitsemän vuotta sitten. Tuota ennen elämässäni ei ollut ketään, jonka kanssa olisin saanut keskustella viisuista, ja vaikka tuolloin en vielä ollutkaan juuri perehtynyt vanhaan viisuhistoriaan enkä katsonut muiden maiden kuin Suomen karsintoja, luulin oikeasti, että Suomesta ei minua suurempia viisufaneja löytyisi. Sitten kun tämän sivuston olemassaolon tajusin, sain todeta olevani väärässä. Täältä sitten minulla viisut muuttuivat kunnolla fanituksen kohteesta elämäntavaksi, jo vuodesta 2009 olen käynyt täällä käytännössä päivittäin, ellen ole ollut matkoilla tai ole ollut muuta vastaavaa estettä. Käytännössä aina, kun olen mennyt netiin surffaamaan, on tässä ollut sivusto, joka on ollut pakko käydä tarkistamassa. Tämä onkin aikamoista, ennen kuppilaa olin kyllä väliaikaisesti löytänyt itselleni netistä muita väliaikaisia suosikkisivuja, mutta varmastikaan yhdelläkään toisella en ole viihtynyt näin intensiivisesti näin pitkään. Kuppilan myötä olen kiinnostunut kunnolla myös vanhasta viisuhistoriasta (mistä erityiskiitos ihanalle Viisula-projektille :peukku: ) sekä alkanut seuraamaan lähes kaikkien maiden karsintoja (mistä taas kiitos WATW-kilpailuille, jotka ovat samalla yksi konkreettinen esimerkki tuosta, kuinka hieman tuoreemman sukupolven kuppilalaiset ovat vieneet foorumia hyvin eteenpäin :peukku: ).

Lähes seitsenvuotinen aktiivinen kuppilaura ja lähes 12 000 jälkeen jätettyä viestiä tuskin olisivat koskaan toteutuneet, ellei tämä foorumi olisi aidosti innostanut mukaansa. :joojoo:

Onneksi olkoon rakas Viisukuppila, toivottavasti saamme nauttia siitä vielä toiset 12 vuotta. :tapu:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viisukuppila 12 vee

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onnittelut Viisukuppilalle 12 vuoden taipaleesta, joka jatkuu toivottavasti myös seuraavatkin 12 vuotta. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Viisukuppila 12 vee

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Onneksi olkoon Viisukuppila <3 Ihanaa, että on tällainen paikka.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Viisukuppila 12 vee

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Onnea koko Kuppilalle. Hienoa, että paikka, jossa voi jakaa mielipiteitään muiden kanssa ja jakaa rakkautta viisuihin. <3
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppila 12 vee

Viesti Kirjoittaja Margot »

Siis mitä? Kuppilan 4-vuotissynttäribileethän oli suunnilleen eilen. :shock:
What color is your life?

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Viisukuppila 12 vee

Viesti Kirjoittaja toivo »

Onnea 12 -vuotiaalle kuppilalle. Itse liityin kuppilaan 2009, ja ennen sitä olin viisuharrastukseni kanssa ihan yksin. Ketään ei tuntunut kovikaan paljon kiinnostavan viisut. Kiitos kaikille kuppilaisille vuosista ja hauskoista viesteistä! :ihana:

Vastaa Viestiin