Ummikot ulkomailla

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Ummikot ulkomailla

Viesti Kirjoittaja Pete »

Olen tainnut löytää uuden lempiohjelman! :uujee: Hauskoja tyyppejä oli ainakin ensimmäisessä jaksossa. Pariskunnan miehestä tuli nimimerkki Serduchka vähän mieleen, vaikken ole häntä henkilökohtaisesti tavannutkaan. :mrgreen:
Sara Sieppi lähettää tiistaisin klo 20.00 suomalaisia elämänsä ensimmäisille ulkomaanreissuille! Ummikoille selviää vasta lentokentällä, mihin päin Eurooppaa he pääsevät kokemaan uusia elämyksiä ja kohtaamaan uusia ihmisiä! Kotimainen realitysarja. http://www.nelonen.fi/ohjelmat/ummikot-ulkomailla
Ensimmäisen jakson voi katsoa täältä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ummikot ulkomailla

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Pete kirjoitti:Pariskunnan miehestä tuli nimimerkki Serduchka vähän mieleen, vaikken ole häntä henkilökohtaisesti tavannutkaan.
En tiedä, uskallanko katsoa. :apuva:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ummikot ulkomailla

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Pete kirjoitti:Pariskunnan miehestä tuli nimimerkki Serduchka vähän mieleen, vaikken ole häntä henkilökohtaisesti tavannutkaan. :mrgreen:
Minullakin tuli! :hihi:

Ihan hauska ohjelma ensimmäisen jakson perusteella, vaikka olen vähän sellainen ihminen joka kokee myötähäpeää todella helposti. :puna: Kuitenkin esim. ensimmäisen jakson pariskunnan Unkarin vierailu oli selvästi upea elämys heille ja siitä tuli todella hyvä mieli. Sara Siepin rooli oli kyllä naurettavan pieni.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ummikot ulkomailla

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Samiasd kirjoitti:
Pete kirjoitti:Pariskunnan miehestä tuli nimimerkki Serduchka vähän mieleen, vaikken ole häntä henkilökohtaisesti tavannutkaan. :mrgreen:
Minullakin tuli! :hihi:
Kaipa mun on sitten ainakin vähän tuota ekaa jaksoa tiirailla. :shock: En tosin välitä tuosta keskenkasvuisesta äm... naisesta pätkän vertaa. Siis meinaan tuota Siepin plikkaa. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ummikot ulkomailla

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No okei, ulkonäöllisesti näin kyllä yhdennäköisyyttä vähän pariskunnan miehen kanssa, mutta persoonani on enemmänkin pariskunnan naisen oloinen. Tai no, en välttämättä just tuolla tavalla oo kreisi, mutta omalla tavallani. Ainakin kovin hillitty se pariskunnan mies.

Ohjelma sai mut myös innostumaan Budapestista kohteena. Ehkä sinne vielä joku vuosi viisumatkankin onnistuisi tekemään?

Sara Sieppi ei onneksi ollut kovin suuressa roolissa, joten pystyin sietämään häntä ja ohjelman jatkostakaan en tiedä... ehkä seuraan, ehkä en.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2680
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ummikot ulkomailla

Viesti Kirjoittaja inomu »

Tänään oli kyllä mainiot tädit Juankoskelta! :heh:
Tätä ohjelmaa katsoessa vähän harmittaa, että paljon matkailleena ei enää innostu samallalailla jokaisesta uudesta kohteesta. :/
Tai... olin kyllä noiden tätien kaltainen vieraillessani Porvoossa viime syksynä :mrgreen:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Vastaa Viestiin