Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä kausi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Happy kirjoitti:
Ozzyn suunnitelma oli nerokas
Anteeks kuinka? :rofl:
Christine olisi 100% varmuudella liittynyt heihin ja olisivat saaneet hänestä uskollisen liittolaisen, sillä hän suorastaan vihasi Coachin joukkuetta. ja kertoikin useasti mielipiteensä heistä tuolla taisteluareenalla..
Cochran sen sijaan alusta lähtien ei kuullut oikein tuohon liittoumaan, ja muutenkin kaikki tiesivät että Cochran tietää olevansa liittonsa pohjimmaisena.. ja lopulta kävikin kuin pelkäsin.. Cochran petti kaikki

Joten todella typerä veto oli, jos olisivat äänestäneet Cochranin ulos, niin mitään tälläistä ei ois tapahtunut :eiei:
No mutta onhan alkuperäinen heimo aina parempi, kuin osittain ulkopuolisista koostuva, vaikka Christine olisi kuinka vihannut alkuperäistä heimoaan, on luottamuksen kehittäminen uuteen henkilöön aina vaikeaa. Sitä paitsi ei olisi koskaan voinut tietää, kenelle Christine on lojaali ja kenelle ei - koko heimoon syntyvää suhdetta tuskin olisi tullut. Sitä paitsi Ozzyn näkökulmastahan Christine nimenomaan oli uhka - hänhän totesi KUMMANKIN vanhan pelaajan olevan vain väliaikaisia - eli Ozzyn kannaltahan tuo suunnitelma sujui täydellisen odotetusti.

Ja täytyy muistuttaa ettei heimo todellakaan tiennyt Cochranin asenteesta heitä kohtaan, koska he eivät noita haastatteluja näe. Ei Cochran missään vaiheessa kenellekään päin naamaa sanonut, että vihaa näitä. Ja yleensäkin mitä Selviytyjiin tulee niin eivät ne pohjimmaiset liitoissa aina takkia ole kääntäneet. Varsin usein joukkueet pitävät loppuun asti yhtä ilman suurempia sekoituksia itse asiassa.

Sano mitä sanot mutta Ozzyn veto oli yksi nerokkaimista koskaan Selviytyjissä - typerän rohkeaa, joka lopulta kannatti, leveilyä kyllä ja oman egon turhaa boostausta, mutta silti järkevää ja tuossa tilanteessa paras mahdollinen taktiikka. Samallahan Ozzy ansaitsi todennäköisesti muutaman äänen itselleen finaalia varten, jos sinne pääsee, koska tuollaiset "uhrauduin heimonpuolesta" tulevat väkisinkin lopussa esiin kun lojaliteetillä päätetään voittajaa.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

Eihän tuo veto voi olla nerokas jos se kääntyi loppupeleissä heitä vastaan? Jos ei olisi menty Ozzyn suunitelman mukaan niin putoaja olisi ollut Cochran, jonka Christine ois hoitanut ulos pelistä.
Ja kyllähän Keith esim epäili että Cochran saattaa vaihtaa heimoaan, kyllä toi muidenkin mielissä varmasti kävi, joten musta oli todella typerää että fyysisesti sekä henkisesti heikkoa ihmistä roikutettiin mukana, esim Elisen äänestäminenkin oli todella typerää sillä kaikki tiesivät hänen olevan lojaali heimolleen, toisinkuin Cochran

Ja sit toi Cochranin kääntyminen omaa heimoaan vasten oli täysin odotettavissa, mutta silti todella typerä temppu Coachrinilta, luuleeko hän tosissaan että Coachin joukkue ottaa hänet finaaliin? korkeintaan pelaa 7.sijasta
Mahdollisuudet Coacranilla olisi ollut vaikka mihin jos oisi pysynyt uskollisena omalle joukkueelleen.. mut eiköhän tuollainen pelitaktikka jossain vaiheessa kostaudu
Never miss a good chance to shut up.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Happy kirjoitti:Eihän tuo veto voi olla nerokas jos se kääntyi loppupeleissä heitä vastaan? Jos ei olisi menty Ozzyn suunitelman mukaan niin putoaja olisi ollut Cochran, jonka Christine ois hoitanut ulos pelistä.
Ja kyllähän Keith esim epäili että Cochran saattaa vaihtaa heimoaan, kyllä toi muidenkin mielissä varmasti kävi, joten musta oli todella typerää että fyysisesti sekä henkisesti heikkoa ihmistä roikutettiin mukana, esim Elisen äänestäminenkin oli todella typerää sillä kaikki tiesivät hänen olevan lojaali heimolleen, toisinkuin Cochran

Ja sit toi Cochranin kääntyminen omaa heimoaan vasten oli täysin odotettavissa, mutta silti todella typerä temppu Coachrinilta, luuleeko hän tosissaan että Coachin joukkue ottaa hänet finaaliin? korkeintaan pelaa 7.sijasta
Mahdollisuudet Coacranilla olisi ollut vaikka mihin jos oisi pysynyt uskollisena omalle joukkueelleen.. mut eiköhän tuollainen pelitaktikka jossain vaiheessa kostaudu
Et kai todella kutsu Harvardin käynyttä lakimiestä henkisesti heikoksi ihmiseksi. :heh: :rofl:
No mun mielestä toi taktiikka ei kääntynyt heitä vastaan - vaan Cochran kääntyi. Koska jos Cochran ois lähetetty pelastussaarelle, hän olisi todennäköisesti tippunut Christineä vastaan - tämän jälkeen kummatki heimot olis yhdessä ottanu helpon pois pudotuksessa ja laittanu Christinen ekaks kotiin, ni periaatteessa kummankaan joukkuelainen ei olis tippunu ja toisaalta ne ties että Christine on kova pelastussaarella ja tällön Ozzy ja muut ois ollu senkin jälkeen tulilinjalla koska olis ollu alakynnessä. Nythän niillä on vielä se mahdollisuus, että Cochran vielä kääntyy takasin.

Ja Cochranilta toi temppu oli ainoa järkevä mahdollisuus - omassa heimossa ainut mahdollinen sijotus on 6., koska vaikka kaikki "siniset" olis pudotettu järjestyksessä olis Cochran ollu taas se ulkopuolinen. Totta on että takkia kääntämällä ei usein etene pitkälle, mutta jos ei itse ole tekemässä päätöksiä ja muutoksia vaan peesailee niin jury toteaa finaaliin päästessä, että "peesailija, et päättäny mitään, et ainakaan voita". Eli periaatteessa voitaisiin sanoa että peli ratkeaa ihan ekoina päivinä. Voittaja on hyvin todennäkösesti jomman kumman heimon johtoon yltävä henkilö tai niiden "vasen käsi" tai vaihtoehtosesti johtajalle (yleensä mies) lähin nainen.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

Et kai todella kutsu Harvardin käynyttä lakimiestä henkisesti heikoksi ihmiseksi. :heh: :rofl:
Kaiken näkemäni perusteella.. kutsun :joojoo:
Koska jos Cochran ois lähetetty pelastussaarelle, hän olisi todennäköisesti tippunut Christineä vastaan - tämän jälkeen kummatki heimot olis yhdessä ottanu helpon pois pudotuksessa ja laittanu Christinen ekaks kotiin,
Tuskinpa Ozzyn joukkue olisi suostunut Christinea äänestään. kun varmasti tietävät että joutuisivat 6-5 alivoimaan.. lisäksi Christine ois ollut varmasti heillä messissä.

Ja Cochranilta toi temppu oli ainoa järkevä mahdollisuus - omassa heimossa ainut mahdollinen sijotus on 6., koska vaikka kaikki "siniset" olis pudotettu järjestyksessä olis Cochran ollu taas se ulkopuolinen.
Dawnhan oli Coachrinin lähin liittolainen, lisäksi Jim teki jo kerran pelisiirron pelastaakseen Coachrinin, joten varmasti ois tehnyt uudenkin jotta sais suurimman uhkansa eli Ozzyn ulos pelistä.
Ja vaikka pahimmassa skenaariossa niin 6.sija kuullostaa kyllä paremmalta kuin 7.sija vihattuna pelaajana.
Never miss a good chance to shut up.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Ei koko Ozzyn joukkue tietenkään olisi Christineä äänestänyt, mutta ei olisi tarvinnutkaan. "Siniset" Coachin johdolla olisivat ainakin ja Ozzy itse tietysti siinä olisikin jo sitten ollut se 7. ääntä. Ja mieluummin ainakin itse ottaisin riskin tulla vihatuksi takinkääntäjäksi ja samalla saisin edes pienet mahdollisuudet miljoonaan kuin ottaisin varman 6. sijan. Peli on peliä, jos joku siitä alkaa vihaamaan niin tekee sen sitten pikkumaisuuttaan. Mun mielestä takinkäännöt kuuluu hommaan - ei kai kukaan tosissaan tuonne lähde ystäviä etsimään ja kokemusta hakemaan. Mä ainakin henk. koht. puukottaisin kaikkia selkään niin paljon ku lystää, jos se olisi järkevää ja jos sillä saisin miljoonan. Ja mun mielestä Cochran ei ole millään tavalla osoittanut henkistä heikkoutta, fyysistä kyllä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ei koko Ozzyn joukkue tietenkään olisi Christineä äänestänyt, mutta ei olisi tarvinnutkaan. "Siniset" Coachin johdolla olisivat ainakin ja Ozzy itse tietysti siinä olisikin jo sitten ollut se 7. ääntä.
Tuskinpa Ozzy olisi nyt Christinea äänestänyt jos hän olisi ollut heidän liittoumassaan? :heh:
Mun mielestä takinkäännöt kuuluu hommaan - ei kai kukaan tosissaan tuonne lähde ystäviä etsimään ja kokemusta hakemaan. Mä ainakin henk. koht. puukottaisin kaikkia selkään niin paljon ku lystää, jos se olisi järkevää ja jos sillä saisin miljoonan.
Toki kaikenlaiset kieroilut ja selkäänpuukotukset ilman muuta kuuluu pelin henkeen. mutta oliko tuo Cohcranin loikkaus nyt niin suuri takinkääntö yms? teki tuon vaan pelkkää pelkurimaisuuttaan ja nyt vahvistettiin se että loppukausi tulee varmasti olemaan todella tylsää katsottavaa, toivon olevani toki väärässä!
Ja parasta näissä selkäänpuukotuksissa on että jos pelaaja on itse suunitellut sitä tarkoin, ja lopulta onnistuu suunitelmasssaan niin se on viihdettä.. mutta Cochran ei taktikoinut itse mitään.. lähinnä Coach ohjaili tätä ressukkaa :roll:
Peli olisi pysynyt jännittävämpänä jos Cochran olisi pysynyt joukkueessaan, esim oltais saatu noi arpakivet tohon heimoneuvostoon ja kuka tahansa ois voinu pudota!
Linkki 4.kauteen jossa tää oli käytössä:
Never miss a good chance to shut up.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Kyllä Cochran sitä oli jo pidempään suunnitellut mm. alkukaudesta ja hautonut mielessään, että ei hän täysin Coachin ohjailtavana ollut. Mun mielestä arpapeli on surkea tapa päättää putoaja - tuo kyllä jännitystä, mutta suoraan sanottuna on epäreily. En minä haluaisi menettää miljoonaani tuurin takia.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mun mielestä tää on ehdottomasti yks huonoimmista Selviytyjät-kausista ikinä! Lähestulkoon kaikilla mittareilla.

Niin ja tuossa heimoneuvostossa, kun Cochran "kääntyi", niin jos äänet olisivat menneet tasan, niin nämä ääniä saaneet olisivat saaneet koskemattomuuden ja kaikki muut olisivat joutuneet valitsemaan arvalla yhden kiven. Onneksi tosi harvoin menee arpapeliksi. Ei kukaan halua vaarantaa omaa paikkaansa, niin yleensä aina joku on kahden vaiheilla ja kääntyy.

Mutta niille, jotka miettivät jaksaako Selvityjiä enää seurata, niin kyllä mä silti suosittelen. Hyvää settiä tulossa tulevilla kausilla ;)
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

^^
Mitä? Nyt haluan kyllä perusteita tuohon ensimmäiseen. Kyllä tämä ainakin viime kauden ennustettavan ja tylsän kauden voittaa mennen tullen!?^ :eeek:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Colby »

En voi perustella mielipidettäni spoilaamatta loppukauden kulkua, joten perustelen siltä osin, kun voin:
Asetelma tuoda taas 2 konkaria ottamaan mittaa toisistaan oli jo edellisellä kaudella mielestäni väsynyt idea. Ja kun vielä kyseessä oli tällä kertaa Coach ja Ozzy, niin... BOOOOORING! Ja kilpailijajoukko kokonaisuudessaan todella tylsä! Eikä tuo Redemption Island -kuvio tällaisenaan tuo ainakaan mun mielestä mitään lisämielenkiintoa.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

Samaa mieltä, tää on kyl tosi tylsä ja surkee kausi, on kyllä yks huonoimmista kausista ikinä yhdessä Fiji ja Nicaragua-kausien kanssa :joojoo:
Viimejaksossa lähti pojat, ja tässä jaksossa tytöt kotia.. olis ees Whitney voittanut tuossa heimoneuvostossa tuon yllätyskoskemattomuuden niin oltais saatu edes jotain jännitystä peliin..
Mutta niille, jotka miettivät jaksaako Selvityjiä enää seurata, niin kyllä mä silti suosittelen. Hyvää settiä tulossa tulevilla kausilla ;)
Yes, varsinkin kaudet 25,26&27 ovat todella mielenkiintoisia :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Colby kirjoitti:En voi perustella mielipidettäni spoilaamatta loppukauden kulkua, joten perustelen siltä osin, kun voin:
Asetelma tuoda taas 2 konkaria ottamaan mittaa toisistaan oli jo edellisellä kaudella mielestäni väsynyt idea. Ja kun vielä kyseessä oli tällä kertaa Coach ja Ozzy, niin... BOOOOORING! Ja kilpailijajoukko kokonaisuudessaan todella tylsä! Eikä tuo Redemption Island -kuvio tällaisenaan tuo ainakaan mun mielestä mitään lisämielenkiintoa.
Oi ei, eli tämä siis tarkoittaa että Coach voittaa.... :roll:
Toivottavasti ei sentään.... :eiei:
Samaa mieltä kyllä tuosta kahden konkarin tuomisesta ja Redemption Island ei tällaisena toimikaan...
Sen takia siitä vissiin luovuttiinkin tämän kauden jälkeen, jos oikein muistan lukeneeni. (Sori, jos joku tämän ottaa spoilerina, koska eihän se sitä oikeastaan ole..)

Tuotannon puolesta näihin tylsiin paikkoihin on ainakin reagoitu hyvin, kun kyseessä on selvät päätökset (tämä ja eilinen pudotus), niin laitetaan samaan jaksoon tuplapudotus, niin päästään niistä "selvistä putoajista" heti eroon.
Mun mielestä oli kyllä naurettavaa, etteivät Cochran, Albert ja Sophie äänestäneet Ednaa ulos - tai mielummin vaikkapa Coachia, koska näkeehän nyt idioottikin, että kuka sitä johtajan paikkaa pitää hallussaan.
Ja Coach ottaa finaaliin, jos saa valita niin Ednan ja Sophien, jolloin hän itse voittaa.

Se, mistä olen tyytyväinen on tämän kauden naiset! Todella vahvoja (henkisesti ja fyysisesti) - en muista aiemmin nähneeni kautta jolloin naiset dominoisivat näin selvästi kaikkia yksilökoskemattomuuksia! Sophie voitti tänään kahdesti putkeen ja eilen oli hyvin lähellä voittoa, Dawn voitti kerran yksilökoskemattomuuden (okei silloin naisen oli pakkokin voittaa...) ja kerran heimolleen koskemattomuuden, Whitney voitti yhden koskemattomuuden. Tämän lisäksi Christine jyräsi alleen lukuisia pelaajia pelastussaarella. Ei voi kun toivoa että Christine palaa kilpailuun jollain tulevista kausista, mahtava pelaaja!

Tällä hetkellä suosikkejani ovat pelastussaaren naiset Dawn & Whitney, varsinkin Whitney - joka on henkisesti ja fyysisesti osoittanut vahvuutensa, sekä lisäksi ollut suorapuheinen, mutta järkevä. Näkemykseni Cochraniin sen sijaan on muuttunut, lähinnä sillä perusteella, ettei hänell tänään ollut rohkeutta lähteä mukaan Ednan poisäänestämiseen, vaikkakin se johtaa siihen, että hänet melko varmasti pudotetaan seuraavana.

Jos täytyy loppukauden tuloksia arvella, niin arvatenkin putoajat ovat yllätyksettömiä: Cochran, Brandon, Rick, Albert... ja sitten kaikki nämä voittanut Ozzy palaa - vain pudotakseen suoraan (tai sitten ennen Albertin putoamista). Finaalissa mittelevät Sophie, Edna ja Coach joka voittaa ja poistuu "Pysyvästi selviytyjistä, koska lohikäärmemies on saavuttanut tavoitteensa" - olisipa surkea lopetus muuten (ainakin tähän viikkoon asti) hyvälle kaudelle.

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Axell »

Selviytyjien 24. kausi starttaa 11. päivä kuluvaa kuuta maikkarila kello 21.
http://www.mtv.fi/selviytyjat/

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ihanaa kun Colton sai ansionsa mukaan :rofl:
Iha kamala tyyppi.. okei oliha hänessä viihdearvoo mutta toi Christinan pilkkaaminen meni kyllä aivan yli häneltä sekä Alicialta

Muuten hyvä kausi ollut, eka jakso toi kyllä BBn mieleen mikä oli ihan fresh, mut onneks nyt on kuitenkin palattu tuttuun ja hyvään kaavaan :peukku:
Pelaajat ovat ihan kahjoja, varsinkin alussa se miestenjoukkue joka suostui vapaaehtoisesti heimoneuvostoon :rofl:


Suosikkini on Kim sekä Chelsea.. Aliciasta myös pidän jollain oudolla tavalla
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Happy kirjoitti:Aliciasta myös pidän jollain oudolla tavalla
Hienoa! :tapu: Et taida ollakaan mikään "saamelainen"! ;) :peukku:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

Joo en taida.
Törkee bits!! :heh:

Mut joo hyvä kaus ollut tää Oneworld, Kim on ihanku naispuolinen Boston Rob, kieroilee ja pyörittää koko jengiä miten lystää ja kaikki ovat hänen pelinappuloinaan :peukku:
Kyl menee pelaajana mulla kolmen all-time suosikin joukkoon Stephenien ja Robin kanssa :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Colby »

Kim on yks mun suurimmista Survivor-inhokeista ikinä! Suorastaan vihaan! Yäk! One World ei kyllä ollut kummoinen kausi mielestäni. Idea ihan hauska ja mielenkiintoinen, mutta ehkä ne on vaan noi kilpailijat, jotka ei ole tarpeeksi mielenkiintoisia.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

"Blinsides are always fun" - Kat :rofl: joo toki.. :hihi:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja mpappa »

:heh: Kat :heh:
Love shine a light

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

Abimaria :ihana: :heh:
On kyl yks viihdyttävimmistä pelaajista pitkään aikaan :tapu:


On kyl ollu hyvä kausi.. peittoaa menneen tullen neljä edellistä kautta
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Olen tätä nyt Suomessa pyörivää kauttaa katsellut silloin tällöin ja tänään oli kyllä poikkeuksellisen kiinnostava jakso. Taktikointia oli koko rahan edestä ja heimoneuvostossa vaihdeltiin 'Immunity idolia' puolin ja toisin -jollaista en muista koskaan ennen nähneeni- ja lopulta ulos lempattu poliisinainen oli ihan pöllämystynyt pudotuksestaan, kun luuli kontrolloivansa kisan tätä vaihetta! :rofl: :peukku: Toinen poliisi, Tony, lienee yksi parhaita kilpailijoita sarjassa koskaan.
Joo ja onhan "hyvin vuorattu" Morgan (McLeod) myös pitänyt omalta osaltaan kiinnostusta yllä tähän kauteen! :mrgreen: :puna:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kausi 28 on kyllä selvästi paras kausi koskaan, draamaa, käänteitä ja selkäänpuukotuksia on niin paljon että ei osaa edes odottaakaan <3
Tony taitaa myös olla ykkössuosikkini koko sarjan historiassa :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Spencer sitten meni tippumaan viimeksi, juuri ennen kolmen kärkeä. Hävisi vielä täpärästi koskemattomuushaasteenkin. Oli suosikkini niin pelityylillisesti kuin ulkonäöllisesti. :kuolaus:

Finaalikaksikko on mitä luultavimmin Tony ja Kass sillä oletuksella, että Tony voittaa koskemattomuuden. Voittajaa näistä kahdesta ei sitten tarvitsekaan enää arvuutella. Tylsä kausi, jolla Tony saa kaiken haluamansa tekemättä loppujen lopuksi paljon p*skaakaan. :rullaati: Spencer oli oikeastaan Kassin ohella kauden ainoa pelaaja, joka pystyi pistämään Tonylle kampoihin.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä ka

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ihan huikee kausi ja oli upeeta että Woo otti Tonyn finaalin kanssaan, Kass&Woo finaalissa olis ollut tosi laimea lopetus kaudelle..
Se että Woo otti Tonyn finaalin osoitti että tällä oli munaa, joten saamme tällä kaudella hyvän voittajan oli se kumpi tahansa :peukku:


---------------
Ja hööh ikävän sävytteisiä uutisia

http://www.mesta.net/selviytyjat-tahtea ... sapidosta/
Never miss a good chance to shut up.

Vastaa Viestiin