Modern Family

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Modern Family

Viesti Kirjoittaja entropia »

Modern Family on USA:ssa viime vuonna alkanut komedia, jossa seurataan kolmen toisilleen sukua olevan perheen elämää. On homoadoptioperhe, normaalilta vaikuttava ydinperhe ja uusioperhe. Onko kukaan katsonut? Itse en muista, milloin viimeksi olen jäänyt näin pahasti johokin sarjaan koukkuun. :ihana:

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja Colby »

Tällä hetkellä pyörivien komediasarjojen parhaimmistoa, ehdottomasti. Mukavan erilainen ja kaikki hahmot ihan loistavia, eikä voi sanoa ketään suosikkia! Tästähän tuli pilottijakso maikkarilla joskus alkuvuodesta. Tsekkasin silloin, enkä ollut ihan täysin vakuuttunut vielä, mutta kesällä katselin pari jaksoa lisää ja hetken päästä olikin jo koko eka kausi katsottu. Tulis nyt vaan ohjelmistoon Suomessakin, niin vois kattoa ekan kauden vaikka uudelleen!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mulla oli vähän sama juttu, että en siitä pilotista heti innostunu, mutta sitten kun oli pari jaksoo kattonu ja hahmot oli tullu tutuiksi, niin sarja vei mukanaan.

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja escan »

Todella harmi, ettei sarja näy Suomen kanavilla! Hauska idea, ja ensimmäinen kausi oli ainakin onnistunut :)

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja Ate »

Tämä erittäin lupaavalta kuulostava sarja alkaa siis tänään MTV3 klo 22.35 :peukku:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Vihdoinkin :tuuletus: Pulmusten Bundy <3 Ihan parhaat näyttelijät.
LOBODA

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

IIIH!!! Jes! :surrur: Puumanaisen vanhalle, hyvälle paikalle. Big shoes to fill! :draamaa:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Tää on niin hyvä. Yhtä hyvä kun (still) Cougar Town. Manny ja Gloria <3
LOBODA

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja entropia »

Vois tänään katsoo viimeset 4 jaksoo toisesta kaudesta. Kolmas kausi on tulossa syksyllä. :surrur:

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Tänpäivänen jakso oli hauskin ikinä! :rofl: :rofl: Itkunauroin suupielet korvissa varmaan puolet jaksosta. :repeilee:
Varsinkin Glorian ja Clairen ja Philin kohtaaminen oli niin uskomaton, että en saanut pidettyä edes silmiä auki kun nauratti niin paljon. :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Helkuta mä olen niin jäljessä tästä kolmannest kaudesta oon kattonut vaan premierin. Ja täykkäreistäkään en oo kattonut ees sitä.
LOBODA

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Minä luulin, että ne teinitytöt olisivat suht saman ikäisiä, mutta tämä Haley on syntynyt 1990 ja alex 1998!
Toinen siis 22v ja toinen 14v :shock: Aika moinen ikäero, vaikka ei sitä huomaakkaan.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja Pete »

En tätä koskaan telkkarista katsonut, mutta nyt Netflixin kautta olen jäänyt koukkuun. Onneksi on vielä kolme kautta katsomatta. :mrgreen: Vieläkö tätä muuten tehdään?
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja Colby »

Pete kirjoitti:En tätä koskaan telkkarista katsonut, mutta nyt Netflixin kautta olen jäänyt koukkuun. Onneksi on vielä kolme kautta katsomatta. :mrgreen: Vieläkö tätä muuten tehdään?
Sarjaa tehdään edelleen, mutta viimeisin kausi ei jäänyt mulle mieleen mitenkään erityisen hyvänä. Oli joitain hyviä hetkiä, mutta toisinaan tuntui, että monista hahmoista tehtiin entistä tyhmempiä. Aiemmin sellainen sympaattinen hölmöys oli hauskaa, mutta liika on liikaa.

Ehdottomia suosikkijaksojani koko sarjan historiassa on se, missä Lily ilmoittaa olevansa gay ja Cam & Mitchell yrittävät tutustuttaa heitä vietnamilaiseen kulttuuriin :heh:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Modern Family

Viesti Kirjoittaja Pete »

Nyt on tullut katsottua loputkin kaudet. Viimeinen kausi ei tosiaan ollut ehkä komiikan puolelta edellisten tasolla, mutta toisaalta sisarussuhteiden käsittely oli useassa jaksossa koskettavaa.

Nyt pitää sitten etsiä kaikki mahdolliset koosteet pilalle menneistä otoksista. :mrgreen:

Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin