Tähdet tähdet

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Olen tyytyväinen ainoastaan siitä seikasta että Sillanpää toivoi Lauran voittoa :heh: Ja toisin kävi jälleen se taitavampi ja lähempänä kansainvälistä tasoa oleva esiintyjä jäi toiseksi :draamaa: Ilmeisesti tämä formaatti vaatii haarojen väliin vähän enemmän tavaraa jotta voittaminen on ylipäätään mahdollista :peukku:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^No siis Waltterihan on omassa lajissaan kansainvälisellä tasolla. Lauraa persoonana moni tuntuu inhoavan niin ettei laulua kuulla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Väärin päin meni, harmi. Lauran The Power Of Love oli illan huippukohta! :ihana:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Rousku kirjoitti:^No siis Waltterihan on omassa lajissaan kansainvälisellä tasolla. Lauraa persoonana moni tuntuu inhoavan niin ettei laulua kuulla.
en tiedä kuinka suuri "tähti" hän on omassa lajissaan mutta tänään oli kuulevinani "nuotinvierestä" laulamista juuri sen biisin aikana mikä sai Sillanpään valitsemaan hänet esiintymään stadikalle :heh: Ei kaiketi pitäisi olla mahdollista noinkin koulutetulle äänelle :mitvit: Laura oli illan tähti viimeisen biisin jälkeen aivan kuin Diandra viimevuonna :draamaa:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Happy »

aj1964 kirjoitti:Laura oli illan tähti viimeisen biisin jälkeen aivan kuin Diandra viimevuonna :draamaa:
Samaa mieltä, tänä vuonna tapahtui sama vääryys kuin edellisvuotenakin
Ainoa mitä Diandra ja Laura olisivat ansainneet noin huikean esitysen jälkeen niin = voitto, sillä itselläni tuli ainakin kylmät väreet toista vuotta putkeen finaalin viimeisen esityksen ansiosta :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Laura oli mielestäni ylivoimaisesti paras ja nimenomaan monipuolisin laulaja, mainittiinpa jopa kansainväsisen tason laulajaksi, eikä perusteetta.

Waltterin oopperatyyli ja Jarkon hevikiekaisut rokotti muuten hyviä esityksiä, eihän nämäkään herrat huonoja olleet.

Taitaa tässäkin näkyä naisäänestäjien ylivalta, kun loppujaksot noudatti jo viimevuodelta tuttua kaavaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oliskos muuten jo tietoa, järjestetäänkö Tähdet, Tähdet tänä keväänä? Kovin hiljaiselta vaikutti google-haun perusteella...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

carcrash
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Huhti 2014, 17:51

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja carcrash »

Ohjelma palaa syksyllä:

http://www.mtv.fi/tahdettahdet

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

:tapu: Hiphei, hyviä uutisia. Toivottavasti Suomesta löytyy vielä hyviä esiintyjiä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ehdin jo ihmetellä, että miten pitkään ne oikein panttaa tämän vuoden kilpailijoiden julkistusta ja onko ohjelma kovinkin myöhäisessä syksyssä kun kilpailijoita ei ole vielä julkistettu. Maikkarin sivuilla (yo. linkin takaa) oli kuitenkin nyt tietoa, että kilpailijat julkistetaan puolilta päivin tiistaina 23.8 ja ohjelma alkaa 2.10.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Ja tässä he ovat!. Ei ihan minun mieleeni ollut tuo kokoonpano. Benjaminin mukanaolo kuitenkin korvaa kaiken. :rakkaus:

1st Benjamin <3
-iso v'äli-
2nd Luttisen Essi ja Eini
3rd ja muut... v
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Näyttääpä itse asiassa aika lupaavalta! Tämä tarkoittanee, että täytyy taas pitkästä aikaa alkaa panna TV päälle. Essiä odotan eniten.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Mikko Alatalo. :uujee: Eini. <3

Olen suuri Mikko Alatalo ihailia. Hieno artisti, joka on tehnyt kaiken näköisiä biisejä.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mikko Alatalo
Evelina
Arttu Wiskari
Johanna Försti
Antti Ketonen
Eini
Benjamin Peltonen
Essi Luttinen
Pete Parkkonen

Ei niin mielenkiintoinen lista kuin parina edellisenä vuonna, mutta annetaan tilaisuus yrittää...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Äkkiseltään:
Johanna Försti - tuntuu päihittämättömältä ... mutta ei ole kovin hyvä liikkumaan, mutta niin ansaitsisi aseman tähtitaivaalla!

Pete Parkkonen voi monestakin syystä olla vahvoilla - naisäänet, hyvä laulaja, hyvä tanssija ja liikkuja, karsimaattinen.

Benjamin Peltonen - jos oikeasti laulaa livenä edes sen verran hyvin kuin muutamalta youtube-viedolta vaikuttaa niin saattaa yllättää ne jotka ovat leimanneet sen turhaksi levy-yhtiömarionetiksi. Hyvä tanssija ja lavaesiintyjä ainakin on ja teinisuosio on valtava.

Essi Luttinen - jos laulaa muutakin kuin oopperaa muutenkin kuin oopperana niin tottakai voi olla vahvoilla.

Artti Wiskari - saattaa yltää oikeilla biisivalinnoilla parempaan kuin uskoisi ja on sympaattinen.

Antti Ketonen - Neljänsuoralla paljon faneja.

Eini - parantanut UMKn perusteella lauluaan, mutten tiiä sitten kuitenkaan ...

Evelina - täydellinen kysymysmerkki.

Mikko Alatalo - Alatalo sopisi Vain Elämään, sillä on hienoja biisejä, mutta en jaksa uskoa nyt Mikkoon tässä ohjelmassa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Johanna Förstin voisin kuvitella olevan kovilla. Hän on monipuolinen ja lahjakas laulaja. On myös esittänyt monen eri genren kappaleita. Eveliinan olen myös kuullut esittävän monenlaisia kappaleita.

Kummankaan esiintymis/tanssitaidoista en tiedä. :mitvit:

Uskon Peten olevan kauden yllättäjä. :peukku:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Ensin tuli kieltämättä sellainen b-jengi tunnelma eli onko parhaat jo loppuneet, mutta ei pidä antaa ennakkoluulojen voittaa, annetaan jokaiselle mahdollisuus näyttää, että olen väärässä, toivottavasti olen.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mikko Alatalo
Huikeita biisejä 80-luvulla .. toivottavasti on iskussa.. ja toivottavasti ei mee huonon huumorin puolelle sit Mikon esitykset..

Evelina
Yks suosikkiartisteistani.. pidän tyylistä. joten jees että on piristämässä porukkaa

Arttu Wiskari
Artun biisit ihan kivoja, mut artistina tai persoonana en ole niin innoissani.. toivottavasti yllättää positiivisesti

Eini
Ööh tuota, pakkoko Einiä on tässäkin formaatissa kestää :rofl:
Toivottavasti Einikin yllättää monipuolisuudellaan.. nyt hänestä on vaan saanut kulahtaneen vaikutelman

Essi Luttinen
Olin ihan että kuka hän on?? Mut nyt tuli tarkistettua.. niin UMK:n huumoripläjäyshän tämä..
Ehkä jopa pahempi camp acca kuin Eini.. .. mut kyllä mä Essistä oon ihan innoissani .. ehkä :heh:

Benjamin Peltonen
Suosikkiartistejani, hyviä biisejä ja viimeaikoina on ihan oppinut laulamaankin, joten tosi jees että on mukana ja toivottavasti näyttää taitonsa tässä ohjelmassa :peukku:


Pete Parkkonen
Mitä minä sanoin- on kyl niin huikee biisi, että kiva että on mukana! Varmasti osaa heittäytyä ja eläytyä. Pete tais olla Idolsissa suurimpia inhokkejani koskaan :heh:

Johanna Försti... Antti Ketonen
Ööh tuota, keitä he ovat? :mitvit:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20383
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Wiskarin takia vaivaudun ruudun ääreen seuraamaan ohjelmaa, joka ei viime kaudella pahemmin kiinnostanut.
Got a fire and a country heart 🔥

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja lilja »

Tähdet tähdet on ollut mun suosikkiohjelmia. Ainoa valituksen aihe on pudotuskilpailu, mielellään katselisi kaikilta osallistujilta kaikki tyylilajit.

Tällä kertaa mukana on kolme keistä en tiedä etukäteen yhtään mitään: Evelina, Benjamin ja Essi. Näistä toivon Evelinan ja/tai Benjaminin yllättävän meidät vanhemmatkin katsojat. Ei teini-idoleitten tarvitse olla osaamattomia.

Antti Ketonenkin on sen verran vieras, etten osaa lainkaan arvella miten tällaisen ohjelmaan sopii. Lauluääni on miellyttävä ja fanipohjaa meissä tv-katseluikäisissä runsaasti.

Arttu ja Mikko, molemmat ovat hyviä omillaan, mutta pystyvätkö heittäytymään vieraisiin saappaisiin muutoin kuin heittämällä (huonoksi) huumoriksi.

Pete Parkkosen laulutaidoista mulla on huonoja kokemuksia, Idolsissa taisi saada sydämiä näyttävillä hiuksillaan. On voinut tietysti parantaa ja hiuksiahan miehellä on edelleen.

Johanna on taitava ja Einillä on asenne kohdillaan :peukku:

carcrash
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Huhti 2014, 17:51

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja carcrash »

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/tahde ... aa/6092076

Nämä kappaleet kuullaan Tähdet, tähdet -avausjaksossa:

Arttu Wiskari: Bad Romance – Lady Gaga

Johanna Försti: Roar – Kate Perry

Mikko Alatalo: Rannalle – TCT

Essi Luttinen: Only Girl – Rihanna

Benjamin: Don’t You Worry Child – Swedish House Mafia

Eini: Madafakin darra – Roope Salminen & Koirat

Antti Ketonen: Wake Me Up – Avicii

Evelina: Chandelier – Sia

Pete Parkkonen: Uptown Funk – Mark Ronson

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onneksi en katso tätä. Jää näkemättä Wiskarin Lady Gaga ja Alatalon TCT. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

lilja kirjoitti: Tällä kertaa mukana on kolme keistä en tiedä etukäteen yhtään mitään: Evelina, Benjamin ja Essi.
Essi, ks. http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/2015- ... 10213.html.

Mikä tämän ensimmäisen jakson teemagenre oikein on? En noista biiseistä hahmota.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Rousku kirjoitti:Mikä tämän ensimmäisen jakson teemagenre oikein on? En noista biiseistä hahmota.
Isoja kansainvälisiä hittejä, paitsi niille, jotka ei osaa englantia? :mitvit:

carcrash
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Huhti 2014, 17:51

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja carcrash »

Rousku kirjoitti:

Mikä tämän ensimmäisen jakson teemagenre oikein on? En noista biiseistä hahmota.
Tanssipop näytti olevan se genre

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Sian Chandelier ei ole tanssipoppia nähnytkään. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Opera Skaala revittelee! :peukku:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Oli kyllä todella laimea ilta. Ainoastaan Benjamin (tietty <3 ) jäi mieleen positiivisesti. Tässä järkkä illan esityksistä ->

01. Benjamin

02. Antti Ketonen
03. Arttu Wiskari
04. Mikko Alatalo

05. Pete Parkkonen
06. Eini

07. Essi Luttinen
08. Evelina
09. Johanna Försti
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Parhaimmasta heikoimpaan.

Arttu Wiskari: Bad Romance – Lady Gaga
Loistava. Vaatii vielä vähän enemmän taitoa vetää täysin burleskiksi farssiksi ja hallita silti suvereenisti täysin lavaa, niin ettei vaikutelma ole kesätetterimainen jarisillanpää kultahaalarissa ja heiluvasa peruukissa. Karismaattinen. Arttu laulaa hyvin. Verka Serdutchka-asu oli mahtava, lisäksi. Olen tämän perusteella niin Artun kelkassa!

Pete Parkkonen: Uptown Funk – Mark Ronson
Tiukka, upea, ammattimainen esitys. Pete euroviisuihin!

Evelina: Chandelier – Sia
Hieno laulaja. Mahtavaa että tällainen nuori nainen laulaa näin hyvin kaikkien *ohutäänisten* muiden nuorten naislaulajien keskellä. JOs olisi ollut ulkoisestikin vähemmän Sia niin olisi ollut vieläkin parempi.

Eini: Madafakin darra – Roope Salminen & Koirat
Eini on tähti ja täysin uskottava ja mahtava. Paljon uskottavampi kuin tissiposki Roope Salminen itse.

Essi Luttinen: Only Girl – Rihanna

Ei täysin lähtenyt, mutta odotan kovasti että irtoaa enemmän vielä Nina Hagen-tyyppiseksi crosasiluksi. Ja odotan myös, että laulaa ilman oopperamaneereitakin.

Johanna Försti: Roar – Kate Perry
Hyvin laulettu, muutoin jäi vaisuksi.

Mikko Alatalo: Rannalle – TCT
Täyttä suomilistojen bilepoppiräppiä aidosti kiusallisena eikä silleen kyynisen ironisesti kuten nämä Teflon Brothers typpiset hipsteribändit vetävät.

Antti Ketonen: Wake Me Up – Avicii
Limaisen oloinen kaveri, joka ei laulanut kovin hyvin, mutta liikkui ihan kivasti.

Benjamin: Don’t You Worry Child – Swedish House Mafia
Jurekin häpeämättömät kehut kaupattavallae levy-yhtiöartistille eivät pelasta sitä, että heikoin lenkki.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En tiedä, johtuiko sitten siitä, etten tuntenut biisejä ennakkoon (poikkeuksena Chandelier, kiitos Saara Aallon X Factor-vedon), niin pidin melkein kaikista esityksistä. Eveliinan veto kuulosti mahtavalta vaikeasta biisistä, eikä kalvennut Saaran vedon rinnalla. Mikolla oli ehkä laiskanpulskein esitys, eikä Johanna Förstikään tuntunut kovin kummoiselta. Esiintyjätkään eivät ole mulle ennestään niin tuttuja, Mikkoa, Einiä ja Essi Luttista lukuunottamatta. Mikolla on tukevin ennakkomaine ja onko tämä sitten kilpailun kannalta etu vai taakka, se jää nähtäväksi...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin