Hammaslääkäripulina

La dolce vita - Keskustelu työstä, opiskelusta ja harrastuksista

Valvoja: Timoteus

Re: Hammaslääkäripulina

ViestiKirjoittaja Hazard » 04 Marras 2016, 21:11

^ En voikaan, mutta käsittääkseni toisella kerralla siinä ei pitäisi olla tuntoa. Näin lääkärini sanoi. Itsehän pelkäsin kuollakseni mennä juurihoitoon, mutta se ei ainakaan minun kohdallani ollut niin paha mitä luulin. Totta tuokin, että joissain tilanteissa hammas ei välttämättä täysin puudu.
Rakas we are still fine
Hazard
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Happy » 06 Marras 2016, 14:59

En sanoisi että mulla olis alhainen kivunsietokyky jos tulehtuneen hampaan repiminen irti ei edes tuntunut paljon missään.. masokistisella tavalla jopa nautin siitä :shock:

Muutenkin elämäni ensimmäiset 3 hammaslääkäritoimenpidettä olivat aika kivuttomia..
pari juurihoitokertaa olivat vaan helvettiä ja sekin kipu oli turhaan koettu koska se hammas on nyt jokatapauksessa poiss :heh:
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Aintsu » 07 Marras 2016, 12:18

Hazard kirjoitti:Tämän lisäksi olin harjaamatta hampaat jopa puoli vuotta(!) putkeen.

:shock: No onneksi olet parantanut tapasi! Suuhygienia on tärkeää.
Tittidiididi!
Aintsu
Press
Press

ViestiKirjoittaja viisufani486 » 23 Marras 2016, 21:56

Kävin hammas lääkäris tos puol vuot sitte ja se pirun ukko sano et oli mukamas jotani reikii :puna: :puna: vaik ei kyl hampaat tuntunu yhtää reikäsiltä,,??? :eiei: no sit porattiin pari kertaa ja piru et voi sattuu ku ei puurutus olluna vielä kohillaan :shock: :shock: :shock:

No siinähä sitte vartottii hetki jos toinenkin (radiosta tuli kaija koota!!! :ihana: ) ja sitte saatii hampit porattuu :eeek:
viisufani486
Alaikäinen
Alaikäinen

ViestiKirjoittaja Wilson » 06 Tammi 2017, 09:47

Kävin taas hammaslääkärillä (3 kertaa vuodessa olen melkein aina käynyt kun on niin paljon hammaskiveä, 1 kerran hampaiden tarkistus ja 2 kertaa hammaskiven poisto vuodessa)
Ei ollut reikiä mutta hän vaihtoi vanhan hammaspaikkausen uuteen. En halua puudutuksen vaan ihan hyvin kestän kun porataan. Olen niin monta vuotta käynyt hänen luona niin luotan täysin häneen.
Maanantaina uudestaan sitten on hammaskiven poisto.
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Rousku » 11 Tammi 2017, 19:44

Suuni on vielä hammaslääkärikäynnin jäljiltä hieman puuduksissa, mutta yritän silti syödä kun on "jo" nälkä (söin viimeksi kymmenen tuntia sitten). En ole tiennytkään, että puudutus puuduttaa myös makuhermot: en maista oikealla puolella suuta mitään.
Rise, angel, shine, love!
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Pulina