Ojdå! Haloo Helsingistä puhetta taas. Uusi sinkku
Hulluuden Highway pärähti juuri Spotifyyn ja vitsit mikä biisi! Niin taattua tuhtia Haloo Helsingin voimaantumisanthemia! Kertsi on suorastaa korniuden korni, mutta elämähän on. Haha. Aattelin että oispa ihanaa jos Haloo Helsinki siirtyisi selvästi rockimpaa soundiin, mutta poplinjakin toimii, oi, niin pirun hyvin.
Voi hinkupanku kun siihen Haloo Helsingin uuteen albumiin on vielä joku reilu kuukausi odottelua!
Kasimirilta on tullut myös uus sinkku
Huonoo seuraa. Ihan jeba soundeilua, itämaista rumpua ja muuta. Iskevämpi tämä on kuin mitä pari aiempaa Kasmirin biisiä. Pari päivää julkaistiin myös sannivirtaan lukeutuvan SINI YASEMIN uusi kappale
Mun kaa, joka kolisee hyvin mulle. Eipä siinä paljoo uutta vihreyttä irtoa maailmaan ja Sinin laulusaundi on kyllä siinä ja siinä, että onko se liiankin nahkeanihkeää, mutta Mun kaa on hyvä poppailu. Niiiiiiin tunnistettavaa sanailua.
Heitetään tähän loppuun vielä Antti Autio hihkutusta. Kyseessä on siis varsin tuore folkkailu meininkiä tekevä muusikko ja kovin hienosti hommat hoitaakin. Hiton sielukasta, äänenkäyttö on tosi paljon mieleeni ja sanoitukset huoliteltuja ja sisältävät hienoja mielimatkoja ties minne. Eka levy tulee ulos helmikuussa ja muutama sinkku löytyy jo vaikka sieltä Spotifystä tai tästäkin
Merkit biisi videon kera: