Latvia 2000: Brainstorm - My star

Brainstorm - My star

*****
43
47%
****
18
20%
***
10
11%
**
12
13%
*
8
9%
 
Ääniä yhteensä: 91

Avatar
Dana123
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 862
Liittynyt: 23 Touko 2011, 15:13

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Dana123 »

kome täältä
No, I can't even read the news today
cause everything reminds me of yesterday

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Pettymys. Moni oli kehunut tätä, mutta pettymykseksi silti jäi. Vaivaiset kolme tähteä Hazilta, ei sen kummempaa.
Got a fire and a country heart 🔥

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Unna »

Tämä tuo mieleen niin paljon muistoja keväältä 2000. :ihana: Ihana elämänmyönteinen, toiveikas ja iloinen kappale, esityskin aivan loistava. Olisi ehdottomasti ansainnut voiton. <3 <3 <3 <3 <3

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Näen tähden, ja niitä on viisi
:stara: :stara: :stara: :stara: :stara:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Anteeksi tykkääjät. Mutta minä olen aina inhonnut tätä. En ymmärrä miten tämä pärjäisi ja on yksi tykätyimmistä viisuista. En löydy itse tästä mitään hyvää. :eiei: *
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Suhtkoht korviinsopiva töttöröö. Minua ärsytti aivan mielipuolisesti silloin kun kuulin biisin ensi kerran euroviisuissa se, että laulajanturjake virnuili jatkuvasti biisin aikana. Kai se oli hymyilyä, mutta kumminkin batman-elokuvien jokerinaama enemmän. Miksi täytyy irvistellä koko kolmeminuuttinen, kertooko jäpikkä että hän on kiva ihminen, koska hymyilee. No ei siitä sen enemmin. Brittipoppia, jossa rokkia ja 1960-luvun kukka-ajalta on eväät nappastu.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41814
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ihan taviskappale, ja laulajan ääni on ärsyttävä, virnuilusta puhumattakaan. Kaksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Johohoo! Tätä tulee vieläkin kuunneltua joskus, Reynard on ihanan lipevä! :surrur: 2,5 vuoden jälkeen vaihdan tämän viiteen tähteen. :peukku:
Got a fire and a country heart 🔥

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja romualdo »

romualdo kirjoitti:onhan tää ihana, ihanan letkeä, ihana ääni kaverilla, ihana video, ihana melodia... ihanat 3.6 pist.
nyt ku kuuntelin tarkemmin tuon BBC:n yliampuvasti narsissus-syndroomaa potevan juontajan puhetta niin hän puhui (ehkä hieman yllättäen) esityksen loputtua jotain sienten keräilemisestä... (!!!??) voisiko joku kielitaitoisempi avata tätä kohtaa.... !??? letkusäärinen solisti kyllä taipuisi oikein hyvin suppilovahveroiden ääressä kyykkäilyyn... :)

5 voimabiisiä miehille, naisille ja feministeille.

1. Aretha Franklin : Respect
2.Gloria Gaynor : I Will survive
3.James Brown : Sex Machine
4.Paula Koivuniemi : Aikunen nainen
5.Pelle Miljoona : Olen kaunis
Lähde : Liisa Huhta ja Rosa Meriläinen : Feministin käsikirja (Ajatus kirjat)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12803
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

:stara:
Okei, monikaan ei liene kanssani samaa mieltä, mutta tämä oli suoraan sanottuna perseestä. :yrjo: Siis, kuinka voi näin ala-arvoisella laululla ja esityksellä päästä kolmen parhaan joukkoon? :hak: Noilla "muka-letkeillä" tanssiliikkeillään, ärsyttävällä äänellään ja olemuksellaan Renars oli todella vastenmielinen ääliö. Äänestävä eurooppalaisyleisö oli kyllä todella kuuroutunut sinä iltana, kun tälle sateli käsittämättömästi pinnoja. Jotkut täällä ovat sitä mieltä että tämän olisi pitänyt peräti voittaa, mutta kolmossijakin oli kertakaikkiaan liikaa. Erityisesti kun meiltä Suomesta tätä oli äänestetty sen 12 pinnan edestä, niin nostan jokaisen, joka tunnustaa äänestäneensä tätä, häpeäpaaluun katumaan tekoaan. :termari: Kaikkien aikojen huonoin debyyttiviisu, edelleenkin maansa huonoin viisu, ja omana vuonnaan se on tätä nykyä "vasta" neljänneksi huonoin (takanaan vain Israel, Irlanti ja Espanja), mutta siihen aikaan se oli koko siihenastisen viisuhistorian suurin pohjanoteeraus. Sinä vuonna Euroviisujen vanhasta 70-, 80- ja 90-lukujen loistosta ei ollut enää mitään jäljellä, ja Latvia sitä paitsi ei ollut aikaisemmin ottanut lainkaan osaa, joten ei ihme, että heidän alokasviisunaan oli tällainen kauas haiseva roskaläjä. Vastaus kysymykseen, kuinka monta tähteä taivaalla loistaa: Y-K-S-I.
Elvis kirjoitti:Anteeksi tykkääjät. Mutta minä olen aina inhonnut tätä. En ymmärrä miten tämä pärjäisi ja on yksi tykätyimmistä viisuista. En löydy itse tästä mitään hyvää. :eiei: *
Kuulet todellakin oikein! :peukku:

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Mukavaa, kun osaat käsitellä inhokkikappaleitasi noin kypsästi. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4081
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^^Näin pääsiäisen kunniaksi katkelma kukon ja kanan aamukahvihetkestä kertovasta lastenlorusta: "Rauhoitu, rauhoitu, armas Lotta, eihän se ollut edes totta!" Olet nähnyt vain pahaa unta siitä, että tämä on kamala :joojoo:

Omissa papereissani yksi kaikkien aikojen parhaita euroviisukappaleita ja ylipäätäänkin yksi niitä harvoja popmusiikkikappaleita, joita jaksan kuunnella yhä uudelleen ja uudelleen. Viisi kirkasta tähteä.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Hanhis kirjoitti: 20 Kesä 2010, 14:16 Ihmettyttää muakin tämän kappaleen suosio. Tämähän on mun mielestä keskinkertainen viisu vailla mitään hienoutta ja laulajakin laulaa ärsyttävästi. Ei kyllä mulla yllä kahta tähteä korkeammalle.
Voi minua. :hali: Kymmenessä vuodessa mieli on muuttunut. Viisi tähteä. Rakkautta toisella silmäyksellä. :ihana:

Avatar
Varpunen
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Loka 2018, 22:08

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Varpunen »

Parasta Latviaa yhdessä Aminatan ja piraattien kanssa :peukku:

<3 <3 <3 <3 <3
"Power to all our friends, to the music that never ends"

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja romualdo »

AntSa kirjoitti: 19 Kesä 2010, 09:00 Muistoja ensimmäiseltä livenä kokemaltani Eurovisio-viikolta. :ihana: Solistin parhaat movet jäivät tosiaankin tv-kameroilta tallentamatta, sillä pyrstö heilui välisoiton aikana vallan vappautuneesti. :heh: Ei ole tapana. :rofl:

NELJÄ TÄHTEÄ. :uujee:


aiettttä mä rakastan warsinkin näitä Antsan aurinkoisen hauskoja, oivaltavia, humoristisia kommentteja ....

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2109
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Latvia 2000: Brainstorm - My star

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Meidän perheeseen vuonna 2006 ostetusta vuosimallin 2003 Citroen C5 autosta löytyi muuten yksi kaunis kesäpäivä kuskin penkin alla olevasta tavaratilasta Viron kartta ja Brainstorm cd.

Cd ei pikakuuntelulla sytyttänyt itseä, joten löin huuto.nettiin myyntiin. Kukaan ei ostanut levyä vaikka se oli vuosikausia myynnissä, joten lopulta 2015 se meni roskiin.

Edit: kuuntelin nyt tuon My Star, ja eihän tuo huono biisi ole. Mut unimusaa omaan makuun, tuon soidessa taustalla olisi hyvä nukahtaa. 3/5 korkeintaan siis.

Vastaa Viestiin