Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Euroviisut 2017 Ukrainassa
Lukittu

O.Torvald – Time

*****
11
15%
****
21
29%
***
24
33%
**
12
17%
*
4
6%
 
Ääniä yhteensä: 72

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

rosetta kirjoitti:
Koirankuonolainen kirjoitti:Minusta ei ollut tylsä. Ehkä tämä on sitten semmoinen guilty pleasure, mutta toisaalta monet ovat tykänneet myös Moldovasta ja Romaniasta :puna:
Ei ole mitään syytä tuntea syyllisyyttä jos tästä on tykännyt, vain sen takia että jotkut haluavat kivenkovaan väittää että tämä oli tylsä :hali:
Ei niin. Minä olen tykännyt tästä siitä saakka, kun tämä valittiin Ukrainan edustajaksi. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Serduchka »



Pelattiin yhden kaverin luona Alfabet-peliä ja tämä sattui soimaan soittolistalla, kun laitoin Spotifysta soimaan. Yllätyin, miten hyvältä tämä kuulostikin nyt. :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Minulle Ukrainan heikko sijoitus tuli yllätyksenä. Pelkillä yleisöäänillä olisi sentään ollut 17., mutta raati pudotti kokonaissijoitusta. Kuitenkin vuoden ainut rockbiisi ja mielestäni hyvä sellainen. Ei ehken ollut niin hyvä lavallepano kuin Ukrainan karsinnoissa. Voihan olla, että politiikkakin saattoi vaikuttaa. No, ehkä Ukrainan ei tosiaan pitäisi lähettää bändejä kisaamaan kun eivät pärjää(ja miehiä kun enimmäkseen on ollut naisedustajia ja silloin menestystä tullut usein).

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ukraina 2017: O.Torvald – Time

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä uskon, että kunhan Ukraina lähettää osaavan ja karismaattisen miesartistin (vrt. Max Barskih), niin kyllä he saattavat menestyä. Max'han oli jo muistaakseni 2012 karsinnoissa toinen, mutta biisi oli niin auttamattoman tylsä, että ansaitsikin jäädä rannalle.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2017

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Rousku kirjoitti:O.Torvald oli sekä juryn että yleisön kakkonen, ja tuli näin valituksi. Raati dissasi Mélovinia, ja yleisö ei sitten niin paljon raadin ykkösestä Tayannasta tykännytkään.
Käännänpä vielä puukkoa haavassa ja tutkin asiaa tarkemmin, kun finaalin raatiäänet kokonaisuudessaan on julkaistu. Pienestä kiinni ettei Tayanna saanut edustuspaikkaa: Jamala piti finalisteista O.Torvaldia parhaana ja Tayannaa toiseksi parhaana, jos olisi sijoittanut nämä toisin päin niin edustaja olisi ollut Tayanna. Samoin jos Danilko (=se Verkan esittäjä) olisi vaihtanut Tayannan ja Rozhdenin paikat keskenään - hänellä Tayanna oli finalisteista vasta viidentenä, Rozhden neljäntenä. Tai jos olisi pitänyt Illariaa (3.) parempana kuin O.Torvald (2.)

Mutta mitäpä sitä valittamaan, ukrainalaiset puhelinäänestäjät pitivät O.Torvaldista selvästi Tayannaa enemmän, ja itse asiassa myös kaksi kolmesta raatilaisesta asetti heidät tähän järjestykseen, vaikka Tayanna raadin yhteisäänet voittikin. Ja puhelinäänestäjien ykköspoju Mélovinilla ei ollut mahiksia kun raatilaisista kaksi (Meladze ja Jamala) dissasi. Nättien poppipoikien sarjassa oli vuoden viisufinaalissa kova kilpailu, olisiko Mélovinille ääniä mahtanut liietä?
Rise, angel, shine, love!

Lukittu