Suoratoistopalvelut

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Mitä suoratoistopalveluita käytät?

a) YLE Areena
59
26%
b) Netflix
36
16%
c) Viafree/Viaplay
16
7%
d) HBO Nordic
9
4%
e) C More
15
7%
f) Amazon Prime Video
3
1%
g) MTV Katsomo
33
15%
h) FOX Play
1
0%
i) Elisa Viihde Aitio
3
1%
j) Ruutu/Ruutu+
30
13%
k) Blockbuster
2
1%
l) Eurosport Player
2
1%
m) MUBI
1
0%
n) Hayu
1
0%
o) Muut, mitä?
14
6%
 
Ääniä yhteensä: 225

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

YLE on avannut Suomen laajimman ja monipuolisimman netti-tv ja -radiopalvelun. YLE Areenan internetsivuilla ovat lähes kaikki YLEn omatuotantoiset radio- ja tv-ohjelmat. Areenan kautta voi myös kuunnella YLEn kahdeksaa valtakunnallista radiokanavaa. Lisäksi sivustolla on runsaasti uutta tarjontaa.

YLEn uusien palveluiden päällikön Jari Lahden mukaan palvelu siirtää suomalaisen median uuteen aikakauteen.

- Areenan sisällön laajuus ja monipuolisuus takaavat, että netti-tv kiinnostaa jatkossa entistä laajempaa käyttäjäryhmää. Radiokanavien ja radio-ohjelmien tuominen nettiin tässä mittakaavassa on myös radiomedialle iso askel, arvioi Lahti.

Jatkuvasti täydentyvä ohjelmatarjonta

YLE Areenassa on noin 400 ohjelmaa tai ohjelmasarjaa. Ohjelmisto uusiutuu ja täydentyy jatkuvasti, sillä ohjelmat ovat katsottavissa ja kuunneltavissa määräajan. Pääasiassa tekijänoikeussopimukset määrittävät sen, kuinka pitkään ohjelmat ovat Areenassa saatavissa ja mitä ohjelmia palvelussa on esillä. Tekijänoikeusneuvottelut ovat käynnissä vielä esimerkiksi suosikkisarja Kotikadun saamisesta palveluun. Sama tilanne on monien ulkomaalaisten tv-sarjojen kanssa.

YLE Areenan aineisto on jaettu ohjelmatyyppien mukaan kymmeneen ryhmään: uutiset, urheilu, ajankohtaisohjelmat, asiaohjelmat, oppiminen ja tiede, kulttuuri, musiikki, viihde, draama ja lapset. Areenassa on lisäksi runsaasti suoria lähetyksiä - esimerkiksi urheilu- ja tapahtumatelevisiointeja. Valikoimassa on myös tv-sarjojen ensimmäisten jaksojen ennakkokatseluja, joista tuoreimpana tarjolla on uusi Henry Rollins Show YLE Teemalta.

Internet on monille suomalaisille tärkeä media ja uuden palvelun kautta YLE tavoittaa käyttäjäryhmiä, joiden television katselu tai radion kuuntelu on vähäistä.

- Suomalaisten mediankäyttö muuttuu ja YLEn tehtävä on vastata uusiin haasteisiin. Nyt tv-maksulle saa laajan vastineen myös verkkoympäristössä, sanoo ohjelmistoalueen johtaja Ville Vilén.

Palvelu tarjoaa lähetysajoista riippumattoman tavan katsoa ja kuunnella ohjelmia. Areena on aluksi avoin kaikille, mutta myöhemmin palvelun käyttäjäksi on rekisteröidyttävä. Rekisteröityminen edellyttää silloin maksettua tv-maksua.

YLE Uutiset
http://areena.yle.fi
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja JVN »

En löydä hakutoiminnolla oikeaa topicia, joten modet siirtäkää jos haluatte...
Elävään arkistoon liittyen! Ikinuoret leideet Leila ja Annukka ovat siellä asustaneet jo kauan, mutta nyt on Arkistoon tullut myös kaksi kokonaista mp3-jaksoa, jotka saa myös ihan luvallisesti ladata koneelleen, "Uimahallissa" ja "Ravintolassa". Jee! Tuo "Ravintolassa" löytyy jo tallenteena itseltä aiemmilta ajoilta, mutta "Uimahallissa" vuodelta 1999 oli mulle ihan uusi jakso. Voi kun laittaisivat vielä sen ihan ekan jakson tuonne kuunneltavaksi! Uusintakierros radiossa ei olisi myöskään pahitteeksi!

Kuva

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä muuten pistin jokunen viikko sitten kyselyä Leilan ja Annukan uusintakierroksesta, mutta eivät ole vastanneet. :(
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kiitti vinkistä JVN! Tuolta "Lataa mp3" kohdastahan löytyi vaikka mitä mielenkiintoista. Latasin mm. Paula Koivuniemen ja Koop Arposen haastattelut "Miten minusta tuli minä" sarjasta. :joojoo: Onpahan jotain tekemistä junamatkalle. :peukku:

http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=804
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Latasin Chrome-laajennuksen, jolla pystyn kätevästi lataamaan Yle Areenasta ohjelmia (eli Adobe HDS / HLS Video Saver). Muuten toimii hyvin, mutta tietenkään juuri yleisurheilun MM-kisoja ei suostu lataamaan :niinpa:. Olisin sieltä ottanut muutaman suorituksen talteen.

Onko siellä siis mahdollisesti jokin tekijänoikeudellinen esto tms? Ja mistä voisi jo etukäteen päätellä, missä ohjelmissa sellainen olisi, jolloin ne voisi tallentaa perinteisesti digiboksilla? Paljon muuhan minua ei kiinnostaisikaan kuin juuri urheilu.

Ja huomasin, että myös Ceskatelevizen samaa aihetta koskevien striimien lataus estyy.

Miksi telkkuohjelman siis saa tallentaa digiboksiinsa, mutta samaa ohjelmaa ei saa ladata tietokoneelleen :mitvit:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja sziget »

Rousku kirjoitti:Miksi telkkuohjelman siis saa tallentaa digiboksiinsa, mutta samaa ohjelmaa ei saa ladata tietokoneelleen :mitvit:
Tietokoneelle ladattua tiedostoa voi teoriassa jakaa eteenpäin. Digiboksilta sitä ei saa ulos, koska boksi ja TV-vastaanotin ovat naimisissa keskenään. Kun jompikumpi hajoaa, tallennettuja ohjelmia ei voi enää katsoa. Näin minulle sanottiin TV-ostoksilla pari vuotta sitten. Vanhoilta bokseilta ohjelman pystyi siirtämään tietokoneelle ja polttamaan vaikka dvd-levylle sopivia apuohjelmia käyttäen. Tekijänoikeuksien takia tämä on nykyään estetty. Kertokaa, jos olen väärässä tai tiedätte aiheesta lisää.

En ihmettele, jos juuri urheiluohjelmissa suojaus estää lataamisen. Areenan UKK:n mukaan Ylellä on oikeus tarjota joitakin Areenan ohjelmia downloading-teknologialla, jolloin ne voi ladata omalle laitteelle täysin luvallisesti. Eivät kerro, paljonko tällaisia ohjelmia on ja mistä ne tunnistaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Minulla on uutena vuonna ostettu digiboksi (Vu+ Duo2) jolla kyllä pystyis siirtämään ohjelmat tietskarille jos vain haluaisin. Lisäksi kun etsin kaupoista noita digibokseja, bongasin Verkkokaupasta Panasonicin mallin, jossa oli sisäänrakennettu dvd-poltin ja sillä olis siis voinut siirtää ohjelmat dvd:lle.

Olettaisin, että striimauspalvelut katsotaan ohjelmien levittämiseksi ja sen vuoksi niitä koskee tiukemmat tekijänoikeussäännöt kuin yksityistä harrastelua kotona digiboksien kanssa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minulla taas on sangen vanha digiboksi, josta saa kyllä kaiken kätevästi tietokoneelle.

Harmittaa näin kuluttajana, kun rahani ei kelpaa :niinpa:. Voisin esim. Rion kisoista ostaa yhtä jos toistakin uudelleen fiilisteltäväksi, jos vain olisi joku joka myisi. Eli lähinnä kai kisojen televisioinnista vastannut NBC. Kapitalismi ei näköjään toimi kuten pitäisi :draamaa:. Ja eikö tuossa jo rikota urheilijoidenkin tekijänoikeuksia omiin suorituksiinsa :mitvit:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kiitos tiedoista. Gigantti ja Expert (nyk. Power) uskottelivat, ettei ohjelmien siirto ja arkistointi omaan käyttöön onnistuisi nykyisillä laitteilla ollenkaan. Vanhalla digiboksillani siirto tietokoneelle toimi heikosti, jatkokäsittely Windows XP -koneella kyllä sujui. Boksi on jo muutenkin antiikkinen, joten uusi tallennin pitäisi hankkia.

Areenassa ärsyttää aakkosellisen hakemiston toimimattomuus. Ennen siellä oli kirjainluettelo, jonka linkeistä pääsi selaamaan ohjelmalistaa halutusta kohdasta. Kysyessäni kertoivat, että Areenaa uudistetaan ja A-Ö-listaus on vain väliaikaisesti poissa käytöstä. Siitä on nyt kolme ja puoli kuukautta.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jospa tässä ketjussa voitaisiin tosiaan keskustella kaikista netti-tv-palveluista?

Viafree lienee yksi uusimmista. Itse olen katsonut tuolta Riitta Väisäsen juontamaa Puhallus-ohjelmaa, joka on Kymppitonnin ja Kuutamolla-ohjelman fuusio. :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Pete kirjoitti:Viafree lienee yksi uusimmista. Itse olen katsonut tuolta Riitta Väisäsen juontamaa Puhallus-ohjelmaa, joka on Kymppitonnin ja Kuutamolla-ohjelman fuusio.
Apua. :sekava: Tuo täytyy tsekata! :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: YLE Areena

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Oon kattonut jo kaks jaksoo ja yllättävän hauska ohjelma. :uujee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ketjua muutettu pyynnöstä ja lisätty äänestys. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Jee, kiitos! :peukku:

Mitäs ihmiset seuraavat Netflixissä tällä hetkellä?
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Happy »

Pete kirjoitti: 30 Maalis 2020, 20:58 Mitäs ihmiset seuraavat Netflixissä tällä hetkellä?
En mitään tällähetkellä, ,mutta suosittelisin jokaselle kuppilaiselle flixistä Aava Meri (Alta Mar) -sarjaa, tää on ainoo uus sarja viimesen 10 vuoden aikana Skamin ohella jota oon alkanu seuraamaan ja koukkuuntunut täysin. Espanjalainen 40-lukuun sijottuva murhamysteeri jossa on upeita twistejä & juonenkäänteitä vaikka muille jakaa, muistuttaa hyväl taval Lostia (tosin ei yhtään niin yliluonollinen) ja tässä ollaan saaren sijasta loukussa risteilyaluksella :surrur:

Odotan 3 kautta kuin joulua ja tää sarja on täl hetkel ainoo syy miks maksan Netflixistä :ihana:
Viimeksi muokannut Happy, 02 Huhti 2020, 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Voin sanoa, että on hyvä. :peukku: Oon jo päässy ihan parissa päivässä kakkoskauteen. Kiitos Hapylle kun lainasi tunnuksiaan. :ihana:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

^^ Kiitos vinkistä. :peukku:

Minä sain hiljattain katsottua loppuun korealaisen Crash landing on you -sarjan, jossa eteläkorealainen nainen päätyy tahtomattaan Pohjois-Koreaan. Asetelma on mielenkiintoinen, ja kahden maailman törmäystä on kiehtovaa seurata. Joidenkin kohtien saippuaoopperamaisuus ja toisaalta runollisuus olivat kiinnostustani laskevia, mutta sarjassa on oiva määrä muhkeita hahmoja ja yllättäviä käänteitä! Jaksot ovat noin 80 minuutin pituisia.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1054
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Pete kirjoitti: 30 Maalis 2020, 20:58 Mitäs ihmiset seuraavat Netflixissä tällä hetkellä?
Aloin seuraamaan vastikää sarjaa nimeltä Colony ja on ihan mielenkiintonen, mutta samaan aikaan niin ärsyttävä :heh:
"Suomi voi lähettää joko Paskana tai paskan"
-TomBoi

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

jiiii kirjoitti: 16 Huhti 2020, 01:22 Aloin seuraamaan vastikää sarjaa nimeltä Colony ja on ihan mielenkiintonen, mutta samaan aikaan niin ärsyttävä :heh:
Mistä tuo kertoo? Uuden yhteiskunnan rakentamisesta?

Minä katson oudon usein vankiloihin liittyviä dokumentteja – en oikein edes tiedä miksi. :sekava: Nyt olen jumittunut katsomaan Netflixissä Innocent Project - Syyttömien puolesta -minidokumenttisarjaa, jossa käydään läpi Yhdysvaltojen oikeusjärjestelmän tuomioihin vaikuttavia puutteellisia menetelmiä. Jokaisessa jaksossa asioita käsitellään vahvasti oikeiden tapauksien eli syyttömänä vankilassa istuneiden avulla. Todella karmaisevia tarinoita!
Riskinä seniorilaumat

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1054
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Pete kirjoitti: 23 Huhti 2020, 19:46
jiiii kirjoitti: 16 Huhti 2020, 01:22 Aloin seuraamaan vastikää sarjaa nimeltä Colony ja on ihan mielenkiintonen, mutta samaan aikaan niin ärsyttävä :heh:
Mistä tuo kertoo? Uuden yhteiskunnan rakentamisesta?
En oikein tajunnut ideaa mutta joku tällanen että joku rikas ukko hallitsee kaikkee ja en oo edennyt tuon kirjoittamisen jälkeen tuossa sarjassa :heh:
"Suomi voi lähettää joko Paskana tai paskan"
-TomBoi

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ei kellään olisi vinkata jotain kiintoisaa sarjaa Yle Areenasta? :uujee: Olen jo katsonut erilaisia sarjoja: ainakin Modernit miehet, Leimattu ja M/S Romantic. Pidin kaikista! :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Maailma liekeissä on kai vielä katsottavissa Areenassa. Itse katsoin telkkarin puolelta. Eka kausi, mutta jatkoa seuraa joskus.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kimmo. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Hmm. Epävarmoista tapauksista en tiedä, mutta... :miettii:

^ ... tuo Kimmo voisi periaatteessa kiinnostaa. :mrgreen: :heh: Vatanen on hyvä näyttelijä. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

No miten ois Metsolat. :ihana:

Katsoin myös syksyllä Kellot soi -nimisen hömppäsarjan Areenasta, josta tykkäsin. Tosin C Moresta löytyvä samassa aihepiirissä liikkuva Rehtori-sarja hykerrytti enemmän. Kimmoa olen katsonut jonkun kauden... sen jälkeen, kun Pamela Tola korvattiin Malla Malmivaaralla, ei enää iskenyt. :heh:

Itse tilasin korona-ajan huviksi HBO Nordicin. Kohta on kulunut kuukausi tilauksesta ja olen katsonut pari jaksoa Killing Eveä. Noh, rahaahan se vain on. :rullaati:

EDIT: Ja miten unohdin, Areenasta löytyvän Melkein totta -sarjan katsoin yhdessä illassa/yössä. Mukana mm. Heli Sutela ja Hannele Lauri. :rakkaus:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hanhis kirjoitti: 28 Huhti 2020, 17:20 Areenasta löytyvän Melkein totta -sarjan katsoin yhdessä illassa/yössä. Mukana mm. Heli Sutela ja Hannele Lauri. :rakkaus:
Ooh! :rakkaus: No nyt kiinnostus kasvoi noiden näyttelijämainintojen ansiosta. :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Ensimmäistä kertaa elämässäni Netflix tilauksessa ja vieläkin tuntuu jollakin tavalla väärältä, kun olen ollut niin kauan suoratoistopalveluita vastaan, vaikka kanta onkin löystynyt viime vuosina huomattavasti suopeammaksi niitä kohtaan. :sekava: Toisaalta vaihtelu virkistää, sillä en olisi varmaan jaksanutkaan katsoa Metsoloita enää neljättä kertaa putkeen Areenasta. :heh:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä en jaksa tilailla keskenään kilpailevia suoratoistopalveluita. Harmillista, että ohjaaja David Fincher lähti Netflixin matkaan. Olis häneltä mielenkiintoinen tv-sarja, Mindhunter, jonka mielelläni katsoisin vaikkapa blurayltä, jos joku vaan julkaisisi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Areenaan on näköjään eilen tullut uusia jaksoja suomalaisesta Team Whack -hakkerointiohjelmasta! :rakkaus:

Ohjelmassa hakkeroidaan hyväntahtoisesti vähän kaikenlaisia laitteita oikean kaltaisissa tilanteissa mm. julkisissa tiloissa. Erilaisia keinoja pääsee näkemään mukavan kattavasti myös sosiaalisemman puolen kautta. Tämä herättelee katsojaa hyvin siitä, mitä kaikkea voi oikeasti käydä. Esitetyt tavat vaikuttavat ihan realistisilta, vaikka taitoni eivät ole lähelläkään ohjelman tasoa. Kivana seikkana ohjelmassa näkyy (ainakin ensimmäisellä kaudella) myös se, ettei hyökkäykset aina onnistu eikä etenkään ensimmäisellä kerralla. Täytyy kuitenkin sanoa, että välillä näytetään ehkä kiusallisenkin paljon saatuja tietoja. Ja nyt kun pari uutta jaksoa olen katsonut, niin hämmentävän usein "ihan sattumalta" kohteeksi päätyy jotain julkkiksia. :roll:

Jaksot ovat lyhyitä eikä niiden katsomisjärjestyksellä ole juuri väliä. Pidempäänkin kyllä itse voisin katsella. Suosittelen. https://areena.yle.fi/1-4664681 :tietsikka:

Vastaa Viestiin