Oletko tehnyt my top videoita?

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Oletko tehnyt my top videoita?

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Klaus-12 kirjoitti:Onko kukaan muu yrittänyt tehdä tämän vuoden junnuviisujen jälkeen "after show" puntaria ja törmännyt siihen, että se ei saa olla YouTubessa? Eilen väänsin kokoon videon puntaristani, jossa oli live-esitykset. Yksikään kappalenäyte ei ylittänyt 30 sekunttia. Ainoa joka meinasi, on Israelin näyte (koska Israel oli puntarikärkeni) eli 29 sekunttia. Uppasin videon Tuubiin, lopputulos: sähköposti Googlelta jossa kerrotaan videon olevan estetty maailmanlaajuisesti koska EBU. Ei siinä mitään, leikkasin Israelin pätkän yhtä pitkäksi kun muutkin. Uppasin tämän videon Tubeen. Lopputulos: sähköposti Googlelta jossa kerrotaan videon olevan estetty maailmanlaajuisesti koska EBU.
Tänä vuonna sama homma. Kappalenäyteet ovat vain 10 sekunnin mittaisia, sillä en itse jaksa katsoa pitkillä pätkillä varusteltuja TOP-videoita. Silti ei EBU:lle kelpaa. Ihmettelen vaan miten aikuisten viisujen puolella ei tätä ongelmaa ollut viime keväänä, vaikka kyseessä on saman puulaakin kilpailu. :tajutkaa:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Oletko tehnyt my top videoita?

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Olen tehnyt top-videon juuri eilen (Malta Jesc) ja tänään sain yllättyä kun huomasin että video oli poistettu, copyright strike! Näin kävi vaikka biisipätkät olivat 15-20 sekuntia pitkiä (ilmeisesti yläraja on 15 sekuntia sillä muita vastaavia videoita on youtubessa edelleenkin). Yksi säveltäjä veti herneen nenään ja teki tubelle ilmoituksen. Ihmeen ahdasmielistä touhua, enhän minä mitään videosta hyödy vaan hänhän saa biisilleen promoa. :niinpa:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Vastaa Viestiin