Doctor Who

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Doctor Who

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Haukkanen kirjoitti:Tämä nyt menevä kausi on tähän mennessä ollut piristävän freshiä otetta Moffatilta. Billistä en osaa vielä alkukauden perusteella mielipidettä muodostaa, mutta hahmon tavallisuus on mukavaa vaihtelua. Myös lähes joka jaksossa olevat faneja miellyttävät viittaukset vanhoihin sarjoihin ovat olleet huippuja. Loppukausikin vaikuttaa jännittävämmältä kuin vähään aikaan. :tapu:
Amen! Tuntuu, että Moffat on ylittänyt itsensä joka viikko. Herra on selkeästi pannut parastaan viimeisellä kaudellaan. Tällä kaudella ei ole ollut ainuttakaan tylsää tai huonoa jaksoa. <3 Billistä olen ruvennut pitämään ihan tosissani. Se on harvinaista, ettei Tohtorin kumppani ärsytä. Billin ohella olen pitänyt eniten Donnasta ja Rosesta.

Harmillista, että Capaldi lopettaa tämän kauden jälkeen. :lohduton: Toisaalta jännittää kyllä kovasti, kenestä tulee seuraava Tohtori.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Doctor Who

Viesti Kirjoittaja sziget »

13. Tohtorin esittäjä siis paljastettiin eilen. Hän on näytellyt Chris Chibnallin Broadchurch-sarjassa (2013-17), jossa David Tennantilla oli päärooli. Chibnall (s. 1970) perii Moffatin tehtävät, hän tuntee sarjan hyvin.

Päättynyt kausi oli heikko. Vika ei ollut päähenkilöissä vaan tarinoissa. Kirjoittajat vaihtuivat koko ajan, ja usein lupaava alkutilanne päättyi mahalaskuun. Munkkien hirviöittämän kolmoisjakson loppu oli lässähdys vailla vertaa. Suosikkini oli jakso Oxygen (kirj. Jamie Mathieson), siinä idea kantoi mukavasti. Muuten kaikki on imelämpää kuin ennen, vai alanko vain itse väsyä? No ehkä Chibnall tuo sarjaan uutta eloa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Doctor Who

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Yllättävä valinta. Rohkea valinta. Saa nähdä kuinka sopii Tohtorin rooliin. :joojoo:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Doctor Who

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Joulujakson perusteella jään odottamaan mielenkiinnolla, millainen Jodien Tohtori tulee olemaan! :joojoo: Aluksi olin ajatusta vastaan, mutta nyt suhtaudun avoimin mielin. Capaldin jäähyväiset olivat kyllä koskettavat. Häntä jää ikävä :lohduton:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Doctor Who

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ens torstaina jatkuu Yle 2:lla tämäkin. Yksi ohjelma lisää muutenkin ruuhkaiseen torstaihin. Noh, Enbuske, Veitola, Salmisen talkkari loppuu kohtapuoliin ja antaa tilaa tälle. Saas nähdä miten naistohtori toimii.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Doctor Who

Viesti Kirjoittaja sziget »

Tohtori ehkä toimii, mutta avausjakso uuvahti aika väkinäiseksi puurtamiseksi. Tuskin olisin tuon perusteella jäänyt koukkuun. Äänimeisseli puuttuu, siispä väkerrän itse uuden! Miksei nikkaroinut saman tien uutta Tardisia? Odotetaan parempaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Doctor Who

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Juu, eipä toi eka jakso kovin kummoinen ollut. Naistohtorista puuttui vähän terää (edge). Täytynee seurailla kevyesti jos kirjoittaminen muuttuis paremmaksi. Christopher Ecclestonea ikävöin edelleen (tämän uuden Doctor Who-tuotannon eka tohtori).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Doctor Who

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä luovutin tämän uudistuneen Who:n suhteen jo viime kauden lopussa (joulujaksoa en enää jaksanut katsoa loppuun).

Tilasin juuri Amazon UK:sta neljä ekaa kautta tästä uudesta sarjasta (Christopher Ecclestone (1. kausi) ja David Tennant (kaudet 2-4) tohtoreina). Noihin kausiin mahtuu suunnilleen parhaimmat jaksot. Varsinkin 1. kausi on erinomainen ja syy miksi aloin aikoinaan sarjaa seuraamaan. The Empty Child ja The Doctor Dances koko uuden tuotannon parhaimmat jaksot, mutta on siellä muutakin hyvää.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Doctor Who

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

4. kausi oma suosikkini <3 Tennant ja Donna :ihana: Paras jakso varmaan Tennantin erikoisjaksojen The Waters Of Mars.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Vastaa Viestiin