The Voice

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Voicen taso...

Äänestys on voimassa 19 Maalis 2041, 00:30 asti

Uu-jeah!! Siis ihan loistava kanava! Antti Tuisku on ihQ! <3
1
33%
Sais sieltä välillä tulla muutakin... Katselijoiden ääni enemmän kuuluviin!
1
33%
Pah! Minähän en tuollaisia katsele! Minä kuuntelen radiota!
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

The Voice

Viesti Kirjoittaja Miik »

Mitäs mieltä olette tästä uudesta musiikkikanavasta, joka näkyy digiverkossa? Itse olen tykästynyt kovasti siihen, että on mahdollista nähdä kotimaisia musiikkivideoita pitkästä aikaa. Ehkä niihin aletaan taas uudestaan panostaakin levy-yhtiössä.. :)

Muutenkin olen ollut positiivisesti yllättynyt: uusi kanava on soittanut muitakin biisejä kuin niitä samoja mitä Mtv Nordic. Ja vielä hyviä sellaisia. Pitää vain toivoa, että kanavaa ei pilata hyvän alun jälkeen..
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

The Voice

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Kas kas, tällaisesta ole kuullutkaan. En tosin ole digiajassa vielä.

Otsikon perusteella luulin, että virittelet täällä keskustelua eräästä euroviisuvoittajasta. :wink:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

The Voice

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä taas luulin, että kyse oli eräästä Kyproksen edustajaduosta :roll:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

The Voice

Viesti Kirjoittaja Miik »

barbarossa kirjoitti:Otsikon perusteella luulin, että virittelet täällä keskustelua eräästä euroviisuvoittajasta. :wink:
Enpäs edes tajunnut tuota ennen kuin nyt kun sanoit.. :oops:
Mutta siinä olisi myös ideaa: pitäisi perustaa oma Schlager-kanava :wink:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

The Voice

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Miik kirjoitti:
Mutta siinä olisi myös ideaa: pitäisi perustaa oma Schlager-kanava :wink:
No pitäisi! :P
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

The Voice

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Damn, tuo viestini onkin tullut tuohon kahdesti, enkä enää voi itse poistaa sitä :oops: Pystyvätkö modet auttamaan?

(Ja tuosta Schlager-kanavasta olen sataprosenttisen samaa mieltä! Jos joskus saan lottovoiton, lupaan käyttää osan rahoista sen perustamiseen :wink: )
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

The Voice

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Aintsu kirjoitti:Damn, tuo viestini onkin tullut tuohon kahdesti, enkä enää voi itse poistaa sitä :oops: Pystyvätkö modet auttamaan?
Poistin tuon tuplaviestin.

Mitä itse kanavaan tulee, niin tuon C-kanavapaketin kanavat näkyvät täällä jostakin syystä kovin, kovin huonosti, vaikka tätä nykyä ajoittain näkyvätkin jotenkin; eivät kuitenkaan niin hyvin, että musiikkikanavaa voisi oikeasti katsoa. Eniten olen kuitenkin ihmetellyt kanavapaikalta 51 löytyvää kanavaa Kanavalle nimi. Se ei lähetä juuri muuta kuin tekstiä, jossa pyydetään lähettämään nimiehdotuksia johonkin sähköpostiosoitteeseen. :? En ole oikein ymmärtänyt moisen kanavan pointtia. :?
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

The Voice

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Parina päivänä tullut tuota vähän vilkuiltua; ensin vaikutti, ettei juuri tartte kahella, mutta tuli sieltä ny tännään muutama kipale miun maun mukaan. Semmonen on ny toistaseksi kuitennii vaikutelma, jotten mie taia ihan kohderyhmään kuulua, mutta seuraillaan vielä.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

The Voice

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vieläkös The Voice-kanava miellyttää?
Näyttävätkö ne uusia suomalaisia videoita?
Vai tehdäänkö niitä edes enää? :roll:
Riskinä seniorilaumat

eikka-peikko

mitä mieltä voicesta?

Viesti Kirjoittaja eikka-peikko »

Siellähän mainostetaan, että ensimmäinen suomalainen 24/7 musaTV. Joojoo... Meille hommattiin jouluna digiboksi, ja olin tietysti ihan täpinöissä, että jes! Nyt meilläkin näkyy voice! Muttamutta...mitäs sieltä tulikaan... Eka viikko tuli pelkkää Antti Tuiskua, toinen Acksenttia (miten ikinä nyt kirjotetaan...) ja sitten HIMiä ja Kelly Clarksonia... Ainut valopilkku koko kanavassa on Planet Voicen 4. eka video, joka kyllä nykyään on menettäny hohtoaan myös, sillä ihmiset toivovat sitä samaa musaa, mitä siellä muutenkin soitetaan. Hei haloo!! Vaihtelua pliis! Toinen juttu on vip listat. Niissä suomalaiset julkut soittaa omia lempibiisejään. Listat kyllä jossain vaiheessa alko mennä aikamoiseksi itsekehumiseksi... Mut kuiteski, mä oon hyvin pettynyt koko kanavaan. Aattelin, et jos tänne saadaan oma musakanava, se ei olis niin riippuvainen valtavirrasta kun joku MTV, mutta niin kai se sitten on, että ei täällä uskalleta olla sitä vastaan... Se on sääli, sillä jos kerta on kyseessä suomalainen kanava, vois luulla, että siellä soitetaan enemmän suomalaista musaa. Kotimaisella (siis jollain muilla kun himillä ja rasmuksella) musalla ei mene kauheen hyvin, ja voicekin vois tuntea vastuunsa suomalaisen, laadukkaan ja ei-niin-kuuluisan musan kuuluvuuden edistäjänä. Mutta jos Voice haluaa tuollaiseen teinien kosiskelu-leikkiin ryhtyä, niin siitä vaan... Eipä se minulle kuulu. Minä kuuntelen YleX:ää.

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: The Voice

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Mä olen siis nyt vasta siirtynyt digiaikaan, joten pääsen kommentoimaan tätä ketjua vasta nyt. :ylppis:
Voicellahan on tavaraa ruudussa kuvan päällä liki yhtä paljon kuin Ylellä Suomen viisukarsinnoissa! :eeek: Neljännes ruudusta hyvässä lykyssä näkyvissä.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: The Voice

Viesti Kirjoittaja Pete »

The Voicella alkaa helmikuussa pyöriä joka torstai klo 19.00 Suomen virallinen latauslista.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: The Voice

Viesti Kirjoittaja Clara »

Timoteus kirjoitti: Eniten olen kuitenkin ihmetellyt kanavapaikalta 51 löytyvää kanavaa Kanavalle nimi. Se ei lähetä juuri muuta kuin tekstiä, jossa pyydetään lähettämään nimiehdotuksia johonkin sähköpostiosoitteeseen. :? En ole oikein ymmärtänyt moisen kanavan pointtia. :?
Tämä kanava 51 onkin mielenkiintoinen, Harju ja Pöntinen näkyy nyt täällä päin nimenä. Muistelen kuulleeni, että joku liikemieskaksikko on kyseessä, jolle tuli ex tempore mieleen, että ostetaan oma kanava tai kanavaoikeus. Tjsp. Eli ei heillä ole aikomustakaan mitään siellä näyttää lähitulevaisuudessa ainakaan, kunhan nyt ylimääräiset roponsa siihen sijoittivat  :stupido:

Lukittu