"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Lukittu
Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Hyvä etten mä ole ainoa ;) En oikeastaan aiemmin ollut tykännyt noista biiseistä, mutta live-esityksillä ilmeisesti oli asiaan positiivinen vaikutus!

Tänään oli muuten TOSI pelottavaa: meidän ruotsin opettaja toi nuo DVD:t tunnille ja me katseltiin niitä! :shock: Voisiko olla parempaa tapaa viettää oppituntia? :p EI! :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Kuulin juuri puhelimessa, että tuttavani saa joululahjaksi
Congratulations 1981 - 2005 DVD:n, kun kotona kuuntelee usein cd:ltä
viisuja.
Soittaja kyseli mielipidettä lahjasta, kun oli jo Anttilasta ostanut dvd:n.
En voinut kuin kehua onnistunutta ostosta joululahjaksi tuttavallemme.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jari
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 652
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 02:39
Paikkakunta: espoo

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Jari »

Tämä menee ohi aiheesta mutta voiko joku vaivautua kertomaan, löytyykö noita Euroviisut 50 vuotisjuhla cd tai dvd:tä mistään kaupasta kun en ole itse nähnyt missään enkä ole paremmin perehtynytkään mutta kuitenkin. ;)
Rhapsody! Gloria, gloria perpetua!!!

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

http://www.euroviisut.com

Sieltä alalaidasta klikkaat banneria ja menet viralliseen nettikauppaan. Koko juhlavuoden paketti 89.95 € Toki voit etsiä muualtakin, mikäli löytyisi vielä parempi hinta.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Roope »

Jari kirjoitti:Tämä menee ohi aiheesta mutta voiko joku vaivautua kertomaan, löytyykö noita Euroviisut 50 vuotisjuhla cd tai dvd:tä mistään kaupasta kun en ole itse nähnyt missään enkä ole paremmin perehtynytkään mutta kuitenkin. ;)
siirretty/bm

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Naali »

Haa, mullakin on nyt omat dvd:t, kun joulupukki toi (ja ite jouduin paketoimaan). Oli kyllä tosi kiva katsoa joululomalla parhaita paloja. Pitänee uusia neljän levyn kierros piakkoin, niin hauskaa oli. :D
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jari kirjoitti:Tämä menee ohi aiheesta mutta voiko joku vaivautua kertomaan, löytyykö noita Euroviisut 50 vuotisjuhla cd tai dvd:tä mistään kaupasta kun en ole itse nähnyt missään enkä ole paremmin perehtynytkään mutta kuitenkin. ;)
Niitähän löytyy ihan levykaupoista. Anttilassa DVD:t maksavat 22,95/kpl.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Naali »

Ennen joulua oli muuten kohtuullisen vähän niitä 1981-2005-levyjä Helsingin Anttiloissa. Kampissa ei ollut hyllyssä yhtään, ja City-Anttilan hyllystä ostin viimeisen. On tuo uudempi kokoelma mennyt selvästi paremmin kaupaksi kuin vanha.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja male »

Huomasin just että nämä levyt (ainakin toinen) löytyvät medän pikkukunnan kirjastostakin. :D Sivistys on saapunut tänne peräkylällekin...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tampereelle on dvd:t hankinnassa.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

"Virallisesta euroviisukaupasta" (http://www.eurovision.tv) saa nyt koko paketin (2xCD ja 2xDVD) hintaan 47,95€!! Päälle postituskulut 5€, eli hinta ei päätä huimaa.

Myös yksittäiset levyt ovat tarjouksessa, eli DVD:t 27,95e -> 14,95e ja CD:t 22,95e->14,95e.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Michelle »

barbarossa kirjoitti:"Virallisesta euroviisukaupasta" (http://www.eurovision.tv) saa nyt koko paketin (2xCD ja 2xDVD) hintaan 47,95€!! Päälle postituskulut 5€, eli hinta ei päätä huimaa.
Kulkeeko tuo nimellä Eurovision Song Contest Box? Huomasin Cdonissa sellasen (siis sisältää vain 2 dvd:tä, ei cd:itä). Hinta oli 27.95. Ilmestymispäivä 1.3.
Tukkoo en ainakaan pese!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ja mikähän toi tollanen "The Very Best of Eurovision Song Contest"-cd on :shock: löytyy cdon.comista ja julkaisupäivä 15.02.2006. Hinta päälle 20e.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

aijaajaa, se onkin nuo molemmat levyt vaan..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

"50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Michelle kirjoitti:
barbarossa kirjoitti:"Virallisesta euroviisukaupasta" (http://www.eurovision.tv) saa nyt koko paketin (2xCD ja 2xDVD) hintaan 47,95€!! Päälle postituskulut 5€, eli hinta ei päätä huimaa.
Kulkeeko tuo nimellä Eurovision Song Contest Box? Huomasin Cdonissa sellasen (siis sisältää vain 2 dvd:tä, ei cd:itä). Hinta oli 27.95. Ilmestymispäivä 1.3.
Se missä oli kaikki neljä oli "Congratulations Package", mutta CDON näyttäisi ottavan myyntiin nuo samat 2 CD:n ja 2 DVD:n paketit, mitkä tuolla shopissakin on. DVD:t 24,95e ja CD:t 22,95e shopissa.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:heh: Katos sie... löytyhän tää sittenkin: ihan kuten arvelinkin, että tälle löytynee jo ketju... piti vaan palata sivulle 6 asti  :heh:

Kauppareissulla mukaan tarttui "DVD v. 81-05" ja täytyy sanoa, että minun viisuhistorian tuntien ei parempaa video olekaan aloitukseksi kuin ihka aito Bucks Fizz-esitys, sillä siitähän se kaikki alkunsa sai...  :draamaa: ( mitä muistoja ).

Huomasin, että videohan on ihan upee paketti katsaus menneisyyteen, sillä eipä siinä ole kuin muutama, jotka oisin voinut skipata ja korvata jollakin muulla. 

Yllätyin Corinne Hermes:n tulkinnasta, sillä en muistanutkaan, että se noin huutamissuuntaista oli. Otsasuonet näkyy kuin eräällä islantilaisartistilla konsanaan...

:shock: Se virolainen voittajabiisi "Everybody" on kyllä hirveempi kuin muistinkaan, eikä oloa paranna, että samaan syssyyn näkee, mitä helmiä Kreikalla ja Ranskalla oisi ollut kyseisen vuoden voittajaehdokkaaksi  :/

Mutta yksi pointti oli silmiinpistävin: missähän vaiheessa ne kannustusliput on "lopullisesti" katsomoihin ilmestynyt ? Saa mennä tosi pitkälle, ennenkuin tv:ssä näkyy katsomossa heiluvia lippuja. Siihen asti vaikuttaa, että esitykset on katsottu tosi fiinisti käyttäytyen tai sitten ehkä ne lipuillaan kannustavat ei vaan ole osuneet tv-kuvaukseen mukaan. Oli kuitenkin vaan silmiin pistävää, miten vähän niitä lippuja näkyy Dvd:ssä olevien ensimmäisten esitysten aikana (silloin kun yleensäkään näytetään katsomoa).

Avatar
Emppu
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 251
Liittynyt: 27 Tammi 2007, 20:49
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Emppu »

Itäkeskuksen Anttilasta lähti mukaan parilla kympillä kumpikin dvd,
erikseen ne olisi myös maksanut sen parikymppiä  :heh:
Vielä en ole ehtinyt katsomaan kun muuta viisupuuhaa muka on
ja normaalielämäkin kutsuisi jo mammaa!!!  :cool:
Kehu päivässä pitää naisen tiellä!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Emppu kirjoitti: Vielä en ole ehtinyt katsomaan kun muuta viisupuuhaa muka on ja normaalielämäkin kutsuisi jo mammaa!!!  :cool:
Eikä mitä - ihanan arkielämästä irtaantunutta viisuelämää sen olla pitää  :draamaa: :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Emppu kirjoitti: Vielä en ole ehtinyt katsomaan kun muuta viisupuuhaa muka on
ja normaalielämäkin kutsuisi jo mammaa!!!  :cool:
Pieni kokemuksen varoitus: se ei toimi, että ihan vaan vilkaisee...  :heh:
Ainakin itselleni kävi niin, että aikomus oli katsoa vaan se ekan Bucks Fizz:n esityksen ja loput soikoon siinä taustalla, kun aherran tiskikoneen kanssa ( keittiöstä on näköyhteys olkkarin televisioon)  - ja kuinkas kävikään: katoin kaikki esitykset, molemmilta dvd-kaseteilta ja vasta sitten siirryin keittiön puolella työskentelyäni odottaneen tiskikoneen pariin  :heh:

Avatar
Emppu
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 251
Liittynyt: 27 Tammi 2007, 20:49
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Emppu »

tonywerner kirjoitti:
Emppu kirjoitti: Vielä en ole ehtinyt katsomaan kun muuta viisupuuhaa muka on ja normaalielämäkin kutsuisi jo mammaa!!!  :cool:
Eikä mitä - ihanan arkielämästä irtaantunutta viisuelämää sen olla pitää  :draamaa: :hali:
Nyt on arkielämä mennyt sekas kun katsotaan vain dvd:tä täällä
se eka levyke oli tylsin, ikävä kyllä kun vain Ciao Ciao Bambino puri minua ja taustakööri antoi vinkkejä että tämä on aika tylsä ja minä okei mennään suosiolla 70-luvulle ja niin nyt on katsottuna kaikki läpi, lapset tietysti tykkäsi eniten 90-luvusta ja Bucks Fizz ei kolahtanut ihan kovaa, kuten minuun vieläkin, mutta muutama lyhyt pinkki mekko vetosi neitiin, varsinkin eskarilainen kysyi minkä ikäinen tuo Lulu on  :heh:
Finnish kirjoitti:

Pieni kokemuksen varoitus: se ei toimi, että ihan vaan vilkaisee...  :heh:
Ainakin itselleni kävi niin, että aikomus oli katsoa vaan se ekan Bucks Fizz:n esityksen ja loput soikoon siinä taustalla, kun aherran tiskikoneen kanssa ( keittiöstä on näköyhteys olkkarin televisioon)  - ja kuinkas kävikään: katoin kaikki esitykset, molemmilta dvd-kaseteilta ja vasta sitten siirryin keittiön puolella työskentelyäni odottaneen tiskikoneen pariin  :heh:
Finnish, tätä ei voinut ihan vain ohimennen katsoa jotakin, vaan äippä siis tahtoi katsoa tämän kokonaan ja kun Daniel lauloi JUUULIIIEEE niin minä menin sanomaan että tuon kanssa minä tahdoin silloin mennä naimisiin ja sitten selitän miksi en mennyt  :rofl:
Nuorisoni kysyi myös missä Tipitii on, että valveutunutta kanssa jo on , mutta miksi sitä ei ollut, niinpä! Nyt lupasin kun kiltisti katsottiin viisuja siirtyä hain tarinaan, tämä historiikki oli vielä kova pala heille purtavaksi, kun enemmän kiinnostaa tämä ja viime vuosi  :tapu:
Kehu päivässä pitää naisen tiellä!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Emppu kirjoitti: Bucks Fizz ei kolahtanut ihan kovaa, kuten minuun vieläkin, mutta muutama lyhyt pinkki mekko vetosi neitiin, varsinkin eskarilainen kysyi minkä ikäinen tuo Lulu on  :heh:
Juu, toi on sit niin  :rofl: miten noi nuoremman polven (tulevat viisufanaatikot?) edustajat kiinnittää mielenkiintonsa asuihin ja muuhun lavan tapahtumiiin... Sulla onkin näköjään se koko paketti, mulla on vaan se hopeanvärinen kahden levyn dvd, jossa on voittajia ja suosikkeja v. 81-05.
Emppu kirjoitti: Finnish, tätä ei voinut ihan vain ohimennen katsoa jotakin, vaan äippä siis tahtoi katsoa tämän kokonaan ja kun Daniel lauloi JUUULIIIEEE niin minä menin sanomaan että tuon kanssa minä tahdoin silloin mennä naimisiin ja sitten selitän miksi en mennyt  :rofl:
Nuorisoni kysyi myös missä Tipitii on, että valveutunutta kanssa jo on , mutta miksi sitä ei ollut, niinpä! Nyt lupasin kun kiltisti katsottiin viisuja siirtyä hain tarinaan, tämä historiikki oli vielä kova pala heille purtavaksi, kun enemmän kiinnostaa tämä ja viime vuosi  :tapu:
Joo-o, samaa, hitaasti, mutta varmasti viisuiluun herättämistä on meidänkin taloudessa ollut. Itse asiassa, olen luvannut kautta kaiken mahdollisen, että kun suomi seuraavan kerran voittaa, niin otan (nyt 8v), tyttären mukaan ja iskä jätetään vuorostaan kotiin... Kummasti olen seuraa saanut, kun tässä tietsikalla näitä viisubiisejä olen tsekkaillut. Nyt ootellaan, että se dvd julkaistaan, jossa on Hanna ja ne hopeatytöt (Serebro) - itse odotan sitä semifinaalisessioa, kun en ole sen tv-versioa nähnyt.
Viimeksi muokannut Kollega, 19 Touko 2007, 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Emppu
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 251
Liittynyt: 27 Tammi 2007, 20:49
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Emppu »

Finnish kirjoitti: Joo-o, samaa, hitaasti, mutta varmasti viisuiluun herättämistä on meidänkin taloudessa ollut. Itse asiassa, olen luvannut kautta kaiken mahdollisen, että kun suomi seuraavan kerran voittaa, niin otan (nyt 8v), tyttären mukaan ja iskä jätetään vuorostaan kotiin... Kummasti olen seuraa saanut, kun tässä tietsikalla näitä viisubiisejä olen tsekkaillut. Nyt ootellaan, että se dvd julkaistaan, jossa on Hanna ja ne hopeatytöt (Serebro) - itse odotan sitä semifinaalisessioa, kun en ole sen tv-versioa nähnyt.
Minä lupasin meidän neiti 8 veelle jos Hanna voittaa niin pääsee mukaan ensi vuonna, mutta nyt ei päästä kumpikaan - niiskis, on sen verran erikoisessa maassa että taitaa äippä jäädä kotiin katsomaan  :cool:!
Neitin harrastus alkoi viime vuonna kun jännäsi finaalin loppuun ja nyt oli katsonut myös iskän kanssa, minua muka bongasi ihan turhaan, ei tainnut löytää edes Antsan lippistä tänä vuonna! Nyt se tarttui myös poikiin kun se äipän paikallaolo oli kait aika kova juttu siellä katsomossa!
Kehu päivässä pitää naisen tiellä!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Emppu kirjoitti: Itäkeskuksen Anttilasta lähti mukaan parilla kympillä kumpikin dvd,
erikseen ne olisi myös maksanut sen parikymppiä  :heh:
Siis oliko noissa Itiksessä joku pakettitarjouskin vielä? Asematunnelin Top Tenissä olivat tänään 12,95 € kpl. Kovasti tuntuu vaihtelevan saman ketjun kaupoissa parin päivän sisään  :shock:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Emppu
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 251
Liittynyt: 27 Tammi 2007, 20:49
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Emppu »

Marjukka kirjoitti:
Emppu kirjoitti: Itäkeskuksen Anttilasta lähti mukaan parilla kympillä kumpikin dvd,
erikseen ne olisi myös maksanut sen parikymppiä  :heh:
Siis oliko noissa Itiksessä joku pakettitarjouskin vielä? Asematunnelin Top Tenissä olivat tänään 12,95 € kpl. Kovasti tuntuu vaihtelevan saman ketjun kaupoissa parin päivän sisään  :shock:
Joo oli tarjous Itäkeskuksen Anttilassa 12.5.  :joojoo:
19.95 kumpikin boxissa ja erikseen myös 19.95 dvd,
kaupungilla Stockmanni tai joku sokos niin oli 14.95 yksi dvd!
Kehu päivässä pitää naisen tiellä!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Emppu kirjoitti: Nyt se tarttui myös poikiin kun se äipän paikallaolo oli kait aika kova juttu siellä katsomossa!
Tää on kyllä  :offtopic: ,
mutta meillä kävi niin, että sen lisäksi, että olivat täällä kotosalla tiiranneet tv:stä, josko iskä ja äiskä näkyisivät Semifinaalilähetyksessä (pettymysvaroituksista huolimatta), mutta sitten yllättäen osuimmekin kuvaruutuun erään tv-lähetyksen mukana. Oltiin just saavuttu Areenalle ja siinä seisoskeltiin, etä mennääkö samantien jonottamaan, vaikkei pahempaa ruuhkaa ollut. Sit havaitsin takanani tv-reportterin työssään ja tietty soitin pikapikaa, että me ollaan vissiin tv:n lähetyksessä parasta aikaa... enkä tietenkään malttanut siitä mihinkään lähteä, kun oli epäilys, että siellä tytär n. 800km:n päässä näkee iskän ja äiskän tv:ssä. Oli kuulemma tytär ollut erityisen otettu siitä, kun äiskänsä heilutteli tv:ssä sitä hänen koulussa tekemäänsä itsenäisyyspäivälippua.

En tiedä johtuuko tästä kokemuksesta, mutta selvästi on neidin viisukiinnostuneisuus eri tasolla kuin mitä on aiempina vuosina ollut... tai no, on se Hannan musasta tykännyt aiemminkin.

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Kiitos tämän ketjun muistin koko dvd:n olemassa olon ja kävin tuon boksin, josta nuo molemmat löytyvät lähimmästä Anttilasta ostamassa. Nyt oon kolme noista illan aikana kattonut ja olo väsynyt ja onnellinen  :lashatumbai:
Tosin makuuhuoneessa mököttää illan huomiotta jäänyt mies, mutta mitäpä siitä, viisut saa mennä tv-illassa ykköseksi ja siihen tottukoot... Ei siis herran auta muu kuin ruveta viisuista tykkäämään. :femme:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: "50 years of Eurovision" -CD- ja DVD-kokoelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Marilla on mainio asenne miehen suhteen! :peukku: :repeilee:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Lukittu