Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Eikös tämmöinenkin voisi olla olemassa?  :mrgreen:

Eli tähän ketjuun voisimme listata mielestämme hirveimpiä Belgradiin tarjolla olevia kappaleita. Minä voin aloittaa.

NORJA: CRASH! Get Up   :yrjo: :yrjo:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

No, ihan ekaks tulee mieleen nämä:

Tanska: Underneath The Moon
Norja: Am I Supposed To Love Again
Tanska: Luciano

jatketaan joku toinen ilta...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Onko ketjun tarkoituksena listata oikeastioikeasti huonoimpia vai vain biisejä, jotka eivät olleet ihan niin hyviä kuin mitä puhelinäänestäjät tai viisufanit olivat tai ovat mieltä? Ketjun avauksesta päätellen idea on jälkimmäinen. Oikeasti huonoimmat löytyvät jostakin Bulgarian alkueristä tai Albanian ja Liettuan semeistä mutta koska ne eivät joudu viisufanien suurennuslasin alle, eivät ne pääse näille hauskaltavaikuttamislistoillekaan.

Itse en jaksa listata muka-huonoimpia biisejä vain voidakseni esittää tyytymättömyyttäni muiden (puhelinäänestäjien tai viisufanien) makuun. Liioin en jaksa selata läpi kymmenittäin surkeita biisejä erottaakseni joukosta kaikkein katastrofaalisimmat oikeasti huonoimpien listalle. Siispä passaan.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Viisutyrkyistä 2008 karsein on Caruula, ehdottomasti. Ei tarvii biisiä edes kuulla, kun tiedän sen jo nyt. Miten pystynkään nauttimaan Andreaksen osuudesta...voih kun mulla olisi valikoiva kuulo. :shock: Mut ei. :(
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

minnie kirjoitti: Viisutyrkyistä 2008 karsein on Caruula, ehdottomasti. Ei tarvii biisiä edes kuulla, kun tiedän sen jo nyt. Miten pystynkään nauttimaan Andreaksen osuudesta...voih kun mulla olisi valikoiva kuulo. Mut ei.
Niin. Munkin mielestä The Ark oli ihan hirveimpien joukossa viime vuoden MF:ssä, enkä ees biisiä ollu kuullu vielä silloin (oli vielä MF:n finaalin allakin) ja silti mä jostain kumman syystä olen tykästynyt siihen.. :heh: :niinpa: Siihen listaan voidaan lisätä MF-biiseista tai viime vuoden osallistujista vielä After Dark ja Elin Lantokin ja sama pätee taas. Jotenkin mä olen oppinut kummastakin pitämään. AD on jopa pyörinyt mp3:ssa satunnaisesti. Mä yritin jopa Serbian voittovirttä jossain vaiheessa viime toukokuussa ymmärtää, mut siinä kohdassa on pakko tunnustaa tappioni. En ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään...

Ei millään sitten jaksais oottaa sinne 16.2. saakka? Kyllä mä toki näin suurena MF-fanina ymmärrän, että odottavan aika on pitkä. Kolme viikkoa vielä ekaan semiin, sekin tuntuu ikuisuudelta, aivan kuin lapsena jouluaattopäivä. Mut onneks kaikkea kivaa on sitä ennen luvassa vielä, kuten Viron viisukarsintareissu, Tohlopin reissu...

Mutta Timoteuksen kysymykseen vastatakseni: mä ainakin listaan AIKUISTEN oikeasti huonoimpia kuulemiani. albanian karsintoja sen enempää kuin Bulgariankaan en ole seurannut, niistä en siis mitään tiedä. Joten mulla tää on ihan puhtaasti niitten kuultujen (vain norjan ja Tanskan semien) listaa...

Joku pitkätukka-liverpoolilainen vai oliks se sen vaimo lauloi joskus vuonna kivi ja keppi "Give peace a chance"

Mitäs jos minnie "give Carola a chance?" 

:hiips:
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 19 Tammi 2008, 01:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11535
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Vs: Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

kuuluuko toellisen viisufanin kuppilasanastoon  sanat kauhein ja hirvittävin... ?  hmm näköjään joillakin... !  :raaps:
"Nyt ihmeitä on elämässä, rakkaus ja musiikki" Sing-sang-song -76

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

romualdo kirjoitti: kuuluuko toellisen viisufanin kuppilasanastoon  sanat kauhein ja hirvittävin... ?  hmm näköjään joillakin... !  :raaps:
:raaps: Miksi ei kuuluisi? Ei kai viisufanius voi tarkoittaa eikä sen pidäkään tarkoittaa kritiikitöntä kaiken Eurovision-nimen alla esitettävän palvontaa. Ja jos kerran jokin euroviisuihin liittyvä biisi / esitys / esittäjä / täydennä-listaa-itse voi olla huono, on jonkin oltava kaikkein huonoin.

Kauhea ja hirvittävä voivat olla lievästi liioiteltuja sanoja musiikin huonouden kuvaamiseen mutta eipä niitä kukaan ennen sinua tässä ketjussa edes käyttänyt. Ja tylsäksihän keskustelu menisi, jos lievää liioittelua tai muita tyylikeinoja ei sallittaisi.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mun mielestä "kauhea" ja "hirvittävä" on aika lieviä ilmaisuja. :heh:
What color is your life?

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Viisutyrkyt 2008 ANTI-LISTA!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Samaa mieltä. Kuitenkin huomasin huvittuvani, kun aloin ajatella niiden sananmukaista merkitystä. Tuskin ketään ihan oikeasti kirjaimellisesti hirvittää mikään kappale. :heh:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Lukittu