Viisuselibaatti

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Muzze, eiks ne esikatselut kuitenkin tule ihan ajoissa, jotta ehtii vielä tutustumaan niiden kautta esiintyjiin, joita sitten seilailee Hesan kaduilla pilvin pimein  :raaps:. Se selibaatti nääs tasan loppuu siihen ja sit ne biisit on tehokuuntelussa ja katselussa  :joojoo:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Minä päätin eilen, että en kuuntele tämän vuoden viisuja ennen lauantain esikatseluita. :joojoo: (poikkeustapaus on Work your magic, koska minun täytyy tehdä käännös Work your magic -käännöskilpailuun.) Eihän tuo vajaa viikko paljon ole, mutta kuitenkin... :roll:
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Olin viisuselibaatissa reilun viikon verran, tosin kiireistä johtuen. Hyvää teki, ja ihan uusin korvin olen kuullut osaa niistäkin tämän vuoden viisuista, jotka olen alunperin arvioinut kököksi. Ihme juttu.  :shock:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Albatrossi

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

AnnFredi kirjoitti: Olin viisuselibaatissa reilun viikon verran, tosin kiireistä johtuen. Hyvää teki, ja ihan uusin korvin olen kuullut osaa niistäkin tämän vuoden viisuista, jotka olen alunperin arvioinut kököksi. Ihme juttu.  :shock:
Mulle käy usein noin.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Meikäläiseen on iskenyt operaatio Karman karkoitus  :shock: Nyt kun sittenkin sain hankittua semifinaaliliput, niin tuntuu, että on parempi olla ihan hissukseen: mitä suurempi häly ja hehkutus, sitä todennäköisempää, että ennenkuin viisupäivät koittaa, niin jotain älytöntä tulee vastaan...  :heh:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Olen viimeiset viikot yrittänyt kuunnella vain ei-euroviisumusiikkia, jotta tämän vuoden viisuista saa vielä kunnon kicksit sitten toukokuussa. Sen tulee kuulostaa tuoreelta! :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Nata »

Mää en viisuselipaattiin usko. Viihdetaiteilija Dannykin on tieteellisesti tutkinut, että mitä tutumpi biisi, sen kovemmat kicksit yleisö saa konsertissa.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Tänään se loppuu  :jihuujippii: :jihuujippii: :jihuujippii:

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Clara »

Puoltoista viikkoa olin selibaatissa miekii  :mrgreen:
Eli käytännössä puntarin laatimisesta radion esikuuntelun alkamiseen saakka.

Tää alkaa olla jo vakavaa. Pitää olla jonkin aikaa ilman, et taas maistuu paremmalta  :draamaa:

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minulla on melkein aina Viisuselibaatti/Tietokoneselibaatti kesäisin kun asustelen koko kesän saaristossa mökillä….voisin hankkia tietokoneen mökille sillä aurinkopaneeli on…..mutta ihan hyvä näin että välillä ”pääsee” pois tietokonemaailmasta.

Sitten syksyllä on into taas päällä Euroviisumaailmalle.  :p

Tarkistan postia välillä täällä kotona ja sitten taas hyppään veneeseen.  :)

Avatar
Kimmoke
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 22 Marras 2003, 12:37

Re: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Kimmoke »

Olen taas tänä vuonna pitänyt osittaisen sellibaatin :puna:.
Eli vuonna 2006 kuuntelin kaikki valitut kappeleet puhki (oli aikaa, kun olin työtön) niin että ne lähes tulivat korvista ulos huhtikuun lopulla.
Vuonna 2007 pidin tämän takia täydellistä sellibaattia huhtikuun lopulle asti (en kuunnellut mitään muuta valittua kappeletta kuin Suomen ja Ruotsin), joten en tiennyt mitä ajattelisin, kun luin keskusteluja eri lauluista.
Vuonna 2008 eli tänä vuonna katselin kaikki valitut kappaleet kerran (ja nimenomaa karsinta version, en mahdollista esikatseluvideota), jotta tietäisin mistä puhutaan, mutta laulujen taso(tomuuden) takia, pitkitin laulujen toista kuuntelua aina eilis iltaan asti, jolloin kuuntelin ensimmäisen alkukarsinnasta puolet esiintymisjärjestyksessä.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mulla on ollut tänä keväänä havaittavissa pientä viisuhaluttomuutta. :draamaa: Johtuuko sitten viime vuoden loistavasta tasosta tai tän vuoden hieman heikommasta, en oo jaksanut innostua tavalliseen tapaan. Tiettyjen maiden karsintoja tuli kyllä seurattua suurella mielenkiinnolla, mutta siihen se innostus taisi toistaiseksi jäädä. Mä odotan vielä potenssin palaamista näin esikatselujen alla, kyseessähän on kuitenkin elämän suurin nautinto. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Lukittu