Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Euroviisut 2010 Oslossa

Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

*****
9
10%
****
15
16%
***
26
28%
**
21
22%
*
23
24%
 
Ääniä yhteensä: 94

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Juurovissön kirjoitti:^Saanko kysyä, mikä tässä kappaleessa on mielestäsi amatöörimäisen noloa?
A-osan sävellys ja sanoitus. Kuka tahansa osaisi tehdä tuontasoisen "sävellyksen" parissa minuutissa jotain instrumenttia summanmutikassa näpyttelemällä. Sanoitusta voin ruotia tarkemmin, kunhan ehdin siihen perehtyä kunnolla. Äkkiseltään se vaikutti osittain koomiselta ja kliseiseltä. Tämä oli vain mielipide.

Kertsi on ihan jees, ja Veeti osaa varmasti laulaa ja esiintyä.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Ok, kiitos mielipiteestäsi! :hali: Ehkä tämä on enemmän radiomusiikkia kuin viisulavojen massahurmaaja, silti kolkuttelee punnusteni kärkipäässä, olisko syynä se, että kappaleeseen ei kyllästy. Viisukappaleeksi aukeaa liian hitaasti. Kypsän miehen kappale, hyvin Veetin oloinen ja näköinen! :peukku:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Veeti kolahtaa yleensä, mutta ei tämä kappale.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Eipä ole edelleenkään tämä iskelmä iskenyt minuun :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Oiva kertsi, mutta muuta tässä biisissä ei sitten olekaan. kauhee luettelo tuo, mistä kaikesta pitäisi kertoa!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
uumama89
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Marras 2007, 21:53

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja uumama89 »

Laahaava ja mitäänsanomaton. Olisin odottanut Veetiltä parempaa. *2 tähteä*
Amadeus Lundberg euroviisuedustajaksi 2010!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Tämä biisi se vain jatkuvasti ja salakavalasti nousee, muistaakseni alussa jossain kympin tienoilla arvioissani: olisiko jopa tyrkyllä jossain vaiheessa ykköseksi puntarissani. Viehättää kappaleen kypsyys. Jokin sellainen mukava aikuisuus: ei yritetä mitään ihmeellistä, se rauhoittaa ja vapauttaa. Seesteisyys ja vakuuttavuus. Tätä jaksaa kuunnella. Ei varmasti mikään iso hitti, mutta miten ihmeessä uskaltaisin jopa nähdä Veetin kypsänä aikuisena Oslon lavalla! Viehättävä tuo lievä kitarasaundi taustalla ja välillä pääosassakin. Mikään ei shokeeraa kappaleessa, mutta aijai, joskus tuntuu, kun ei yritetä liikoja, lopputulos onkin varsin onnistunut. :peukku:

Voihan jämerä mieskin pyytää kertomaan rakkaudesta. Aikuisena. :rakkaus:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minustakin tämä on oikein hieno iskelmällinen radiohitti. Itselläni jossain puolenvälin paikkeilla Puntarissa ja se kertoo enemmän tämän vuoden tasaisen hyvästä tasosta kuin tämän viisun huonoudesta. Neljän tähden viisu ja Veetin ääni ja tulkinta on upea. :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Margot »

En aluksi noteerannut tätä oikein mitenkään, mutta olen lämmennyt tälle. Kaunis kertosäe. :ihana:
What color is your life?

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Ei toiminut mitenkään.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

zzz Tylsä biisi, ääni kuului... Siinä kaikki :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Cyrano kirjoitti:Ei toiminut mitenkään.
Ei niin. Veeti ei laulanut tunteella ja se näkyi pahasti.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja mariah »

lumitöillä ja rakastelulla ei näköjään jatkopaikkaa irronnu ;) harmi. ois kuulunu näistä kuiteeski jatkoon vaikka biisistä ei pahemmi mitää ihmeitä käteen jääkkää.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mua niin ällötti Veetin rakastelupuheet ja muutenkin se "seksikkyydestä" jauhaminen. :nohyi: Onneksi ei käynyt niin kuin aavistelin ja Veeti olisi päässyt finaaliin. Biisi kyllä jäi soimaan päähän, mutta lähinnä riivaavuutensa takia.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja aksim »

Olenko ainut kenen mielestä tämä oli tunteella vedetty??? arrrgghhhh!!!!

P.s tuliko kenellekään muulle mieleen taustojen koreografiasta mieleen edes läheisesti Slovenia -93? :mrgreen:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja JVN »

En tykännyt. Liikaa meikkiä naamassa, tekohymy ei todellakaan sopinut biisin sanomaan ja kappale ei jäänyt päähän ollenkaan. Olen tyytyväinen, että tätä ei "julkkisäänillä" äänestetty jatkoon.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Täti löysi tästä Tapani-Kansa-discohitti-1977 -tyyliä, mutta ei tarpeeksi. Irvistelikö vai hymyilikö tämä setä laulaessaan?
Vähän lisää Frederikiä, kiitos.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mie näin koko lähetyksen ajan Veetin olemuksessa sellaista "Tää peli on jo hävitty" -meininkiä.
Jotenkin tuli tunne, ettei hän itsekään uskonut biisinsä mahdollisuuksiin. Lavaesitykseen ei kyllä oltu panostettu niitä muutamia käsiliikkeitä lukuunottamatta. Biisistä ihan tykkään ja onhan jampalla mahtava ääni ja karisma, mutta jotenkin ei nyt oltu sata lasissa tämän paketin kanssa.

Siltikin vahvoilla mun villin kortin saajaksi ennen kolmatta kattausta.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

JVN kirjoitti:En tykännyt. Liikaa meikkiä naamassa, tekohymy ei todellakaan sopinut biisin sanomaan ja kappale ei jäänyt päähän ollenkaan. Olen tyytyväinen, että tätä ei "julkkisäänillä" äänestetty jatkoon.
Ongelma ei välttämättä ollut liika meikki, vaan liian huomiota herättävä parran värjäys.

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Antero »

MuzaMaza kirjoitti:Siltikin vahvoilla mun villin kortin saajaksi ennen kolmatta kattausta.
Ylivoimaisesti paras tähän asti pudonneista. Melkein ensin petyin Veetin putoamiseen, mutta kyllä lopputulos oli paras mahdollinen. Kaikki listaukseni kärkipään biisit ovat nyt finaalissa. Seuraavasta menee ainakin Kuunkuiskaajat... :joojoo: :peukku:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ihanat seitkytlukulaiset hömppävaatteet puuttuivat (onneksi) tästä kuten oli slov-93 ... ja tää oli seksikkäin esitys,ei sille voi mitään... ihan tihkui sitä... aattelin hetken että pääseekö tää jatkoon, vaiko S.Tw ...a-osa oli mukava, nautinnollista äänen käyttöä !!!!!!!

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja JVN »

TantePätsi kirjoitti:
JVN kirjoitti:E
Ongelma ei välttämättä ollut liika meikki, vaan liian huomiota herättävä parran värjäys.
Tämä tuli myös mieleen. Olen tyytyväinen, ettei päässyt jatkoon.

Albatrossi

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

aksim kirjoitti:Olenko ainut kenen mielestä tämä oli tunteella vedetty??? arrrgghhhh!!!!
No et! Minusta illan karismaattisin ja eniten läsnäoleva esitys, joka olisi ansainnut finaalipaikan.

Sama juttu kuin Hietasen kanssa. Illan paras eiintyjä ja ja heikko biisi. Sapettaa. :jupinaa:

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

MuzaMaza kirjoitti:Mie näin koko lähetyksen ajan Veetin olemuksessa sellaista "Tää peli on jo hävitty" -meininkiä.
Jotenkin tuli tunne, ettei hän itsekään uskonut biisinsä mahdollisuuksiin. Lavaesitykseen ei kyllä oltu panostettu niitä muutamia käsiliikkeitä lukuunottamatta. Biisistä ihan tykkään ja onhan jampalla mahtava ääni ja karisma, mutta jotenkin ei nyt oltu sata lasissa tämän paketin kanssa.
Olen täsmälleen samaa mieltä!
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

^ Lisään vielä, että siellä green roomissa Veeti kyllä istui urhoollisesti muiden mukana ja yritti hymyillä, mutta jotenkin mulle vaan tuli mieleen, ettei hän ollut oikein kotonaan siinä joukossa. Harmi.

Odotin, että hän olisi lähtenyt kisaan kansainvälisellä biisillä ja revitellyt tosiaan sata lasissa, mutta
olikin valinnut Radio Suomi -kelpoisen iskelmäpopin. Varmaan tulee radiosoittoa, mutta pankit jäivät räjäyttämättä.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tämä oli juuri niin kauhea kuin pelkäsinkin. Itse kappalekin on köyhä, A-osa on surkea, kertsi nyt sentään jää mieleen, mutten siitäkään erityisemmin pidä. Ja Veetin tapa laulaa on hermoja raastava. En koskaan lämpene ylidramaattiselle vedätykselle, mahtipontisesti voi laulaa, mutta se pitää tehdä tyylillä ja lämmöllä, ei kaulasuonet pullistellen ja suu irvessä. Näitä ylivetäviä mieslaulajia löytyy jokunen isoimmasta naapurimaastammekin :heh:

Ansaitusti ei päässyt pidemmälle.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9498
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja kwak »

Juuei. :eiei:

Onneksi putosi... Todella väsynyttä meininkiä. zzz Odotin kyllä tälle finaalipaikkaa, mutta hienoa, että kerrankin pelkkä nimi ei riittänyt jatkoon.
Keep your head high above the water

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Koko ajan veikkasin Veetille jatkopaikkaa, mutta ei hän kai sitten niin nimekäs olekaan? Veeti ei tosiaan tuntunut olevan täydellä sydämellään mukana, vaan käväisi vain vetämässä yhden biisin tulevalta levyltään... Tosi köyhä esitys oli myös osoitus siitä, vaikka sinänsä symppis ja karismaattinen hahmo onkin kamerassa. Ihanaa, että finaalipaikka meni niille, jotka sinne ihan oikeasti halusivatkin! Heli Kajo ja Sisterit olivat ihan onnesta sekaisin :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mä diggaan Veetin äänestä todella paljon. Biisi on hyvä, muttei ehkä aivan euroviisuksi saakka. Varma radiohitti, kyllä! :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:Koko ajan veikkasin Veetille jatkopaikkaa, mutta ei hän kai sitten niin nimekäs olekaan? Veeti ei tosiaan tuntunut olevan täydellä sydämellään mukana, vaan käväisi vain vetämässä yhden biisin tulevalta levyltään... Tosi köyhä esitys oli myös osoitus siitä, vaikka sinänsä symppis ja karismaattinen hahmo onkin kamerassa. Ihanaa, että finaalipaikka meni niille, jotka sinne ihan oikeasti halusivatkin! Heli Kajo ja Sisterit olivat ihan onnesta sekaisin :ihana:
Veetihän oli kauan poissa ja joutuu varmaan rakentamaan paljon alustakin. Lisäksi sehän oli jotenkin tosi suosittu joittenkin kesken ja sellaista seuraa kyllästyminen.

Itseä ei niin hirveästi nappaa Veetin paksu, tukkoinenkin äänenväri vaikka hyvin se laulaa. Mutta ihan niinkuin olisin kuullut, että Veeti jännittää aivan hirveästi - tuonhan ihan huomasi Tartu Mikkiin ohjelmassa. En usko siis että se oli välinpitämätön tai ei ollut sydämellään mukana. Ei vaan saanut tehoja irti - joskin minusta Veetin puolitehoinenkin on kuitenkin tunteellisempaa kuin jonkun muun täysi tulkinta. Ja jos soulista puhutaan niin ehdottomasti mieluummin vaikka Veetin tapa puristaakin kuin jonkun muun tyylikäs oppikirjasuoritus.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu