Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Kati Wolf – What about my dreams

*****
69
51%
****
35
26%
***
23
17%
**
3
2%
*
5
4%
 
Ääniä yhteensä: 135

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Liiallista hienoutta Unkarin päästä finaaliin :jihuujippii:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä olen tosi iloinen Unkarin puolesta! :ihana: Esitys onnistui paremmin kuin olisin osannut toivoa. Ainut negatiivinen asia oli juurikin Katin stailaus. Mun mielestä Kati näytti tosi riutuneelta, ei siis vanhalta, mutta liian laihalta. :shock: Se asu vielä oikein korosti luurankomaisia sääriä ja käsivarsia. Pukekaa sille naiselle vaatteet päälle! :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Colby »

Jossain toisaalla on Katin esitystä ja laulantaa haukuttu todelliseksi flopiksi enkä kyllä ymmärrä :raaps:
Kaikki ne ennakkokauhistelut kuultuani luulin esityksen olevan ihan kamala. Mun mielestä Kati lauloi hyvin ja esitti biisinsä vakuuttavasti. Lavan taustat ja valot olivat illan parhaimmistoa ja biisin tunnelma välittyi hyvin katsojalle. Biisistä en erityisemmin välitä vieläkään. Vähän turhan "perus euroviisu", mutta täysin ansaitusti finaaliin. Kyllä!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja male »

Mun mielestä tää esitys oli todella hajanainen, jossa tapahtui vähän kaikkea ja ei mitään. Mieleenjäävimpiä osasia olivat Katin hiukset ja taustalaulajien led-hirvitykset. :/ Kaikesta huolimatta mielestäni Kati lauloi hyvin ja olen iloinen, että tämä hyvä biisi pääsi jatkoon. :peukku:

Kati teki maneereillaan unkarilaisille drag queeneille homman vähän liiankin helpoksi. :heh:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7135
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Kaikenkaikkiaan jotenkin outo " tähti" luukki ja koko esityksen maneerisuus nosti tän aika tavallisen nykyhitin lentoon ja siihen tuli sellasta glamour-jännitettä ... jos siinä ois ollu nätti -perus-pimu ja puolan koreokrafia voi olla ,että ei ois tuntunu miltään.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41808
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Komppaan.
Colby kirjoitti:Mun mielestä Kati lauloi hyvin ja esitti biisinsä vakuuttavasti.
Kati ei laulanut hyvin, mutta riittävän hyvin. Paremmin kuin joissakin katastrofaalisissa harjoitusvedoissa. Vakuuttavuus syntyi myös omituisesta lookista. Mutta jos odotukset Katin laulun suhteen olivat studioversion virittämiä, niin olihan siihen verrattuna eilinen laulusuoritus kamala. (Ajoittain kyllä kuulosti, että taustakuoro vetää Katiakin huonommin.)
Viimeksi muokannut Rousku, 11 Touko 2011, 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Tää tais olla eilen yleisön suosikki. Sen verran katsojat mylvi tän esityksen aikana ja jälkeen ja vielä niiden äänestysvideoiden aikanakin. Oisko tää kuitenkin voittanu semin? :mitvit:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Mä en jotenkaan usko, että voitti. Ei varmaan ollut ihan viimeisten jatkoonpäässeiden joukossa, mutta tuskin oli ykkönen. Tällaiset vibat mulla on. :mrgreen: Veikkaisin semin olleen muutenkin tasainen.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Naali »

Yleisössä on aika paljon hc-viisufaneja, joiden makuun tällainen biisi ja esityskin uppoavat täydellisesti. Ei se silti tarkoita, että kotisohvilla oltaisiin samaa mieltä. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kati tekee Herat. :joojoo: Finaalissa 15.-20. sija. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tänne Sveitsin kotisohvalle Unkarin taustanauha kuului todella vaimeasti ja vei selvästi pontta viisulta. Ehdin jo luulla, että siihen tämä viimeistään sitten kaatuu. Onneksi Kati kuitenkin selvitti tiensä finaaliin. :joojoo:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Kaikki kunnia Katille, kahden pienen lapsen äiti joista toinen vieläpä alle vuoden, jos molemmat vielä ovat kisapaikalla mukana, kuten selostajan puheesta ymmärsin! :shock: En tajua, miten Kati sen ohella jaksaa/on jaksanut valvomisia, harkkoja ym. viisurumbaan kuuluvaa... Ja joku ihmetteli vielä että näyttää riutuneelta ;)

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

Serduchka kirjoitti:Kati tekee Herat. :joojoo: Finaalissa 15.-20. sija. :joojoo:
Ei tee. :joojoo: Biisi on niin vahva, että sijoittuu vähintään kymmenen parhaan joukkoon, ja voi jopa voittaa. :joojoo:

Musta Kati lauloi tosi hyvin, vaikkei kokonaisuus ihan samalta kuulosta kuin studioversio (kuulostaako koskaan tämän tyyppisisissä poppiksissa...?). Ja eihän Lenakaan viime vuonna mitenkään häikäisevän hyvin livenä vetänyt, mutta kun biisi oli riittävän paras (sai muuten myös minun ääneni)! :tapu:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Speed »

Oon aika vakuuttunut, että Unkari ei menesty finaalissa. Biisi on kyllä hyvä, mutta livenä se ryssitään oikein olan takaa. Eilinen livelaulaminen oli kuulemma paras veto Katilta, mutta mun korvaan laulu oli varsin epävireistä ja kireää, eikä esiintyminen viidentenä finaalissa varmastikaan auta tilannetta.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

^ Joo, siis jos eilinen veto oli hyvä, niin mitenköhän huono se huonompi veto sitten on :eeek:
Salka Valka kirjoitti: mutta kun biisi oli riittävän paras
Ihanasti ilmaistu :mrgreen:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Hilurimpsis
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 21 Maalis 2009, 18:29

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Hilurimpsis »

Jee finaalissa! Esitys ei menny ehkä ihan nappiin, mutta paremmin kumminki ku harjotuksisa. En mäkään kyllä usko että tää finaalissa välttämättä menestyy kovin hyvin. Katin asu ja hiukset oli aika kauheet mun mielestä.
Gangsta 4 life

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Katin laulusuoritus oli todella omituinen. :shock: Kaikki ne kummalliset välikiljaisut meni (minun korvaani) ihan loistavasti, mutta sitten välin peruslaulannat meni (minun korvaani) aika vinoon.

Mutta ihana Kati. :ihana: Onneksi saatiin Finaaliin edes yksi hyvä biisi.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja rewind »

Aintsu kirjoitti:Mä olen tosi iloinen Unkarin puolesta! :ihana: Esitys onnistui paremmin kuin olisin osannut toivoa. Ainut negatiivinen asia oli juurikin Katin stailaus. Mun mielestä Kati näytti tosi riutuneelta, ei siis vanhalta, mutta liian laihalta. :shock: Se asu vielä oikein korosti luurankomaisia sääriä ja käsivarsia. Pukekaa sille naiselle vaatteet päälle! :mrgreen:
Onpas tämä helppoa tänään, käyn vaan vuoronperään komppailemassa eri ketjuissa :mrgreen: Täysin samaa mieltä Aintsun kanssa!
El Robocop!

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja JRS »

JEEE..Meni Finaaliiiin! :tuuletus: :uujee:
Hiveesti hermosttuti juuri ennen Unkarin esitysta, mutta hyvin se meni.
Kati lauloi minusta tosi hyvin :peukku: ja se ne harjoituksista paljon parjatut tanssijat toimivat sittenkin tosi hienosti.
Laadukas paketti, hieno biisi edelleen..ja ansaitsi finaalipaikan :joojoo:

Go Unkari! :unkari:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tän finaalipaikka oli mulle aika WTF. :shock: Pidin tätä floppaavana fanisuosikkina. Voihan tää toki edelleen flopata finaalissa. Itse en pidä, vaikka kappaleessa on edelleen jotain potentiaalia. Siitä en saa kiinni, mikä tässä sitten mättää (paitsi hämmentävä kuivakka esiintyjä).
What color is your life?

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

Salka Valka kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Kati tekee Herat. :joojoo: Finaalissa 15.-20. sija. :joojoo:
Ei tee. :joojoo: Biisi on niin vahva, että sijoittuu vähintään kymmenen parhaan joukkoon, ja voi jopa voittaa. :joojoo:
Serduchka: Katsoin uudelleen Katin eilisen vedon, ja nyt pitää todeta, ettei sittenkään ole ihan mahdotonta, että joudun vielä syömään sanani. :joojoo:

:heh:

Kati on edelleen kuitenkin suosikkini! Ja esitykseen sopii mielestäni riutunut, ehkä jopa krapulainen look. :mrgreen: Kati on ihana. :ihana:

jj2ds
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Touko 2011, 15:49

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja jj2ds »

Oonko mä oikeesti ainut, joka ei voi sietää ko. kappaletta? Siis ihan jo pelkästään sen takia, että tuo muijahan on tekemällä tehty kaksoiskappale Celine Dionista, ja biisikin on lähestulkoon suora kopio Celinen hiteistä.. Esim I Drove All Night tulee ekana mieleen kun tuota Unkarin viisua kuuntelee.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Darhen »

jj2ds kirjoitti:Oonko mä oikeesti ainut, joka ei voi sietää ko. kappaletta? Siis ihan jo pelkästään sen takia, että tuo muijahan on tekemällä tehty kaksoiskappale Celine Dionista, ja biisikin on lähestulkoon suora kopio Celinen hiteistä.. Esim I Drove All Night tulee ekana mieleen kun tuota Unkarin viisua kuuntelee.
I Drove All Night on Roy Orbisonin biisi, josta Cyndi Lauper teki hehkeän tulkinnan. Ja jonka Celine-huuhkaja myöhemmin raiskasi hengettömäksi! :jupinaa:

En kuule yhteyttä ko. kappaleeseen. :eiei: Esitys meni varsin mallikkaasti. Ylivoimaisesti ekan semin vahvin veto! :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

jj2ds
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Touko 2011, 15:49

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja jj2ds »

Darhen kirjoitti:
jj2ds kirjoitti:Oonko mä oikeesti ainut, joka ei voi sietää ko. kappaletta? Siis ihan jo pelkästään sen takia, että tuo muijahan on tekemällä tehty kaksoiskappale Celine Dionista, ja biisikin on lähestulkoon suora kopio Celinen hiteistä.. Esim I Drove All Night tulee ekana mieleen kun tuota Unkarin viisua kuuntelee.
I Drove All Night on Roy Orbisonin biisi, josta Cyndi Lauper teki hehkeän tulkinnan. Ja jonka Celine-huuhkaja myöhemmin raiskasi hengettömäksi! :jupinaa:

En kuule yhteyttä ko. kappaleeseen. :eiei: Esitys meni varsin mallikkaasti. Ylivoimaisesti ekan semin vahvin veto! :joojoo:
Tuo nyt oli vaan esimerkki, mitäpä sen väliä kuka biisin alkuperäinen esittäjä on. Kyllähän noita yhteyksiä on useita, kun kuuntelee Celinen nykyaikaisempia albumeita, ja vertaa musavideoita, käyttäytymistä ja ääntä. Äänestä tosin en voi Katia syyttää itseään, markkinoinnista Celine Dionin kaksoiskappaleena kylläkin.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

jj2ds kirjoitti:Oonko mä oikeesti ainut, joka ei voi sietää ko. kappaletta?
Et. :jupinaa: Turhaa sontaa joka ei herätä mitän tunteita.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

jj2ds kirjoitti:Kyllähän noita yhteyksiä on useita, kun kuuntelee Celinen nykyaikaisempia albumeita, ja vertaa musavideoita, käyttäytymistä ja ääntä.
Celine ei ole minkään noiden suhteen ainoa lajinsa edustaja, vaan kyse on laajemmasta trendistä.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

jj2ds
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Touko 2011, 15:49

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja jj2ds »

Jónsì kirjoitti:
jj2ds kirjoitti:Kyllähän noita yhteyksiä on useita, kun kuuntelee Celinen nykyaikaisempia albumeita, ja vertaa musavideoita, käyttäytymistä ja ääntä.
Celine ei ole minkään noiden suhteen ainoa lajinsa edustaja, vaan kyse on laajemmasta trendistä.
Se taas ei muuta sitä, että Kati näyttää, käyttäytyy ja liikkuu kuin Celine Dion. Kyllähän se nyt on itsestäänselvää mistä se inspiraatio on tullut.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Darhen »

jj2ds kirjoitti: Se taas ei muuta sitä, että Kati näyttää, käyttäytyy ja liikkuu kuin Celine Dion. Kyllähän se nyt on itsestäänselvää mistä se inspiraatio on tullut.
En kuule mitään samaa.. :eiei: Celine on sirkkeliääninen hanhi, Katilla on jopa luonnetta äänessään. :rakkaus:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

TomppaJr kirjoitti:
jj2ds kirjoitti:Oonko mä oikeesti ainut, joka ei voi sietää ko. kappaletta?
Et. :jupinaa: Turhaa sontaa joka ei herätä mitän tunteita.
Kyllä näkyy tunteita heräävän. :hihi:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

jj2ds
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Touko 2011, 15:49

Re: Unkari 2011: Kati Wolf – What about my dreams

Viesti Kirjoittaja jj2ds »

Darhen kirjoitti:
jj2ds kirjoitti: Se taas ei muuta sitä, että Kati näyttää, käyttäytyy ja liikkuu kuin Celine Dion. Kyllähän se nyt on itsestäänselvää mistä se inspiraatio on tullut.
En kuule mitään samaa.. :eiei: Celine on sirkkeliääninen hanhi, Katilla on jopa luonnetta äänessään. :rakkaus:
Moni muu kuulee Googlen mukaan :)

Lukittu