Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Jedward – Lipstick

*****
36
32%
****
38
34%
***
18
16%
**
10
9%
*
11
10%
 
Ääniä yhteensä: 113

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Laulu sujui pojilta vielä huonommin kuin olisin osannut odottaa. Energinen esitys kyllä pelasti paljon, kuten varmasti myös hyvä esiintymisnumero. :joojoo: Toivottavasti Jedward vetää finaalissa vielä kovemmin, sillä toivon kyllä Irlannille menestystä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Mun mielestä ne esiintymisvaatteet oli ihan loistavat! :uujee: Sopi tähän kappaleeseen tosi hyvin ja taustavideotkin oli kivoja. Ei se laulu mun mielestä ihan pieleen mennyt, eihän se ikinä tän tyyppisissä kappaleissa ole täydellistä. Yks mun suosikeista toisessa semissä.
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

Mä olin eilen kyllä ihan myyty, musta ne veti paremmin kuin osasin odottaa! :tapu: (Liekö sitten tosiaan tämän paljon spekuloidun esiintymispaikan ansiota... :miettii: )

Nousi heittämällä mun voittajasuosikiksi Katin (ja tietysti Oskun) ohelle, katsotaan lauantaina porhaltaako ohi! :surrur:

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja rewind »

OhJami kirjoitti:Mun mielestä ne esiintymisvaatteet oli ihan loistavat! :uujee: Sopi tähän kappaleeseen tosi hyvin
Kyllä! Taustavideosta en pitänyt, mutta kyllähän se tähän sopii, ei sillä. Tästä tuli toisaalta mieleen 80-luvun alun uusromantiikka ja toisaalta Pet Shop Boysin video Can You Forgive Her? :D
El Robocop!

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja tomato »

Irlanti ja Moldova olis toiminut hyvin 3d-lähetyksessä B-)
3d-viisuja odotellessa...

Avatar
Hilurimpsis
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 21 Maalis 2009, 18:29

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Hilurimpsis »

Eilinen veto oli vähän hermostunut mutta oli tämä silti mulla pistetaulukossa ykkösenä :ihana: . Oon muutenki alkanu tykätä tästä koko ajan enemmän. Ei tää nyt ihan koko kisan voittoa ansaitse mun mielestä mutta tosi hyvä silti!
Gangsta 4 life

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja greece »

Mulla oli kovat odotukset tän suhteen, mutta nyt ko näin esityksen ja kuulin laulun ekan kerran ni oikeestaa ainut tunne mikä jäi tästä mieleen oli sekavuus....jotenki koko esitys oli hirveetä häsläämistä ja juoksentelua sinne ja tänne, eikä laulukaa ollu kovin iskevä.....Eli tiivistettynä liian sekava esitys , enkä tykänny biisistäkään ...

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Kyllä euroviisumusiikin arvostus on taas huipussaan, kun tämä hömppä vie voiton Ranskan Amauryn ja Oskarin nenän edestä.
Itseasiassa eilinen Jedward-esitys, joka päättyi silppusateeseen, koin häivähdyksen mahdollisesta voittajasta. :eiei:

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Uutta ja uudistuvaa. Nyt vain kaikki korvat kuulolle.. :jaatelo:
euro2009

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Margot »

Pojat oli rasittavia lehdistötilaisuudessa. Tollanen "me ollaan tyhmiä" -juttu on yllättävän vaikea tehdä hauskasti.
What color is your life?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Subculture kirjoitti:Kyllä euroviisumusiikin arvostus on taas huipussaan, kun tämä hömppä vie voiton Ranskan Amauryn ja Oskarin nenän edestä.
Itseasiassa eilinen Jedward-esitys, joka päättyi silppusateeseen, koin häivähdyksen mahdollisesta voittajasta. :eiei:
Kyllä tämä ainakin Ranskan tekohienon kappaleen voittaa. Ranskan kappale on kuin kreikkalainen pylväs Keskisen kyläkauppiaan mausoleumin pihalla. Täysin tekopyhää on myös tapa, jolla nyt Suomessa täysin perussuomalaiseen sävyyn boostataan "aitoa" ja "turmeltumatonta" Oskariemme postmodernin tekotaiteen bakkanaaleissa. Lukekaa vaikka torstain Iltalehden pääkirjoistus ajatuksella suomalaista luomua sirkuksessa tai tämän päivän hesarin Mari Koppisen artikkeli 2. semistä. Minusta Oskar pärjäisi ja sitä voisi kannattaa ihan ilman että tällaisia perinteis-suomalaisia aito luonnonlapsi pahassa kaupungissa eli euroopassa vastakkainasetteluja muodostettaisiin. Vai halutaanko antaa brittitoimittajien "smugille" ihan oikeasti katetta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Juhis
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 20:33
Paikkakunta: Kouvola

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Juhis »

Kamala, järkyttävä, sanoinkuvaamaton kitch hömppä. - 100 points. Jos tää voittaa, menetän uskoni euroviisuihin. Luvatta sanoen järkyttävä! Onneks mielipiteitä on monia.

Avatar
heimohilse
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 15:23
Paikkakunta: pks

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja heimohilse »

Näissä on samaa "hulluutta" eli luovuutta kuin Lordissa, joten mahdollisuudet ovat hyvät.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Viihdyn kovasti Irlannin parissa, sekä biisin että esityksen. En kuitenkaan jaksa uskoa Irlannin tänään voittavan tai olevan edes kovin lähellä voittoa. Ensimmäinen este ovat raadit, joiden pyhä tehtävä on poistaa euroviisuista kaikki viihteellinen. Raatien pitäisi äänestää melkoisesti viimevuotisista periaatteistaan poikkeavasti, jotta Irlanti olisi edes raatipisteiden kärkikymmenikössä. Jos Irlanti on raatien jämäsijoilla, puhelinäänestystuloksen pitää olla Rybak-tasoa. Tästä tullaan toiseen esteeseen, esiintymisnumeroon. Esiintymisnumerolta 6 ei hivota Rybak-tasoa puhelinäänissä.

Vedonlyöntimarkkinoilla Jedwardin takana on valtava hype mutta niin oli jo taannoin X-Factorissa, jota duo ei voittanut (jäivät kuudensiksi). Brittein saarilla, jossa Jedward tunnetaan, on Euroopan vahvin vedonlyöntikulttuuri. Britti- ja irkkuviisut, joissa on edes jotakin itua, pärjäävät vedonlyönnissä siksi usein todellista tulostaan paremmin (arvelen näin käyvän myös Bluen kohdalla tänä vuonna). Mantereella poikia ei tunneta ja koko Eurooppa pitäisi hurmata yhdellä kolmeminuuttisella kohelluksella. Sori mutta olen aivan liian kyyninen uskoakseni niin ihanaan satuun.
Margot kirjoitti:Pojat oli rasittavia lehdistötilaisuudessa. Tollanen "me ollaan tyhmiä" -juttu on yllättävän vaikea tehdä hauskasti.
Joo, täysin raivostuttavia. Lavalla jätkät vetävät täysillä ja viihdyttävät mutta lavan ulkopuolinen läppä on yksinomaan noloa. *facepalm* Ratkaisu: ei pidä jatkossa katsoa mitään Jedwardin haastatteluja.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Roope »

Jedwardin haastattelu :uujee:



Hauskoja poikia :hihi:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja toivo »

Onkohan nää jedwardin pojat homoja. en voisi kuvitella että olisivat ihan heteroita.

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja rewind »

Timoteus kirjoitti:raadit, joiden pyhä tehtävä on poistaa euroviisuista kaikki viihteellinen
:rofl: Mainiosti sanottu!
El Robocop!

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Roope kirjoitti:Jedwardin haastattelu :uujee:



Hauskoja poikia :hihi:
Ei...ihan noi on ihan niinku mä!Mut vaan poikina :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :heh: :rofl: :rofl: :rofl: :surrur: :surrur: :surrur: :joojoo: :joojoo: :joojoo: :eeek: :eeek: :eeek: :ihana: :ihana: :ihana: :tapu: :tapu: :tapu: :uujee: :uujee: :uujee: :uujee: :uujee: :uujee: :uujee: :uujee: :uujee: :niinpa: :niinpa: :joojoo: :joojoo: :joojoo: :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus:
<3

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Timoteus kirjoitti:Brittein saarilla, jossa Jedward tunnetaan, on Euroopan vahvin vedonlyöntikulttuuri. Britti- ja irkkuviisut, joissa on edes jotakin itua, pärjäävät vedonlyönnissä siksi usein todellista tulostaan paremmin (arvelen näin käyvän myös Bluen kohdalla tänä vuonna).
Kiitos tästä valistuksesta. Minullakin on ollut fiilis, että vetoa lyödään erilaisella innolla eri puolilla Eurooppaa ja että tämä vaikuttaa kertoimia vääristävästi, mutta ei minulla mitään kunnon perustetta ole ollut.

Semin liveveto ei ollut onnistunein mahdollinen, ja jos sama toistuu finaalissa, sekin vielä laskee Jedwardin mahdollisuuksia. Ei tule puhelinäänestäjiltäkään ihan huippupisteitä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja tomato »

Tää alkaa soimaan mulla jo päässä.

Anna Muurinen kutsui aamutv:ssa Tikuksi ja Takuksi :D

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Minä pidän näistä pojista kovati. Aluksi en lämmennyt, mutta ajan kanssa olen enemmän ja enemmän vain hurmaantunut. Biisi on tarttuva ja esitys mahtava, ehdoton viihdepaketti tänä vuona. Toivotan poitsuille paljon onnea tulevaan iltaan. <3

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja murka »

heimohilse kirjoitti:Näissä on samaa "hulluutta" eli luovuutta kuin Lordissa, joten mahdollisuudet ovat hyvät.
Samaa mieltä oli kotiraadillammekin ja tämä kappale suorastaan yllyttää "vapautuneeseen" koreografiaan tanssilattialla :tapu: .

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja greece »

Toisen kuuntelukerran jälkeen on sanottava että aloin tykkäämään tästä :uujee: ....Hauskat pojat ja tarttuva kappale, olisi saanu mun puolesta vaikka voittaa :joojoo:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä olen rakastunut näihin poikiin :ihana: Ehdottomasti vuoden paras paketti ja olisi saanut jopa voittaa. Äänestin! Tästä välitty niin ihanan ilonen tunnelma että kaikki tämän jälkeen kuulosti tylsältä. Aivan ihana :ihana: Onneksi pärjäsi suhteellisen hyvin! Ja onneksi pohjoismaat ymmärsi tämän hienouden!
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja piper »

Mä kyl tykkäsin näitten poikien esityksestä.. :mrgreen: Ja ei kyl voi muuta, ku ihmetellä et mistä ihmeestä noilla jätkillä riittää tuota energiaa?! iha uskomatonta. :uujee:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja rewind »

Kyllä tämä vaan parani joka kuuntelulla ja tykkäsin niin paljon, että äänestin :uujee: Hirmuisen tarttuva ja hauska! Mutta eipä edes ADHD-pojat mahtaneet mitään Itä-Euroopan yhtäköyttä-yhdistykselle :niinpa:
El Robocop!

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Toivoin niin näiden sekopääkaksosten voittoa! Suomessa (10 pistettä), Tanskassa (12 pistettä) ja Ruotsissa (12 pistettä) kuultiin oikein. :tapu:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Hauskan energinen esitys! Tämä oli tanssipoppisrenkutus-sarjassa niitä biisejä, jotka jaksoivat kiinnostaa mua. Tästä tuli hyvälle tuulelle!
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Hilurimpsis
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 21 Maalis 2009, 18:29

Re: Irlanti 2011: Jedward – Lipstick

Viesti Kirjoittaja Hilurimpsis »

:eiei: Olispa tää voittanu. Ei sillä että tää mikkään maailman mahtavin kappale olis, mutta finaalin edetessä alkoi tuntua siltä, että tää olis paras voittaja kärkikahinabiiseistä. Tästä tuli hyvälle tuulelle :surrur:
Gangsta 4 life

Lukittu