Valvoja: MrMemory
Serduchka kirjoitti:Tämä toimi ihanasti viisuristeilyllä viisudiskossa.Kerrankin pääsi oikein antaumuksella joraamaan tätä julkisella paikalla.
Hazard kirjoitti:Serduchka kirjoitti:Tämä toimi ihanasti viisuristeilyllä viisudiskossa.Kerrankin pääsi oikein antaumuksella joraamaan tätä julkisella paikalla.
Mulle taas tuli se järkytyksenä. Ensiksi kun tulin bussilla, ei mitään merkkiä euroviisuista. Sitten, kun pääsin laivaan, alkoi soimaan Starlight Palacessa Popular. Olisin varmaan kaatunut jos ei olisi ollut seuralaista mukana. Oli ihana kuulla ensimmäinen merkki viisuista, mutta ikävää että olikin juuri herra Saadea
entropia kirjoitti:Put Your hearts in the air
entropia kirjoitti:Ericillä oli siisti limusiini ja aika diiva muutenkin, kun ei jäänyt kirjoittelemaan muiden artistien tavoin nimmareita faneille.
Serduchka kirjoitti:Kun mä tapasin Ericin livenä ihan kosketusetäisyydeltä Düsseldorfissa, oli se niin sympaattinen ja ihana.Olisi sunkin kyllä pitäny nähdä se semmosena, ku se Düsseldorfissa oli.
ESC93 kirjoitti:Popular tulee nousemaan listoillani Bulgaria 2007:n ohi historian parhaaksi viisuksi.![]()
Serduchka kirjoitti:Mä en uskalla katsoa tuota dokkaria. Haluaa jättää ikäviä muistoja taakseen niin paljon kuin vaan mahdollista.Ei se pettymys ole vieläkään kadonnut.
Samiasd kirjoitti:Serduchka kirjoitti:Mä en uskalla katsoa tuota dokkaria. Haluaa jättää ikäviä muistoja taakseen niin paljon kuin vaan mahdollista.Ei se pettymys ole vieläkään kadonnut.
Samoin. Ajattelin, että ehkä mä kuitenkin joku päivä katson tylsyydessäni tuon, mutta en kyllä nyt, jos se jättää ikäviä muistoja.
ESC93 kirjoitti:Sitten kannattaa lopettaa katsominen siinä 45 minuutin paikkeilla.Mutta minäpä olenkin masokisti.
Ihanana oli Eric tässäkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa