Valvoja: Timoteus
En olekaan käynyt kampaajalla joulukuun jälkeen, ja sen kyllä huomaa tästä letistä... Haluaisin hiuksiini vähän vaihtelua ja ehkä jotain repäisevää.
Mitään lyhyttä tukkaa en kyllä tahdo, mutta ainakin raitoja ja kenties rikotumpaa mallia. Ehdotuksia? 

Nyt näyttäisi siltä, että oma väri on tummunut siitä keskivaaleasta, mitä se oli vuonna 2007, kun aloin värjätä. Ei haittaa koska mieluummin haluaisinkin tummanvaalean/vaaleanruskean tukan.

Weewa kirjoitti:Kokeile Aintsu otsista!
Siitä onkin monta vuotta, kun mulla sellainen on ollut. Ja jos en nyt tykkäisikään siitä, äkkiähän kasvaisi pois. Harkintaan menee!
Margot kirjoitti:Mun tukka alkaa olla lähellä omaa väriä. Todella kummallista useamman vuoden tummassa/ruskeassa pysymisen jälkeen.Nyt näyttäisi siltä, että oma väri on tummunut siitä keskivaaleasta, mitä se oli vuonna 2007, kun aloin värjätä. Ei haittaa koska mieluummin haluaisinkin tummanvaalean/vaaleanruskean tukan.
![]()

Kymmenisen senttiä lähti pituudesta, lisäksi mallista tehtiin enemmän kasvoja kehystävä ja rikkonainen. Pohjalle laitettiin ruskeaa väriä ja siihen päälle vaaleita raitoja. Tykkään!
Nyt on taas jotain ryhtiä tässä kampauksessa, lisäksi lyhyempää tuccaa on helpompi pitää kunnossa. Jee! 

Mä olin ihan tylsästi keski-ikäisen naisen käsittelyssä.
Nykyään ahdistaa heti kun on vähänkin lyhyttä pidempi 

Olen nähnyt hänen tekevän leikkauksia ja kampauksia myös naisille ja hienoja ovat olleet

Viimeksi taisin käydä parturissa maaliskuussa, joten ero on huomattava. 

i wanna be a toy kirjoitti:Minä menen taas torstaina turkkilaismiehen käsittelyyn

Paikka oli kyllä älyttömän pieni ja siellä oli matalat penkit. Ja pesupaikka oli älyttömän huono niskalle. Leikkasivat kuitenkin hyvin.
Ja sain kivan päähieronnan. 

Pyrin aina leikkaamaan hiukseni ulkomailla, sillä boigotoin suuresti Suomen täysin älyttömiä parturihintoja.
Todennäköisesti vain leikkautan huonoja latvoja pois ja haluan uutta väriä päähän.

Onneksi tänään pääsee viimein 

Eilen leikkautin tukkaani ja sain uutta väriä päähän, ja heti olo on hehkeämpi.
No ei, kyllähän mun kutreja aina välillä on joku kaveri tai sukulainen leikannut. Värjätä en ole enää jaksanut, on ihan mukava olla omanvärisensä ekaa kertaa yli kymmeneen vuoteen.
Nehaka kirjoitti:Oma luottokampaajani on Tampereella, mikä on vähän turhan kaukana. Haluan kampaajan, joka kuuntelee asiakasta eikä tuputa väkisin mitään muodikasta lokinp*skavärjäystä. En myöskään halua lukea Seiskaa enkä keskustella kampaajan kanssa julkkisjuoruista tms.

Rousku kirjoitti:Onko tuollaista Tampereella?

Violette kirjoitti:Minä haluaisin oman vaki(homo)kampaajan jonka kanssa voisi kaakattaa miehistä ja euroviisuista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa