Valvoja: Timoteus

Vaikka monethan saattaa luoda oikein pysyvänkin suhteen kampaajaansa, mulle on taas pääasia että JOKU leikkaa tukan, ettei itse tarvitse 

No myöhemmin sit tää toinen täti perusti oman liikkeen, joka sijaitsi melkeinpä naapurissa ja siellä on tullut käytyä sitten viime vuodet. Siellä vaan on niin tuttua ja turvallista. Eikä tarvi tuppisuuna istuskella, niinkuin parissa muussa paikassa, mitä on tullut kokeiltua.
Liian kallista touhua silti mulle.

Suomessa ollessani muutama viikko sitten mun piti nopeasti päästä parturiin. Tein "syrjähypyn" toiselle parturille, eikä olisi pitänyt. Yritin kasvattaa hiuksiani pitemmäksi, ja nimenomaan painotin tälle "toiselle naiselle" että EI leikata pituutta pois! Ja tottakai se otti monta senttiä ja mua todella sapetti, ja eka kerta kun olen hankala asiakas enkä maksanut.
Mainitsinko sen komean jo?

Siksipä välillä olen ollutkin ihan nahkatukkainenkin! Helppo on ollut hoitaa! 

<- tarvitsee tukkaterapiaa

JukkaV kirjoitti:Hiuksiani ei värjäillä (se on jatkuvasti itseensä tyytymättömien hommaa).
No mutta, eipä se mitään, senpä jännempää. Teknologitkin lähes poikkeuksetta arvostavat haasteita ja outoja ideoita huomattavasti enemmän kuin banaaleja "rajalla vai ilman"-asiakkaita.

On myös sattunut kohdalle kampaajia, jotka hiuksiani värjätessä sekoittavat AINA liian vähän väriainetta ja joutuvat lähtemään sekoittamaan sitä kesken kaiken lisää (vaikka nimenomaan ovat juuri alussa sanoneet, että tähän tarvitseekin paljon väriainetta). Tuloksena saattaa tällöin olla epätasainen väri.
Suosin nykyään pitkää perusmallia. Kaverini joskus saksii latvat siisteimmiksi, mutta ei muuta. Ehkä intoudun sinne kampaajallekin taas joskus, olisi kiva vaihteeksi värjätä tätä kuontaloa ja saada vähän keventävää leikkausta.

ashanti kirjoitti:vuoden 2003 permanenttikokeilut, joista Anita Hirvonenkin olisi ollut kateellinen.
Uteliaisuus heräsi. Nyt ehdottomasti kuvia kehiin 

Mulle sattui muuten kerran kohdalle kampaaja, joka kutsui oikein duunikaverinsakin päivittelemään hiuksiani (oloni oli tuossa vaiheessa kuin jollakin näyttelyesineellä, jota kilpaa ihmetellään), ja sen jälkeen tokaisivat että "kuule, meillä ei ainakaan ole näitten hiusten kanssa kuuma kesällä!" Tuosta kommentista tuli vain jotenkin sellainen olo, että anteeksi nyt kauheasti että mulla sattumalta on tällainen tukka ja teillä tuollaiset hiirenhännät
Nykyisin mua ei tuollainen kyllä haittaisi, mutta satuin juuri tuolloin olemaan herkässä murrosiässä, jolloin vähän kaikesta tuli otettua itseensä. Pikkujuttujahan tuollaiset ovat.
Hiustenpesuun ja kuivatteluun ei kuluisi niin paljon aikaa eikä väriainettakaan tarvitsisi aina ostaa kolmea pakettia ja varata kotivärjäystä varten tuhottomasti aikaa...

...

Nyt ne sitten muuttavat pois ja parturitoiminta lopetettiin jo noin vuosi sitten niin olen käynyt meidän kylän yhdessä parturissa vaan.. Huomenna sinne uudestaan! Parturi tekee aina mulle semmosen kilttityttö lookin, vaikka itse aina kuitenkin teen sen hillityn sotkuisen näköiseksi....

JukkaV kirjoitti:Itse taas alan miettiä, mitä tehdä, kun ns. mikkihiiret vain syvenevät: hankkiako peruukki vai hankkiako rahaa (mistä sitäkin tulisi?) ja mennä hiustensiirtoon.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa