Aion käyttää tavallisina, joskin tiukkoina housuina tai "sukkahousuina" esim. euroviisubileissä. 
Valvoja: Timoteus
Aion käyttää tavallisina, joskin tiukkoina housuina tai "sukkahousuina" esim. euroviisubileissä. 

Lisäksi löytyi pieni hyvä baareilukukkaro.
Asiat toki tärkeysjärjestykseen.
Saas nähdä raaskinko tässä joku päivä mennä niitä hiplailemaan lähempää. 

Se on niin mua! 

paitsi että etkä ole harakka vaan ihana tähtönen!
ja alaosa harmaa-vihreäraidallinen housu, tai siis housut kahdella pitkällä lahkeella.
Ai ku ois jo yö, niin pääsis nukkumaan uudessa pyjamassa! 

Mutta onnea pyjamasta 

Mulle taas tulee hiki ilman pyjamaa, ilmeisesti omistan vääränlaatuiset peitot ja pussilakanat. Ne ovat likomärkinä liimautuneina ruumiiseeni aamulla, jos en käytä pyjamaa.
Tosin tämä viestini ei tainnut liittyä millään lailla shoppailuun... pidän muuten itseni erossa ostosrysistä tänään, kun eilen on tullut isompi tili, olisi suuri kiusaus "vähän" törsätä tänään.
Siskoni lupasi hoitaa ompelut. 

Kävin ostamassa lakritsijäätelöä palkitakseni itseni tehdyistä harkkatöistä. Myyjä oli oli jo ehtinyt lyödä ostokseni kanssaan ja ilmoittaa hinnan, ja olin ojentanut hänelle kanta-asiakaskorttini, kun myyjä kysyi ilmeisesti vanhasta tottumuksesta "onko bonuskortti... ööh". Naureskelimme tapahtunutta.
Nyt ei tarvitse käydä kiertomatkalla Siwan kautta jos haluaa töiden jälkeen kauppaan. Tietty parempi olisi ollut jos lähi-S-kauppani olisi laajentanut aukioloaan, mutta kuitenkin.
Ostimme paskemman puoliskon kanssa vihdoinkin täydennystä astiastoon eli ruokalautaset, leipä/-salaattilautaset ja syvät keittolautaset (Arcticaa). Lisäksi ostimme fuksianpinkin mittasarjan, vaaleanvihreän juustoraastimen (mulla on perversio turhiin" keittiötarvikkeisiin), purkinavaajan ja pinkit ottimet.
Pitäisi vielä vaan laittaa se läppäri käyttökuntoon.

Jvvv kirjoitti:Lisäksi MINÄ ostin poistolaarista Lego-setin (suuri Creator-paloauto).

Jvvv kirjoitti:Lisäksi MINÄ ostin poistolaarista Lego-setin (suuri Creator-paloauto).
? Hienoa, että joku muukin on noin lapsenmielinen
!
Minulla on pari muutakin Lego-settiä itseni käytössä.
Ne on kivoja.
Jvvv kirjoitti:Itselleni, itselleni.Minulla on pari muutakin Lego-settiä itseni käytössä.
Ne on kivoja.

Sitten löysin myös aivan loistavan asian, nimittäin pyörän tarakalle laukun! Siis ihan mielettömän hyvä juttu, saan laitettua sinne esim. töihin mennessä kaikki tavarani tai vaikka uimaan mennessä.
Ja minulla on tilaa polkea kädet vapaana.
Oon tosi iloinen tuosta löydöstä. Kävimme myös Luhdan tehtaanmyymälässä, josta löysin itselleni ulkoilupuvun! 

.
Jónsì kirjoitti:Kiva olla täällä tulematta moikkaamaan.
Oli vähän kiireinen mun aikataulu, ja ajattelin viettää nyt siskon kanssa aikaa, koska viimeksi, kun kävin etelässä en nähnyt häntä. Mut hei, mehän nähdään jo ensi viikolla risteilyn merkeissä!

i wanna be a toy kirjoitti:Lidlistä nenän ja korvien karvojen trimmaukseen tarkoitetun laitteen hintaan 4,99

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa