Valvoja: Timoteus

) maxo 49,90 30% alennuxessa..tietty siihen piti saada myös kultaset sringit
lisäx myös viidet korvixet,kolme kaulakorua ja yhet aurinkolasit

Lippua ei meinannut löytyä millään, mikä on mielestäni turistirysässä hyvin erikoista. 

). Olen tullut oikeaksi mestariksi perustelemaan itselleni, miksi tarvitsen uusia vaatteita tai sisustustavaroita. Talouteni kannalta kehitys on aika huolestuttavaa, mutta onko se vähän liioittelua tuntea syyllisyyttä siitä, että vihdoinkin uskaltaa ostaa itselleen nättejä vaatteita? 

Katselin kasseja ja lupasin myyjättärelle (jonka nimi oli muuten Loreen) palata myöhemmin. Naamasta päätellen ei uskonut, että oikeasti tulisin, eikä varsinkaan että ostaisin kaikki mallit
Nyt on sitten Ferraria joka lähtöön. Plus housut.

Ostin Fingerpori-kalenterin, jota on helppo kantaa mukana. Mun on oikeesti pakko alkaa pitämään kirjaa kaikesta, koska en yksinkertaisesti muista esim. koepäiviä tai lopputöiden palautuspäiviä. Sitten ostin Ulrik Munther-hatun (
), eli hatun lipalla. Lisäksi mukaan tarttui alennuksesta Avatar ja Tropic Thunder -elokuvat. 

Tärkein syy on tietysti, että ne ovat ihanaihanat!
Yhdet Marimekko Converset minulla jo olikin ja käytin ne melkein puhki viime syksynä. 

Piggybank kirjoitti:Shoppailin juuri Popot -nettikaupasta itselleni uudet Marimekko Converset. Pakkohan minun oli, kun olivat kerta tarjouksessa ja toimituskulutkin olivat ilmaiset...Tärkein syy on tietysti, että ne ovat ihanaihanat!
Yhdet Marimekko Converset minulla jo olikin ja käytin ne melkein puhki viime syksynä.
mutta marimekko converset on söpöt<3
Eräillä saattaa myös olla vielä enemmän korkokenkiä, eikös juu? 

Olen toki joskus kauan sitten tilannut ennenkin, mutta nyt Helsingissä asuessani en ole tilannut, koska kaupat on niin lähellä ja valikoima laajaa. Viime aikoina olen vain vähän kyllästynyt siihen, etten meinaa löytää yhtään mitään ja kiertelyyn menee tolkuttomasti aikaa. Alan oikein hyvin ymmärtää miksi verkkokauppa-surffailu on suosiossaan, eihän kaikki ihmiset ehdi mennä kauppoihin kiertelemään työpäivän jälkeen.
Toivottavasti ovat kivoja! 
On siinäkin puolensa ja puolensa, kun tekee löytöjä, mutta siistejä työvaatteita en meinaa millään löytää normikaupoista.
Seppälässä maksoivat vain 10 euroa kappale. Väritkin olivat ihanan pirtsakat; neonpinkki ja keltainen. 

Piggybank kirjoitti:Shoppailin juuri Popot -nettikaupasta itselleni uudet Marimekko Converset. Pakkohan minun oli, kun olivat kerta tarjouksessa ja toimituskulutkin olivat ilmaiset...Tärkein syy on tietysti, että ne ovat ihanaihanat!

Oikea hinta on oli 32 euroa.

Pete kirjoitti:Stockmannia vastapäätä olevassa Suomalaisessa on muuttoalennusmyynti. Ostin sieltä kahdella eurolla kirjan Ruandan kansanmurhasta.Oikea hinta on oli 32 euroa.

Pete kirjoitti:Stockmannia vastapäätä olevassa Suomalaisessa on muuttoalennusmyynti.

Shoppailtiin Itäkeskuksessa ja Gina Tricossa oli rekki, jossa oli kaikenlaista kamaa tarjouksella "Osta neljä mitä tahansa tuotetta 10 eurolla". Ostin sitten aamutakin, huivin, housut ja tämän kyseisen takin. Kotona sitten katsoin alennushintalapun alta mitä takki on alkuperäisesti maksanut, ja se oli 69,95 euroa!
Eli käytännössä sain takin 96 % alennuksella!
Ja takki istuu vielä pirun hyvin!

Ne on niin mulla päällä ens kesänä hietsussa 

Mukaan tarttui:
)

Aintsu kirjoitti: - virallisen MF-paidan, jonka logo välkkyy äänen mukana

Eräällä kuppilalaisella oli sellainen ja mun oli pakko matkia. Tosin jouduin ostamaan XL-kokoisen, kun pienempiä ei ollut enää jäljellä, mutta ainakin on kasvunvaraa. 

Saan ensi (tällä) viikolla siis valkoisen Nokia Lumia 800:n! Tulejotulejo! 

Kokeilin pistää korvista reikään, ja puhkaistuaan pinnan ohuenohuen ihokerroksen se meni läpi kuten aina ennenkin.
Tää on tosi hieno. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa