Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Minua ei saisi päästää Blippon alennusmyyntiin... Sieltä shoppasin Hello Kitty -rannekellon, parit korvikset ja rintakorun. Tosin koko lystille kertyi hintaa noin 12 euroa, joten ehkä saan synninpäästön. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Onneks mulla on työpaikka. :eeek: Innostuin vähän, ja ostin nahkakengät ja kolmet housut. :puna: Ja joitain kengänhoitoaineita kolmeen eri tarkoitukseen. :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Löysin Wienistä Itävallan lipun, mieluisan ison seinäkalenterin, Ich bin Malala -kirjan ja uudet bokserit. :uujee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sain vihdoinkin ostettua talvitakin. Ei tarvitse enää palella. :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Miksei kukaan muu kerro täällä ostoksistaan? :puna:

Ostin Lauris-merkkiset latvialaiset lapaset ja pipon. Passausta mukaan tarttui Saksan lippu ja komia puinen joulukoriste. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Olen ostanut viikon sisään neuleen, kaksi kauluspaitaa, hihattoman paidan, vyön, kravatin ja sukkia. :mrgreen:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä ostin lämpörullat. :joojoo: Hiukseni eivät tosin tykkää kihartua, joten kovin kestävää tulosta en saa noillakaan. Antaa ne sentään volyymia, kun ovat sellaiset isot rullat.

Lisäks ostin sikamaisen kalliin YSL:n BB-voiteen laivalta. (BB-voiteet ovat tavallaan ohuita meikkivoiteita, jos joku ei tiedä.)

Ai niin, ja ostinhan mä myös tosi ihanan mustan pitsimekon!
What color is your life?

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Tulin juuri Ideaparkista, jonne oli pakko mennä, kun eräs kuppilalainen informoi minua, että siellä on New Yorker. Sieltä tuli sitten pari paitaa ostettua. :joojoo:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Sain lopultakin shopattua jotain, eli parit farkut. Ne eivät tosin olleet sellaisia kuin olisin halunnut (nykyään minulla kaikki housut kiristää mahasta ja selkäpuolelta tuulee sisään), mutta eivätpä olleet hinnallakaan pilattuja. Sitten ostin kauluspaidan joka maksoi enemmän kuin ne farkut yhteensä. Löysin myös erittäin itseni tyylisen ja tasan väreihini sopivan kalliinpuoleisen neuleen, mutta osasin jättää sen kauppaan koska se ei sittenkään istunut täydellisesti. Partioaitan neulevalikoimaa vilkaisin pikaisesti bussia odotellessani (oli muuten jo toinen kerta), mutta sinne pitää tehdä oma ekskursionsa jonakin päivänä.
Rise, angel, shine, love!

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Erään kuppilalaisen innoittamana ostin vahapinnoitetut farkut. Kuolasin niitä jo Wienissä NewYorkerissa, mutta nyt ostin Henkkamaukasta. Mikään ei ole ihanempaa kuin täydellisesti istuvat housut. <3
Raipatirai

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ostin iPad Airin ja varasin iPhone 5S:n. Kerrankos sitä. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Luin, että varasTit iPhonen ja hieman ihmettelin, miksi sille naureskelet. :shock:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mansikka kirjoitti:^ Luin, että varasTit iPhonen
Ja minä luin tuosta vain Tit iPhonen.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^Smias. :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Olen unohtanut kertoa, että ostin vihdoinkin blenderin! Se on kaiken lisäksi PINKKI. <3

Tervetuloa elämääni, smoothiet. :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mikäköhän siinä on, että kymmenen vuotta vailla kahvinkeitintä eläneen täytyy mennä ostamaan sellainen juuri jouluruuhkien aikaan? :mitvit: :heh:

Mutta joo, Tefalin kolmenkympin keittimen ostin tänään.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kävin joululahjaostoksilla, ja kun pakolliset oli hoidettu, päätin hemmotella itseäni.

Ostin itselleni Lushista ihan naurettavan kalliin suihkugeelin <3 ja Ruohonjuuresta kauhean kasan kaikkea ihmeellistä, kuten kookosvettä ja mantelitahnaa + pari ituhippipatukkaa. Ihanaa ostaa itselleen lahjoja! :ihana: Oon niin ansainnut ne! :tapu:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Violette kirjoitti:Kävin joululahjaostoksilla, ja kun pakolliset oli hoidettu, päätin hemmotella itseäni.

Ostin itselleni Lushista ihan naurettavan kalliin suihkugeelin <3 ja Ruohonjuuresta kauhean kasan kaikkea ihmeellistä, kuten kookosvettä ja mantelitahnaa + pari ituhippipatukkaa. Ihanaa ostaa itselleen lahjoja! :ihana: Oon niin ansainnut ne! :tapu:
:peukku:

Lush ja Ruohonjuuri ovat ihan kuin aikuisten karkkikauppoja! :tapu:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Teen tikusta asiaa, eli lähden shoppaamaan tulitikut, jotka unohdin ostoslistaltani. Olisiko neljä vuotta sitten, kun viimeksi tuli moisia hommattua?

Muuten suunnittelen ruokataloussysteemiä, jolla saisin elintarvike- ja päivittäistavaraostokset hoidettua keskitetysti yhtenä (lauantai-)päivänä viikossa. Haluan päästä töistä suoraan kotiin kissani luokse!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja inomu »

Kävin ostamassa uudet kengät, ja todella makeat talvikengät löysinkin Dinskosta. Tulis nyt se talvi niin pääsis testaamaan toimivuutta lumioloissakin!
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Löysin hyvällä alennuksella lököhousut koti/yökäyttöön ja kivan neuletakin. :)
What color is your life?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Shoppasin eilen lumilapion. Ehdinpä vielä hyvän sään aikaan! Jollei sille tänä "talvena" sittenkään tule käyttöä (missä se luvattu lumimyrsky luuhaa?), niin voihan sillä sitten lapioida syksyllä kuolleita lehtiä. Onneksi kävin ostoksilla vakiorautakaupassani, siellä oli monipuolinen valikoima, ja parhaan tuntuisessa oli hintaakin vain puolet siitä, mitä Clas Ohlsonin nettisivuillaan tyrkyttämässä, jota myös harkitsin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Löysin itselleni uudet farkut, joiden valmistuksessa oli vieläpä ajateltu luontoa. Vettä ei ole käytetty ollenkaan, jätettä on tullut vain vähän, ja energiaa on käytetty 20 prosenttia vähemmän kuin yleensä farkkujen valmistuksessa käytetään. Yllätyin positiivisesti, että Jack & Jonesista moiset löysin. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Shoppasin Isku Outletin muuttoalesta työtuolin. Olen istunut kaikki työpaikkani vapaat työtuolit, eikä niistä mikään ollut oikein hyvä. Työpaikallani kävi viime viikolla joku tomera istumapaikkakartoittaja, joka sanoi, että jos uuden tuolin haluaa niin valitttavissa olevia malleja on tasan kaksi, paitsi jos on esittää lääkärintodistus että tarvitsee muuta. Koska en aio istua selkääni ensin paskaksi saadakseni sitten mittojeni mukaisen tuolin, päätin investoida tähän hankintaan omaa rahaa. Selkäni on taatusti arvokkaampi kuin ne muutama satanen, jotka tuohon meni! Olen todennut, että parhaiten minulle sopivat juuri Iskun tuolit, kun taas EFG ei toimi ollenkaan.

Jäin myös harkitsemaan eteisen perinteisen vaatenaulakon korvaamista pystytangolla, jossa on kolme pientä poikkisuoraa aputankoa, joihin voi ripustaa henkareita. Nyt sellaisenkin saisi halvemmalla kuin tavallisesti, mutta en ehtinyt myymälän aukioloaikoina päättä, olisiko se sitä mitä haluan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja skidi »

Olen ostanut Macy's-tavaratalosta kahdet Levikset. Laskeskelin tässä, että jotta pääsisin yksien samanlaisten Suomen hintaan, voin vielä aivan hyvin ostaa kolmet :heh:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olisin hieman kiinnostunut tästä naulakosta, mutta sitä myyvän liikkeen sivuston toteutus tekee todella vaikeaksi tutustua tuotteeseen tarkemmin! Ainakin tällaiselle Firefox-käyttäjälle. Eivät sitten varmaan haluakaan luopua tuotteista?

On olevinaan niin tyylikkään näköinen sivusto, mutta toiminnallisuus on unohtunut :draamaa:. Samaan ongelmaan olen törmännyt muutamalla muullakin sisustustavaraa myyvällä sivustolla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Lueskelin tässä nettiä samalla kun katselen naisten lätkäpeliä. Tuon naulakon suunnittelija on nimeltään Mikko Laakkonen. Hänen sivuiltaan löytyi kuva naulakosta. Netistä löytyy muutakin tietoa naulakosta, tiedä sitten löytyykö niitä tärkeimpiä tietoja, ja suunnittelijasta, eli Laakkosesta joka on näköjään valittu vuoden kalustesuunnittelijaksi. En muista minkä vuoden. Ja naulakko on siis nimeltään post tai post-naulakko
http://www.mikkolaakkonen.com/works.html

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kävikö moni Hulluilla Päivillä? Itse kävin nopeasti nappaamassa deodorantin, kahdet bokserit ja hiusvahan. Kaikki löytyivät sopivasti katutason kerroksista. :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Välttelen taukkipäiviä. Keltaisten varoitusmuovikassien ansiosta se onkin helppoa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Itelläni kävi tuuri kun löysin kirpputorilta uuden hiusnauhan 5e. Kävin sit cybershopista ostamassa klipsit(5e) ja tigerista euron askartelulangan klipisien ompeluun. Eli siis sain lantiolle ulottuvat kokopään pidennykset hintaan 11e (normaalisti joku 150e) :tapu:
<3

Vastaa Viestiin