Haaga Inn oli miellyttävä paikka. 
Valvoja: Timoteus
Haaga Inn oli miellyttävä paikka. 

Olen kyseisessä paikassa saanut elämäni parhaan kana-fetasalaatin. Valitettavasti ruoka ei enää taida olla listalla. 

Pete kirjoitti:Sellon Basessa on todella lyhyt ruokalista!![]()
Silloin panostetaan niihin muutamiin ruokiin kunnolla sen sijaan että väsättäisiin kaikenmaailman annoksia pakasteaineksista 

Violette kirjoitti:^Mutta se on hyvä ruokalista!Olen kyseisessä paikassa saanut elämäni parhaan kana-fetasalaatin. Valitettavasti ruoka ei enää taida olla listalla.
Siellä on hyvää ruokaa 

Muistaakseni söit siellä varsin hyvältä näyttäneen pasta-annoksen. 

Tuolla ei siis tarjoilla mitään pöytiin, vaan ensin mennään juomatiskille, josta otetaan haluttu juoma, ja sitten mennään ruokatiskille, jossa saa seurata kun kokki valmistaa aterian. Molemmilla tiskeillä näytetään sisään tullessa saatua korttia, johon sitten rekisteröityy lähdettäessä maksettava summa.
(En tosin katsonut salaattivaihtoehtoja, kun otin kamalan nälkäni taltuttamiseksi kokojyväpastaa.)

Syömäni salaatti oli kyllä ihan hyvää, mutta ei todellakaan hintansa veroista. Muutenkin oli vähän outoa, että ruoka piti itse hakea ja sitä piti jopa odottaa seisten tiskin takana, juomaa piti kävellä itse hakemaan, pöytäseurue sai ruoat eri aikaan ja tästä kaikesta sai maksaa enemmän kuin ns. normaalissa ravintolassa. En ihan tajunnut mut ei kai mun tarviikaan.
En vaan ymmärrä mitä lisäarvoa siitä tulee, että saan seurata vierestä kun ruokaani valmistetaan. Ei se ole oikeasti niin jännää. 

Älkää tuntemattomat rupatelko mun kanssa. 

Rapeaa pinnalta, mehukasta sisältä. Oikein.
Menen monta kertaa uudestaankin! 

En tosin tiedä oliko se avajaisten erikoisuus vai vakiokalustoa. Tila kokonaisuudessaan oli hienompi ja "majesteettisempi" kuin edellinen - vanhat korkeat huoneet ja kaikkea muuta hienoa.

Aancon kirjoitti: baaritiskejä kolme, kuten edellisessä

Miinusta siitä, että vessoja oli hirveen vähän, ja kaikki olivat yksittäisiä koppeja, joista osa ei mennyt lukkoon ja osassa ei ollut valoja. Mitään isoa wc-tilaa, jossa olisi esim. miehille pisulaarit, ei ollut. Jonottaa sai siis!

Ja missä? 

Aancon kirjoitti:^Missä?Ja missä?

Jaalo kirjoitti:Aancon kirjoitti:^Missä?Ja missä?
Edellisessä oli kaksi tiskiä ylhäällä ja kaksi alhaalla. Uudesta löytyy pisuaarillinen vessa lavan takana sijaitsevan baaritiskin vieressä olevista wc-tiloista.

Voit sitten roikkua kaulassamme kuin kravatti 

Aancon kirjoitti:^Miksi mä en saa mitenkään päähäni vanhan DTM:n toista tiskiä yläkerrassa??![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa