Koska: tänään
Missä: moottoritiellä
Muuta: ajettiin bussin ohi kahdesti

Valvoja: Timoteus

Bongauskerrallani oli puku pääl. 

), joskus viime viikolla. Vältteli pikkutyttöjen ja minun katsetta tuijottamalla kännykkäänsä 

Hyvältä näytti edelleen 

- melkein törmäsin beigessä duffelissa kävelevään sankariin Kampissa. - Mietin että oisko pitänyt avata suunsa ja aloittaa ripitys 
. Näyttää pienestä koostaan huolimatta ikäistään vanhemmalta, myös telkkarissa niine villatakkeineen ja slipovereineen.
ta1ja kirjoitti:Wallu ValpioNäyttää pienestä koostaan huolimatta ikäistään vanhemmalta, myös telkkarissa niine villatakkeineen ja slipovereineen.
näin yhen tyttökaverini mukaan ainaki..ite en oo vielä päässy testaamaan 

mutta oletettuun varusteluun liittyvä käyttöliittymä vaikuttaa kaikkea muuta kuin lupaavalta, kuitenkin olennainen osa toimivuutta.

En viitsinyt sanoa, että annas mulle nimmari, koska tykkään niin paljon sun tuotannosta. 

Mun lempiartisti koko maailmassa! 

(Juu juu, tikulla silmään...)

Hurrican kirjoitti:Muuan Maija Vilkkumaa tuli samalla koneella Lontoosta Helsinkiin.

Jónsì kirjoitti:Maija Vilkkumaa on mun kanssa samalla kurssilla.
Millä kurssilla?
Hurrican kirjoitti:Muuan Maija Vilkkumaa tuli samalla koneella Lontoosta Helsinkiin. Muina naisina käveli mun vierellä ulos lentokoneesta ja odotteli matkalaukkujaan miehekkeensä kanssa mun vierellä.En viitsinyt sanoa, että annas mulle nimmari, koska tykkään niin paljon sun tuotannosta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa